Anunt umanitar! O tanara are nevoie de bani pentru plata unui tratament costisitor!

10:56 pm Anunţuri

Buna ziua. Ma numesc Andreea Magdalin si sunt din Galati. Acum o luna,  in urma unei interventii chirurgicale, am fost diagnosticata cu carcinom de cavum cu metastaze latero-cervicale. Diagnosticul a fost confirmat la 2 saptamani prin rezultatul de la biopsie. In urma examenului PET-CT efectuat la Oradea s-au observat noi metastaze in zona gatului.

Am contactat mai multi medici oncologi de la Bucuresti si ne-au recomandat sa urmam radioterapie in afara tarii. Tratamentul radioterapeutic are cea mai mare importanta, tumoarea de pe cavum fiind inoperabila. Astfel prin intermediul dlui. dr. Bacanu Florin de la Spitalul Sf. Maria Bucuresti am contactat un profesor doctor roman stabilit in Germania care lucreaza la o clinica germana si anume Centrul de Radioterapie Hamburg Nord. In urma analizarii examenelor medicale trimise medicii de la clinica germana au estimat costul tratamentului fiind cuprins intre 15.000 – 20.000 EUR. Acesta cuprinde 7 saptamani de radioterapie, chimioterapie si nutritie.

De acea v-am contactat cu speranta ca ne puteti ajuta cu o mica donatie.

Va multumesc anticipat.

 

Cu stima, Andreea Magdalin.

Banca Transilvania Sucursala Galati

Cont bancar: RO49 BTRL01801203G74900XX in lei

Banca Raiffeisen, Suc Galati

Cont bancar:: RO33RZBR0000060011706632 in lei

rezultat-pet-ct

 

buletin-biopsie

 

21 Responses
  1. ana :

    Date: June 14, 2009 @ 12:56 pm

    draga mea, mergi la aiud la sfintele moaste.vei primi ulei de la candela Maicii Domnului cu care te vei putea unge.sunt cateva cazuri de oameni bolnavi de cancer care s-au vindecat.toti sfintii sa te ajute !!!!!!!!!!!nu uita de spovedanie sincera si completa la duhovnic.

  2. Mihai Petrea :

    Date: June 14, 2009 @ 2:41 pm

    Imi cer iertare ca postez aici, dar cum nu am gasit alta rubrica unde sa pun si eu o intrebare……am facut-o aici. Mergand astazi la biserica m-am mai ales cu o dilema……poate ca le atrag, poate ca le caut….nu stiu.Este mult de povestit, asa ca va dau direct linkul de pe blogul meu, unde am scris deja toata povestea. Nu este o tentativa ieftina de reclama, dar daca considerati ca totusi este, puteti sa-mi stergeti comentariul.Va multumesc si astept cu nerabdare parerile voastre.
    Mihai Petrea
    http://onlinecurs.ro/wordpress/?p=995

  3. axxa :

    Date: June 14, 2009 @ 4:40 pm

    Mihai, ca sa iau un exemplu mai din zilele noastre si mai cunoscut: daca Valeriu Gafencu si-ar fi iubit mai mult mama si surorile ramase fara vreun sprijin in “libertate”, accepta ca pe un adevar minciuna doctrinara comunista si isi primea medicamentele pentru tuberculoza. Si iesea “afara”, la familie. Dar afara deja nu-l mai avea pe Hristos.
    Hristos nu cere sa iti arunci sotia si copiii, ci sa ai grija de ei ca de ochii din cap. Dar ei sa nu iti fie piedica in a te face “toate” pentru Hristos, inclusiv a marturisi pe El si Adevarul Sau cu riscul mortii.(Si nici tu sa nu le devii lor piedica pentru acestea).

  4. Mihai Petrea :

    Date: June 15, 2009 @ 12:07 am

    Multumesc pentru raspuns…..nu cunosc cazul respectiv, dar cred ca inteleg ce vrei sa spui. Este aici o problema de semantica, un joc de cuvinte, care ma depaseste…..Eu vad lucrurile mult mai simplu, iubirea fata de copii este una, fata de Dumnezeu este alta…….nu pot sa fac comparatii, cred ca ni nu s-ar putea, sunt iubiri diferite pe trepte diferite.Deci concluzia mea este ca desi il iubesc pe Dumnezeu,merg la biserica, ma rog, ii vorbesc……..nu am sa ajung la El niciodata deoarece sunt oarecum mai apropiat de copiii mei? Daca este asa…..nu am ce face,imi accept soarta.Totusi vreau sa cred ca nu este chiar atat de strict pusa problema, vreau sa cred ca undeva sus, nimeni nu te intreaba pe cine ai iubit mai mult, important este ca ai iubit, pentru ca iubirea de la Dumnezeu este si tot la el ajunge.

  5. axxa :

    Date: June 15, 2009 @ 8:50 am

    Imi pare rau sa iti rastorn presupunerile, dar problema se pune chiar asa cum spui ca nu iti place tie.
    Si este foarte corect pusa, atata doar ca noi nu avem (inca si toti) puterea de patrundere a cuvintelor respective, a poruncii de a nu iubi pe nimeni mai presus de Dumnezeu.
    Stii bine ca sunt iubiri patimase si bolnavicioase pe pamant. Cum, deci, nu ar conta cum si pe cine iubim?
    Conteaza. Iubirea vine de la Dumnezeu, dar noi o “manuim”, noi o crestem sau o omoram, noi o deformam, noi o imbogatim.

    In speta, insa, vorbeam de iubirea de copii, iar aceasta nu poate fi catalogata drept iubire bolnavicioasa. E fireasca si, avand in vedere puterea de jertfa a parintilor, e o dragoste “atinsa” de dumnezeire.
    Cu toate acestea, sunt parinti care, din dragoste pentru copiii lor, gresesc si ii deformeaza sufleteste pe acestia.
    Nicio dragoste, nicio iubire din lumea asta nu e deplina daca ea nu trece mai intai (si tot timpul, de fapt) prin Dumnezeu. El este cel care ii implineste in iubire si pe soti si pe copii, pe fiecare dintre ei si pe toti impreuna.
    Cine simte iubirea Lui ( si toata lumea are potential de “simtire”, treaba e sa se “acordeze” corespunzator) iubeste pe de-a-ntregul. Si pentru ca simte si stie asta, Il iubeste pe El mai presus, pentru ca fara El nici pe cei din jur nu i-ar iubi “pe de-a-ntregul”, cum ziceam.
    Cine nu-L cunoaste, insa, nu realizeaza. De aia si iubirile noastre se termina repede, se consuma, iar cele de copii ne fac sa ii crestem dupa “moda” pedagogica si dupa libertatile vremii.

    Cat despre Valeriu Gafencu, poti da un serch pe google si o sa gasesti “povestea” lui. :)

    Nu te inspaimanta de “cerinta” asta a iubirii! Cine a “gustat-o” ne-a dat marturie ca e corecta si dulce. Iar cine nu a gustat-o, nici nu a fost fortzat de Dumnezeu sa o guste. Si nu te teme ca, iubindu-L pe El, ii vei iubi mai putin pe ai tai. Daca L-am iubi pe El, cum ziceam, i-am iubi mai mult si mai adevarat si pe ai nostri.

  6. Mihai Petrea :

    Date: June 15, 2009 @ 10:30 am

    Uoau frumos raspuns si sunt recunscator pentru el.Am sa-l mai citesc de cateva ori pana il inteleg cu adevarat. Sper sa o pot face, deoarece deocamdata tot mi-e greu sa inteleg. Dupa cum spuneai…..nu ma tem ca iubindu-l pe El ii voi iubi mai putin pe ai mei, doar ca nu mi se pare in ordine sa fiu pus sa fac clasamente….pe cine iubesc mai mult……si marea mea dilema era de fapt daca chiar este dorinta lui Dumnezeu, sau este doar un exces de zel din partea celui care a gandit acele fraze.Daca ar fi exces de zel, nu m-ar mai afecta, fiecare cu gandirea lui…..dar imi fac probleme daca as sti ca de fapt asa vrea insusi Dumnezeu sa fim…..dar oare cum as putea fi sigur de asta???

  7. viorel :

    Date: June 15, 2009 @ 10:31 am

    @Mihai Petrea

    Problema se pune in felul urmator: daca familia ta (oricine ar fi ea: mama, tata, sotie, copii etc) ar incerca sa te departeze de credinta, este evident ca va trebui sa te tii de credinta mai degraba decat sa cauti sa nu-i superi pe ei. Daca familia ta este in spiritul credintei Ortodoxe, atunci problema se pune invers: daca dovedesti ca ii iubesti pe ei, si in aceeasi masura si pe ceilalti frati crestini, doar asa dovedesti ca iubesti pe Dumnezeu (cine spune ca iubeste pe Dumnezeu dar nu iubeste pe fratele sau mai mic, mincinos este… tot asa, daca nu-ti iubesti sotia si copiii, nu poti avea pretentia ca ii iubesti pe ceilalti semeni ai tai).

  8. axxa :

    Date: June 15, 2009 @ 11:10 am

    ;;) :)
    Nu e un clasament, Mihai.
    Am vorbit mult, tre` sa ma opresc.

  9. Mihai Petrea :

    Date: June 15, 2009 @ 12:26 pm

    @Viorel
    multumesc pentru raspuns, feleul cum ai pus problema imi place si din acest punct de vedere incep sa inteleg si sa accept cele spuse.Multumesc si lui axxa pentru cele scrise, si sper ca aceste sfaturi vor fi binevenite si altor vizitatori ai acestui blog, nu numai mie.
    Cu respect si prietenie Mihai Petrea.

  10. sorin :

    Date: June 15, 2009 @ 2:24 pm

    As vrea sa adaug doar ca acele cuvinte care te-au pus pe ganduri nu sunt alcatuirea parintelui, ci sunt preluate din Noul Testament.
    Ev dupa Matei, cap 10:
    37. Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.
    38. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.

    In fond nu trebuie sa te miri, pentru ca in alt loc se spune ca cele mai importante porunci din lege sunt:
    “Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau, cu toata inima ta, cu tot sufletul tau, cu tot cugetul tau si din toata puterea ta”. Iar a doua este la fel ca aceasta: “Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti” (Ev dupa Matei) Chiar daca ti se pare acum greu de crezut/inteles/acceptat in lumina acestor cuvinte exista o ierarhie valorica pentru fiecare crestin: intai Dumnezeu si apoi orice alt om. Orice sau oricine se afla in inima unui om mai presus de Dumnezeu se cheama ca este idol.

    Sper ca am fost de folos,
    Sorin

  11. Mihai Petrea :

    Date: June 15, 2009 @ 4:27 pm

    Mda…..uite cu ocazia asta am descoperit ca mai am mult de muncit vizavi de relatia mea cu Dumnezeu. deocamdata, desi am inceput sa inteleg, tot imi este greu sa pun pe altcineva in sufletul meu, inaintea copiilor mei, chiar si pe Dumnezeu. Poate ca nu sunt chair atat de credincios pe cat credeam sau speram sa fiu, poate ca sunt doar un simplu om…nu stiu, dar timpul le va aseza pe toate la locul lor. Multumesc Sorin.

  12. Constantin Vasiliu :

    Date: June 15, 2009 @ 8:47 pm

    Bunule Mihai!
    Faptul ca iti faci astfel de probleme insemana ca ai nelinistea cea buna! Sa dea cu Adevarat Bunul Dumnezeu ca aceste nelinisti ale tale sa iti fie spre plinatatea simtamintelor de iubire iar randurile mele sa nu iti fie prilej de mandrie si sminteala!
    Ca sa te incredintezi si mai mult, citeste definitia iubirii data de Sfantul Apostol Pavel in Prima sa Epistola catre Corinteni!

    Hristos in mijlocul nostru!

  13. Mihai Petrea :

    Date: June 16, 2009 @ 2:12 pm

    Da……m-am gandit profund la acest lucru si am ajuns la urmatoarea concluzie: Inca nu pot sa-l iubesc mai mult pe Dumnezeu, decat pe oamenii de langa mine. Asta simt acum, si nu pot sa ma schimb peste noapte. As fi un ipocrit daca as spune ca simt altfel, doar ca sa par si eu in randul lumii. Pe Dumnezeu inca nu-l cunosc, El pentru mine este mai mult un ideal, o speranta….nu stiu cum sa exprim. de aceea nu pot sa-l iubesc mai mult decat pe oamenii de langa mine, ei fiind foarte reali si palpabili, in comparatie cu Dumnezeu. Poate ca gresesc, poate ca multi care vor citi aceste ganduri ale mele, nu ma vor intelege, dar asta pot sa fac sincer deocamdata, si fara prefacatorie. Am sa-l iubesc pe Dumnezeu, iubindu-i pe oamenii de langa mine, chiar si pe cei care nu-i cunosc…….mi-am propus sa nu mai fiu suparat pe nimeni si sa vad partea frumoasa din fiecare, astfel, pas cu pas, pe calea asta mai” omeneasca” poate voi ajunge si eu sa-l inteleg si sa-l iubesc direct pe Dumnezeu.
    Cu prietenie si respect,Mihai Petrea.

  14. o pacatoasa :

    Date: June 17, 2009 @ 10:32 pm

    “Mi-e sufletul rotund si plin de tine, dragul meu/
    Tu, darul meu cel mai divin, trimis de Dumnezeu/
    Tu, coltul meu de cer senin,/
    Tu, curcubeul ochiului meu plans,/
    Tu, cel dintai si cel mai nobil gand/
    Tu, cel iubit pana la ceruri si cat se poate de mai sus…/
    Mi-e sufletul atata de rotund,/
    Si-atat de plin de tine, omul meu iubit,/
    Incat/
    Nici nu stiu de mai sunt!”
    Nu stiu de unde sunt aceste versuri, dar stiu, ca daca as fi fost vreodata in stare sa-L iubesc atat de mult pe Dumnezeu, as fi invatat calea spre sfintenie.

  15. o pacatoasa :

    Date: June 17, 2009 @ 10:44 pm

    Iarta-ne, Andreea!
    Doamne-ajuta!

  16. Åžtefan Marius :

    Date: June 18, 2009 @ 3:36 pm

    Într-un comentariu la un articol anterior ne urai tuturor uichend plăcut.
    Dumnezeu ţi-a dăruit şi ţie unul asemenea! Te-a chemat mai aproape de El prin Cuvântul Său.
    Toţi cei care am citit şi ne-am spus părerea nu facem decât să dorim iubirea de dumnezeu mai mult decât orice ţi iubirea de aproapele aşa cum ne iubim pe noi înţine. Mai mult nu putem. Dar dacă se întâmplă altfel, rătăcim.
    Totuşi măsura iubirii de aproapele descoperă măsura iubirii de Dumnezeu.
    Cred că Viorel a surprins ceea ce tu ai acum nevoie. Căci Cuvântul lui Dumnezeu are nesfârÅŸite valenÅ£e ÅŸi sensuri ÅŸi se revelează treptat după cum avem nevoie. Să citeÅŸti istoria lui Avraam din Cartea Facerii – prima Carte a Sfintei Scripturi.
    Rămân la prima impresie: Dumnezeu ţi-a făcut un cadou. Depinde de tine să-l apreciezi.

  17. Mihai Petrea :

    Date: June 18, 2009 @ 5:36 pm

    da…multumesc pentru raspuns….eu oricum sunt recunoscator lui Dumnezeu, pentru tot………chiar si pentru faptul ca m-am nascut, deoarece stiu ca nu a fost ideea mea!

  18. Mihai Petrea :

    Date: June 20, 2009 @ 5:28 pm

    Astazi am stat de vorba cu un prieten din Medias, care este preot, si mi-a dat alt sens al acelor fraze care m-au bulversat. El spunea ca inseamna, ca din dragoste pentru copii sau parinti, sa nu faci ceva contra cuvantului lui Dumnezeu. am stat si m-am gandit….are dreptate….dar limba asta a noastra are atatea intelesuri, si pentru unul ca mine este tare greu sa ma gandesc la toate sau din toate punctele de vedere. De aceea imi reafirm opinia, ca neadaptarea sau neexplicarea limbajului sau a pildelor din Sfanta Scriptura, poate genera confuzie in randul persoanelor mai tinere, sau iubirea de Dumnezeu, poate sa capete in mintile noastre, o cu totul alta conotatie, facand-o greu de atins sau chiar imposibila, desi daca sunt lamurite lucrurile, constat ca nu este asa…….

  19. ionut :

    Date: June 23, 2009 @ 10:12 am

    In primul rand sa sti ca se scrie Iisus cu doi de “i”.
    Referitor la fraza :” cine isi iubeste parintii sau copii mai mult dacat pe Iisus nu este vrednic de imparatia Cerurilor” aceasta se refera numai si numai la monahi, la cei care lasa mama, frate, rude in urma lorsi intra intr-o manastire indepartata si s-ar putea sa nu se mai vada niciodata in viata asta. De ce pleaca unii asa? Pentru ca atunci cand este cuprins de iubirea lui Dumnezeu i se arde inima si uita toate si se duca la Cel care i-a dat viata.Bineinteles ca rasplata va fi mare si pentru el si pentru cei ramasi acasa.
    Sa sti ca sunt mai multe citate in Evanghelie care se aseamana cu subietul de care vorbim. Si noi ca simplii crestini sa nu incarcam sa explicam Biblia dupa mintea noastra. Cand avem o nelamurire cel mai sigur este sa intrebam pe parinti si monahi ca sa nu ne ratacim. Asa au aparut sectele incercand sa explice Biblia dupa mintea lor si-acum se duc in Iad. Doamne-ajuta.

  20. Razboi întru Cuvânt » VACCINUL ANTI-VIATA SILGARD/GARDASIL - ACUM INTR-O NOUA PREZENTARE, MAI “DEMOCRATA”(Noutati 13-15 iunie 2009) :

    Date: September 14, 2009 @ 3:52 pm

    [...] Laurentiu Dumitru: Anunt umanitar! O tanara are nevoie de bani pentru plata unui tratament costisitor! [...]

  21. Mioara Voiculescu :

    Date: November 19, 2009 @ 5:05 pm

    Buna ziua!
    Sunt Mioara Voiculescu mamalui Cristian Nicolae.Cititi pe linkul de mai jos povestea lui Cristian si vedeti pozele.Avem nevoie urgent de ajutor deoarece pe 24 noiembrie 2009 Cristian trebuie sa faca a 15 operatie in Turcia , de dvs depinde in mare masura daca vom reusi sa trecem peste acest impas, deoarece avem nevoie de ajutor.Cristian are 13 ani si 14 operatii de reconstructie a piciorului drept zdrobit de o masina pe trotuar.Multumim bunului Dumnezeu ca este in viata si speram ca vom depasi toate suferintele cumplite si intr-o zi Cristian va merge din nou.
    Banca BCR Mosilor Str.Calea Mosilor nr 290, sector 2 Bucuresti, Romania
    Beneficiar Voiculescu Mioara
    cont eur RO44RNCB0088002320440004
    cont ron RO71RNCB0088002320440003
    cont usd RO17RNCB0088002320440005
    SWIFT RNCBROBU
    Datele mele de contact le aveti pe linkul pe care trebuie sa-l deschideti.
    Cu stima si imi cer iertare pentru ca apelez la dvs, dar suntem intr-o situatie disperata, iar Cristian va merge intr-o zi.
    Va multumesc, o mama….. Mioara Voiculescu

    — On Fri, 3/6/09, Cristi Voiculescu wrote:

    http://dansantimbreanu.wordpress.com/cristi-voiculescu-povestea-lui/

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.