D-na Aspazia Otel Petrescu despre vremurile cipului biometric

1:45 pm Big Brother / New World Order / cipuri / 666

Dna Aspazia Otel Petrescu, fosta detinuta politic pentru credinta si convingerile sale, vorbeste despre vremurile cipului biometric intr-un interviu realizat de Maica Fotini pentru revista de gandire si traire romaneasca ATITUDINI.

43 Responses
  1. pr. Petru :

    Date: May 31, 2009 @ 7:57 pm

    Minunata, Doamna Aspasia!
    Inspirata abordarea, caci numai de la astfel de oameni, caliti in lupta cu vicleanul, putem afla raspuns la continuele demonice provocari.Ar trebui sa ne tinem scai de domniile lor, pt ca ei vad drumul spre Hristos din toate unghiurile. Pt ca ei au urmat calea cea stramta si cu chinuri si crucea ca jugul au luat, au primit de la Domnul Hristos daruri peste daruri.Multi, cred, ar fi primit si cununile ceresti,la fel ca ceata camarazilor lor, dar Domnul i-a lasat pt a mai salva ce se poate.
    Cine sant acestia? Pr. Iustin P., Pr. Arsenie P.,Pr. Mihai Lungeanu, Pr. Adrian Fageteanu,Pr. Craciun Opre,Pr. Alexandru Muntean,Domnii Nicolae Purcarea, Nicu Mazare, Aurel Tacu, Grigore Caraza,Demostene Andronescu, Marcel Petrisor, Doamnele Aspasia Otel, Maria Constantinescu,Xenia Mamaliga, Maica Pangratia Muresan, fratele Teodor de la Aiud si …cred inca,totusi, multi.
    Domnul Hristos sa ne dea cugetul si simtirea Sa fata de toti si de toate si sa-i tina sanatosi pe acesti bravi luptatori!

  2. Elena :

    Date: May 31, 2009 @ 9:31 pm

    Cred ca acesta este un pas bun pe care il putem face impotriva cipului biometric http://victor-roncea.blogspot.com/2009/05/miting-anti-cip-duminica-piata.html

  3. si mai "amuzat" :

    Date: May 31, 2009 @ 10:31 pm

    sa randuiasca Cel de Sus ce e de folos tuturor…,iar tie “amuzatule” sa-ti vina mintea in inima, “manca-te-ar raiul”.

  4. crip81 :

    Date: May 31, 2009 @ 10:57 pm

    f. interesant ce spune doamna despre caderea ingerilor …mi-a placut cum a vorbit . Domnu Amuzat , ar fi bine sa fii mai respectuos cu o femeie care a facut puscarie ptr credinta ei , dumneata ai fi in stare sa faci asa ceva?

  5. bew4389 :

    Date: June 1, 2009 @ 2:43 am

    @un amuzat .A fost una din studentele preferate ale lui Lucian Blaga . Dumneata @un amuzat cine esti ? .

    La o rasturnare a realelor valori asistam astazi . Nonvalorile sunt apreciate iar despre o doamna de o cultura desavarsita , cu o gandire clara si care nu face compromisuri , putem sa spunem diverse chestii care nu arata decat ignoranta.

  6. carmen elena ivan :

    Date: June 1, 2009 @ 8:43 am

    Ce chin pt neuronii mei (simteam ca se luxeaza sinapsele) cand mi se preda metafizica in primii ani de teologie; acum aceasta d-na a explicat atat de clar si am inteles atat usor!! Mare bucurie ca am vizionat acest interviu. Multumesc d-le Laurentiu.
    P.S.S-ar putea sa mai fie postate si alte convorbiri cu aceasta d-na?

  7. Alin :

    Date: June 1, 2009 @ 12:03 pm

    Iaca asa or dat calugarii de la Petru Voda tur prin tara cu povestioara cu cipusoarele sub brat, poate-poate or mai coopta un nume in razbelu’ cu tehnologia apocaliptica.

    Aveam (si mai am) un respect deosebit pentru doamna Aspazia dupa ce am citit cam prin ce a trecut..

    Acum din pacate, la batranete, oameni respectabili, duhovnici, pustinici, parinti etc, au ajuns jucariile unor neispraviti.

    Mai regretabil este ca pana si unii in puterea varstei, de la care te-ai fi asteptat ceva mai multa minte, discernamant sau compententa teologica, au ajuns sa sustina in dauna propriului prestigiu povestea asta ridicola.

    Iar papusarii acestei actiuni, cei din spatele scenei, ce au de pierdut? Nimic pentru ca sunt niste cvasi-anonimi, scandalagii notorii, insa ortodoxia per ansamblu are de suferit din cauza lor.

    Poate de fapt asta este si intentia in definitiv.

  8. Floarea Soarelui :

    Date: June 1, 2009 @ 1:30 pm

    Asa cum spunea doamna Carmen Elena Ivan , puteti posta mai multe reportaje al doamnei Aspasia ??

    Ne ajuta sa ne punem ideile in ordine , si ajuta si moralului avand un astfel de exemplu demn de toata lauda …

  9. creangadeaur :

    Date: June 1, 2009 @ 2:52 pm

    @Alin nimeni nu te opreste sa-ti pui cate cipuri vrei,ca sunt pentru siguranta ta, mai!!..da’teologia pe care tu o sustii cu ardoare are legatura cu directivele UE si USA?…,lasa-ne tu care esti in tabara”conforma”a invingatorilor,libertatea de alegere,ori trebuie sa-ti cerem voie..

  10. mihailt :

    Date: June 1, 2009 @ 10:01 pm

    Nu trebuie sa ascultam de inima si nici de mintea noastra ci de Mintile care au facut toate adica de Sfanta Treime.
    Iar unirea cu Sfanta Treime se face prin minte.
    Domnul nostru Iisus Hristos vrand ca Dumnezeu s-a temut ca om dar nicidecum nu a sovait.
    Sfintii se picteaza cu aureole la cap,Sfintii Apostoli au primit precum se vede in icoana pe Duhul Sfant pe crestetele capetelor,hirotesia si hirotonia se face prin punerea mainilor pe cap,binecuvantarea se da pe cap.
    Pogorarea mintii se face in adancul sufletului uman ce e aceea nu stiu.
    Nu in inima de carne.
    Domnul Iisus Hristos foloseste cuvantul inima cu sensul de suflet.

  11. Lonelyshepherd :

    Date: June 2, 2009 @ 2:44 am

    “Alin”!Tu îl alini doar pe Lucifer!Şi îl bucuri de fiecare dată când te cheamă să-i primeşti lumina (că doar e purtător de lumină,nu?!).Pe unde a tăiat el lemne,tu i-ai ţinut oglinda lui James Joyce.Vai de cozonacu’ tău de deştept!

  12. Mihai Petrea :

    Date: June 2, 2009 @ 8:02 am

    Salutareeee prieteni !!! Am fost cateva zile plecat, dar acum sunt din nou acasa si este foarte bine.Mi-a fost dor de voi……..azi nu am sa ”comentez” ceva, deoarece simt ca nu am ceva de spus care sa aduca pace, bucurie,iubire,intelepciune,compasiune…..in inimile voastre, insa vi le doresc din tot sufletul.Sa avem o saptamana extraordinara.
    Mihai!

  13. Amuzatu' enervat :

    Date: June 2, 2009 @ 11:15 am

    Amuzatu’ si Alin au dreptate. Cand oare se va termina tot circul asta? Am ras la inceput, dar acum incep sa ma cam scoata din sarite semidoctii care cred ca pot spune orice despre orice si, cu atat mai mult, acei ce sprijina orice tampenie spusa de cineva care a facut inchisoare pe vreme comunistilor!
    Dar bine, domnilor, daca cineva a facut inchisoare pe acea vreme, asta ii da dreptul la sfintenie absoluta? Sau asta il face infailibil (ca pe Papa)?
    Hai sa fim seriosi! Nu va mai smintiti si nu mai faceti sminteala din orice! Si nu mai interpretati voi mot-a-mot Apocalipsa, care este o ALEGORIE!
    Doamne ajuta!

  14. mihailt :

    Date: June 2, 2009 @ 11:27 am

    Domnu pastor singuratic Satana nu mai este purtator de lumina de cand a cazut din comuniunea cu Dumnezeu.
    Si nici nu se mai numeste inger purtator de lumina.
    Lucifer ii zicea inainte de cadere acum ii zice Satana.
    I-auziti din ce zice la Canonul Invierii:
    “La dumnezeiasca straja,
    De Dumnezeu graitorul Avacum
    Sa stea impreuna cu noi si sa arate
    Pe ingerul cel purtator de lumina
    Care a grait cu mare glas:
    “Astazi este mantuirea lumii,
    Ca a Inviat Hristos, ca cel Atotputernic!””
    E vorba de Sfantul Arhanghel Gavriil aci.

  15. Lonelyshepherd :

    Date: June 2, 2009 @ 1:11 pm

    “mihailt”,iubire,crede-ma,nici nu ma mai supar…Daca a patit-o Laurentiu aici (http://laurentiudumitru.ro/blog/2009/01/18/binecuvantate-cip-uri/), eu de ce-as face exceptie?!…Poate ca Dumnezeu îi va ierta pe prosti,dar pe cei care fac pe prostii ca sa insele pe cei ce vor sa se mantuiasca si sa se minta “cu acoperire” pe ei insisi,niciodata.
    Cât despre tine,”Amuzatu’ enervat”,ori ti s-a defec(t)at cipu’,ori,”domnule,esti o canalie”!Daca nu-ntelegi ce vreau sa-ti spun,mai asculta o data interviul (mai ales partea despre “sofisme”) si vei intelege daca chiar doresti sa intelegi.În privinţa lui “Alin”,am greşit,neţinând seama de spusele lui Blaga (dacă nu-l confund),care zice că:”De îndată ce vei face Satanei concesiunea de-a discuta cu el, poţi fi sigur că te va bate în dialectică şi te va îndupleca.”

  16. mihailt :

    Date: June 2, 2009 @ 1:47 pm

    Pai doamna aceasta vorbeste de a nu accepta cipurile in corpul uman din cate inteleg eu ca spune.
    (nu zice pe frunte si pe mana dreapta?)
    “Cine il accepta pe mana sau pe frunte”.
    Nu asa zice?
    Acum daca cineva ia buletinul cu cip biometric il accepta pe mana sau pe frunte?
    (asta presupunand ca o sa existe buletinul cu cip.)
    Acum e foarte posibil sa nu inteleg eu calumea ce zice ar trebui intrebata mai specific referitor la actele cu cip biometric.

    Cat despre faptul ca Dumnezeu e bun si drept asta e o absurditate scolastica.
    Domnul nostru Iisus Hristos a zis despre sine:
    “29.Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre.
    30.Căci jugul Meu e bun şi povara Mea este uşoară.”
    Cu inima adica cu sufletul.
    Normal ca Dumnezeu e si atotputernic.
    Dar despre Dumnezeu nu stim cum este dar Sfantul Ioan Damaschinul zice ca cel mai potrivit i se spune “cel bun” – cititi la Dogmatica.

  17. Puskina :

    Date: June 2, 2009 @ 4:05 pm

    In locul vostru as incerca sa respect mai mult parerea celui de langa mine indiferent care este aceasta, iar daca am argumente as incerca sa-l conving altfel decat jignind. Conversatiile voastre sunt agresive si nonconstructive, nu duc la nimic bun. Incercati sa vorbiti decent de oricare parte a baricadei sunteti daca vreti sa va deosebiti de “cocalari” si alti spargatori de seminte, membri ai speciei din care facem pana la urma parte cu toti si fata de care toti nutriti cel mai fatis dispret.

  18. daniel :

    Date: June 2, 2009 @ 5:17 pm

    bine v-am gasit si va cer binecuvantarea voastra,

    cate filozofii se fac!
    ca este asa, ca nu este asa cutare si cutare lucru.
    oamenii au trei parti: trup, suflet si spirit.
    spiritul e tot una cu duhul, adica orice om are trup, suflet si duh.
    inima de care vb Domnul nostru Iisus in Evanghelie este intotdeauna inima spirituala, duhovniceasca.
    in mintea curata se realizeaza trecerea din material in spiritual.
    cea care ghideaza acest poiect sfant este inima spirituala.
    inima spirituala (duhovniceasca) trebuie sa conduca toata viata omului. de aceea mereu mintea trebuie coborata (adica trebuie distrusa, trebuie curatata de buruienile iubirii de sine) si ea sa renasca umila, curata, plina de dragoste nefatarnica din inima.
    care este starea fara de pacat?
    suprema umilinta si apogeul iubirii fara interes.
    pe de alta parte ceea ce zice doamna Petrescu este foarte adevarat.
    nu sunteti inca destul de maturi in problemele spirituale.
    reflectati la ce va spun: sunteti isteti in problemele laice, dar in chestiuni duhovnicesti sunteti imaturi, cel Rau asta vrea.
    cum poate sa afirme cineva pe acest blog ca nu stie cum este Dumnezeu?
    face un fel discutie intelectuala si admite, conform Sf damaschin ca este Cel Bun.
    dar nu este clar oricarui om de pe planeta asta ca minunile din inima sa sunt daruri sublime de la Cel Sublim?
    ceea ce zice doamna Petrescu este complet adevarat.
    fiti pregatiti, incet, incet.
    Domnul Iisus si Tatal Ceresc, Tatal Preasfant si preaplin de iubire, lucreaza in liniste absoluta, cu maxima discretie.
    numai in linistea inimii, retrasi de zgomotele trecatoare (de ex seara inainte de culcare) putem inalta rugaciunea de fericire in fata Domnului Iisus.
    nu ati inteles ca acum sunt doua planuri in deplina desfasurare pe fata pamantului:
    planul de Iubire, condus de Domnul nostru Iisus, Vesnicul Biruitor
    planul de osandire, condus de satan, vesnicul invins
    cu cine vreti sa fiti?
    reflectati si fiti maturi (cat mai inocenti) in problemele spirituale.
    sa ne rugam pentru convertirea lumii si in mod special a mea, primul dintre pacatosi.
    fiti tari in credinta, iubire si umilinta.
    asa sa fie.

  19. cristi :

    Date: June 2, 2009 @ 9:30 pm

    Avai!!! Tot nu se mai termina discutiile pe tema asta!!!!!!! Eu as propune sa se faca un chestionar cu tema urmatoare: Cati dintre cei care sunt atat de porniti impotriva cipurilor se roaga intens sa ne fereasca Dumnezeu de ele?

    Salutari Alin, Amuzat si ceilalti cu mintea mai limpede.

  20. parereamea :

    Date: June 2, 2009 @ 10:10 pm

    pt. cristi
    “Cati dintre cei care sunt atat de porniti impotriva cipurilor se roaga intens sa ne fereasca Dumnezeu de ele?”
    Din intrebarea aceasta se poate deduce ce ai inteles tu din “discutiile pe tema asta”…
    Sa-ti spun explicit: cine e impotriva cipurilor nu se roaga la Dumnezeu sa ne fereasca, caci e convins ca mai bine moare decat sa ia cipu, dovedind prin asta credinta. Un ortodox adevarat nu asteapta sa-i salveze Dumnezeu sufletul, ci are datoria sa lupte pentru sufletul sau, iar pe cat poate sa lupte pentru ca si altii sa inteleaga ca trebuie sa duca lupta aceasta. Nu stam noi impotriva planurilor lui Dumnezeu, datoria noastra e sa iesim cu sufletul intreg din aceasta lume. Ne rugam sa ne intareasca, da, ne rugam sa ne mai pasuiasca ca sa avem timp sa ne trezim mai bine, noi si altii.
    Cauta rugaciunea staretilor de la Optina impotriva pecetluirii cu semnul antihrist, daca esti cu adevarat interesat.

  21. Ionut Trandafirescu :

    Date: June 2, 2009 @ 11:27 pm

    iara ati inceput cu palavrageala??? parca terminaserati… ei comedie… pai se poate asa ceva, suntem oameni seriosi. prefer sa nu mai citesc toate comenturile astea caci oricum le voi asculta la Judecata, fiecare cuvintel in parte… of of vitejii de noi. Numa’ bine.

  22. mihailt :

    Date: June 3, 2009 @ 1:20 am

    Din Dogmatica Sfantului Ioan Damaschinul:
    “Sufletul este o substanţă vie, simplă, necorporală, prin natura sa, invizibilă ochilor trupeşti, nemuritoare, raţională, spirituală, fără de formă; se serveşte de un corp organic şi îi dă acestuia puterea de viaţă, de creştere, de simţire si de naştere. Nu are un spirit deosebit de el, ci spiritul său este partea cea mai curată a lui. Căci ceea ce este ochiul în trup, aceea este spiritul în suflet.
    Spiritul acesta e mintea si petrece in cap.
    In mod normal nu trebuie acceptat vreun cip in trup pe mana dreapta sau pe frunte.
    Pentru simplul motiv ca in cap petrece spiritul(duhul,mintea) partea cea mai curata a sufletului.
    Se pare ca pot fi induse anumite imagini prin intermediul unui cip pus pe frunte.
    Unii zic caci se pot induce ganduri prin cipul de pe frunte si atunci trebuie sa fie omul experimentat in lupta ganditoare.
    Deci in niciun caz nu trebuie acceptat vreun cip pe frunte.
    Nu poate fi afectat liberul arbitru direct; omul sporit duhovniceste nu poate fi afectat de vreo imagine sau gand indus din exterior dar eu nu sunt sporit duhovniceste si nu poftesc cip pe frunte si in general pe nicaieri prin trup.
    (dracii ne ispitesc tot ganditor si daca omul pogoara mintea in adancul sufletului dracii nu mai pot semana gandurile lor in mintea omului.La asta se refera pogorarea mintii in inima adica in adancul sufletului.Sufletul nu e material cum e nu stim e o taina.)
    Da deocamdata nu se iteste la orizont ca ar exista vreo implantarea a vreunui cip in trup.

    Ca doar acolo (pe frunte) primeste crestinul ungerea la Sfantul Maslu si miruirea.

  23. mihailt :

    Date: June 3, 2009 @ 1:24 am

    A fost in seara asta un documentar la Nat Geo care zicea de un club din Olanda unde se folosesc cipuri implantate in bratul drept pentru indentificare,plata.
    Se facea voluntar aceasta implantare.

  24. Mihai Petrea :

    Date: June 3, 2009 @ 7:29 am

    Salutare prieteni….nu vreau sa continui si eu circul acesta, doar ca nu pot sa-mi ascund nedumerirea….ce varsta au unii care scriu pe aici??? Nu vreau sa se simta nimeni jignit, dar cand citesc unele comentarii, parca vin de la un copil de 3-4 ani….doar ca la varsta aceea nu stiu sa scrie.Desigur ca nu sunt de acord cu acele cipuri, desigur ca nu am sa le accept niciodata, mai bine plec in munti, dar de aici pana la a spune ca ni se vor implanta cipuri in frunte…..este cale putin cam lunga.Din aceste comentari, razbate panica….poate si putina isterie….nu stiu.Eu sunt linistit. Nu prea imi fac probleme. Am convingerea, adanc in sufletul meu, ca ”Dumnezeu nu a parasit cladirea”, asa cum poate parea. Cu aceasta convingere in suflet, nu ma poate tulbura nimeni si nimic. Spune cineva intr-un comentariu recent, ca Dumnezeu este vesnicul biruitor, iar satana este vesnicul invins. Nu ma relationez cu acest tip de limbaj, dar dincolo de asta, daca ar si crede in acest lucru cu toata inima lui, si nu ar avea nici o urma de indoiala asupra acelui lucru,panica care se simte nu ar avea ce cauta acolo. Dar cine stie….poate ma insel…..oamenii,in general, vorbesc despre ce ar vrea sa fie, nu despre cum sunt…..cine stie….???

  25. creangadeaur :

    Date: June 3, 2009 @ 11:11 am

    @mihai petrea, frumoasa pilda de credinta dai stimabile scriind ca preferi sa fugi in munti:)) :)),pai zic sa te pregatesti de pe acum,ca afacerea e destul de avansata in unele tari si Romania se va alinia trendului, nu este nici o panica,singurii panicati sunt cei ce vor sa fuga in munti evident,ca altundeva unde??..ps.nu e circ nici palavrageala sunt niste opinii postate pe un blog, atat.

  26. Mihai Petrea :

    Date: June 3, 2009 @ 12:35 pm

    creangadeaur….iarta-ma!

  27. daniel :

    Date: June 3, 2009 @ 1:27 pm

    oameni buni,

    considerati toate si totul numai din punct de vedere spiritual impreuna cu toate corespondentele dintre cele doua universuri (cel material si cel spiritual).
    priviti prin Ochii Lui
    iubiti cu Inima Lui
    vorbiti cu Gura Lui
    fiti cu totul spirituali si asa veti progresa incet incet
    zi de zi catre EL
    nu mai faceti teorii intelectuale care nu au nici un rost
    a intoarce problemele pe toate planurile e bine
    dar a fi cu inima de piatra e rau.
    haideti sa ramanem umili, plini de entuziasm pentru Dulcele Iisus.
    asa sa fie.

  28. mihailt :

    Date: June 3, 2009 @ 3:49 pm

    Dom-le e bancul ala cu ciobanul care tot striga “lupul,lupul” si cand chiar a venit lupul nimeni nu il mai crede ca vine.
    Asa si cu cipul si cu Antihristul in general.
    Se dau alarme false si atunci cand va veni Antihristul nu se va mai sti.

    Este normal ca actele cu cip biometric nu au nimic ca nu este bagat cipul sub piele.

    Pana una alta BOR e pandita de pericolul pietizarii credintei si totodata de pericolul filetismului care e sprijinit puternic de la Mrea Petru Voda si totodata de PF Daniel.

  29. Mircea Puscasu :

    Date: June 4, 2009 @ 1:15 am

    Pe baza învăţăturii Bisericii înţelegem două aspecte. Mai întâi faptul că primirea actelor în forma actuală nu reprezintă pecetluirea finală.
    Al doilea este conştiinţa că primirea lor este unul din ultimii paşi înaintea pecetluirii finale şi că această primire are drept consecinţă intrarea pe un drum al cărui capăt este acceptarea pecetluirii pe mână şi frunte şi apostazia. Dacă primim acum paşapoarte şi carnete de conducere cu cipuri, vom primi începând cu 1 ianuarie 2011 (conform OGU 184/2008) şi cărţile de identitate cu cip. Peste câţiva ani vom accepta fără probleme de conştiinţă îmbogăţirea cipurilor cu noi informaţii, care ne vor uşura legătura cu diverse instituţii medicale, informaţionale, comerciale; apoi ne va părea firească unificarea lor într-unul singur, care să încorporeze şi cărţile de credit. Peste alţi câţiva ani se va spune că, pentru a preveni pierderea şi furtul, este mai eficientă implantarea cipului în trupul omului. Va mai trece încă o perioadă şi se va ajunge la concluzia că, pentru buna funcţionare a societăţii, este strict necesar ca toţi oamenii să aibă implantate aceste cipuri pe frunte şi pe mâna dreaptă. Ce vom face atunci?
    Să fim încredinţaţi că va fi mult mai greu de rezistat atunci decât acum, când nu ne aflăm în ultima fază! Obişnuindu-ne cu toate comodităţile asigurate de viaţa bazată pe o infrastructură controlată prin cipuri, ne va fi extrem de greu să renunţăm la toate înlesnirile pe care le avem.
    Nu este pentru prima dată când, în numele unor intenţii bune, ţări întregi păşesc în ceea ce se va dovedi o tragedie naţională. Corifeii comunismului au propovăduit începutul unei ere noi în istoria umanităţii. Au promis că toate nedreptăţile anterioare vor fi înlăturate, că se va instaura o epocă a libertăţii şi egalităţii oamenilor, că prosperitatea şi pacea vor cuprinde omenirea. Noi, cei ce am trăit în comunism, cunoaştem mai bine decât occidentalii rezultatul: zeci de milioane de oameni ucişi, extinderea corupţiei la nivelul întregii societăţi, conştiinţe siluite într-o măsură nebănuită. Aşa cum utopia comunistă a eşuat în atingerea promisiunilor făcute, şi utopia binelui prin restrângerea libertăţii şi prin control, care ni se propune acum, va eşua. Nu vom avea parte de pacea şi fericirea făgăduite, ci de o nouă dictatură căreia nimeni nu i se va putea împotrivi.

  30. Mircea Puscasu :

    Date: June 4, 2009 @ 2:48 am

    Cipul este pecetea, simbolul, emblema, logo-ul unui sistem global de supraveghere, totalitar si anticrestin, propovaduitor al desfranarii, sistem ucigas, ce se straduieste sa robeasca si sa alieneze omul. Daca cineva isi doreste aceasta emblema, stindard, efigie pe documentul ce ii atesta identitatea in fata statului si a celorlalti, este aceasta o lepadare de identitatea sa crestina intarita prin “Pecetea Darului Duhului Sfant”, atunci da, este vorba de un pacat impotriva Duhului Sfant, o opozitie fatisa fata de adevarul invederat.
    Daca cineva face asta din nestiinta, se afla vinovat de ignoranta, nepricepere, prostie, lene.
    Cine are urechi, ochi, minte de auzit, vazut si priceput sa procedeze in consecinta.

  31. Alin :

    Date: June 5, 2009 @ 5:45 pm

    Ai act de identitate?
    Nu e asta si inceputul si la capatul lui pecetluirea?

    Dar e pecetluire? Nu e pecetluire.
    Atunci de ce sa dau foc la buletin sau sa nu ma folosesc de pasaport?

    Sa se implanteze buletinul?
    Pai de ce, ca ala care vrea sa-ti fure identitatea sa ti-o ia cu mana (cap) cu tot?

    Nu mersi, dincolo de orice paranoie apocaliptica ideea implantarii actului de identitate este ridicola.

    Ca le-ar surade unora ideea, nu ma indoiesc, dar asta e problema lor.

    Religios sau nu, nici un om rational si informat, pus in fata alegerii de a-si implanta actul de identitate nu o va face.

    Restul conotatiilor politice de dreapta, anti-UE si pseudo-ortodox-apocaliptice, sunt povesti ale unora care-si urmaresc interesele in dauna Bisericii.

    Ca au prins in jocul asta oameni respectabili, e cu atat mai regretabil.

    Nu a dat Biserica Ortodoxa canon impotriva actelor electronice si da “sinodul” de la Petru Voda dogma ca e lepadare de credinta, pacat impotriva duhului sfant si omul trebuie oprit de la impartasanie, nu trebuie spovedit, etc.

    Halal ortodoxie daca mai este asa ceva..

  32. Mircea Puscasu :

    Date: June 5, 2009 @ 8:51 pm

    Dati pe google, youtube, video.google.com:
    VERICHIP

    Ideea implantarii unui cip de identificare e foarte veche. Exista programe mondiale de implementare sponsorizate de masonerie. Vedeti filmuletele din linkul de mai jos.

    http://apologeticum.wordpress.com/2009/02/15/identificarea-biometrica-este-un-program-masonic/

  33. Iancu :

    Date: June 7, 2009 @ 9:43 pm

    @ Alin
    Sau ce înseamnă să fii „ortodox”.

    Când scrii „duhul sfânt” cu literă mică ne dai clar a înțelege că nu Duhului Sfânt, Domnul de viață Făcătorul, Mângâietorul, Duhul Adevărului, te închini tu, ci te închini duhului lui satan, care pentru tine este „sfânt”.
    Se vede, mai mult ca sigur, că ai studii superioare teologice, la o facultate de teologie aflată sub binecuvântarea slujitorilor lui satan, ce au pus mâna pe conducerea BOR, și care acum își promovează „ortodoxia” lor.
    Ești din tagma celui, cu funcție pe la patriarhie, dat și pe la televizor, și care boteza cu te „lepezi de Hristos”. Măcar era omul sincer.
    Și această „ortodoxie” a lor înseamnă ecumenism, adică o erezie a ereziilor, după cum o numește Sfântul Arsenie Boca, înseamnă târguirea adevărurilor fundamentale de credință pe la CMB și prin adunările ecumeniste.
    Ca o paranteză, să luăm aminte la ceea se întâmplă în Biserica Greciei:
    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/06/03/marturisire-de-credinta-impotriva-ecumenismului-in-biserica-greciei/
    „ortodoxie” mai înseamnă să fii cu tagma cipuitorilor, batjocorind pe Duhul Sfânt, prin negarea celor ce s-au scris în Sfânta Scriptură și prin interpretarea lor în duh satanic, care pentru voi „duh sfânt” este.
    „ortodox” nu poți să fii decât dacă ai turnat la securitate, ai trădat secretul spovedaniei, ai colaborat cu partidul la demolarea bisericilor, iar acum pupi în fund și colaborezi cu cei care vor să demoleze chiar neamul românesc.
    Cu siguranță nu poți fi „ortodox”, decât dacă ești trădător de Dumnezeu de neam și de țară.
    Martirii pușcăriilor comuniste nu au cum să fie „ortodocși”.
    „ortodoxie” mai înseamnă să trăiești în palate de lux, să călătorești cu limuzine scumpe, să ai conturi de milioane de euro, toate acestea călugăr fiind.
    Să fii „ortodox” înseamnă să fii homosexual, așa cum se aude că au fost unii și poate mai sunt, căci aceștia au fost cel mai ușor de șantajat de către securitate, și-or mai fi șantajați de alte servicii.
    „ortodoxie” înseamnă și simonie, generalizată, la scară națională.
    „ortodoxie” mai înseamnă să încoronezi împăratul țiganilor într-o mare catedrală a neamului, în care s-au înscăunat mari domnitori, ctitori de neam și de țară, batjocorind în felul acesta secole de istorie cu adevărat sfântă pentru români.
    Și nu în ultimul rând, nu poți fi un adevărat „ortodox”, dacă nu ești și mason.
    Și Sinodul actual s-a dovedit a fi cu adevărat unul „ortodox”.
    Și lista ar putea continua pe încă două-trei pagini, dar vă las în seama lui Dumnezeu, că vi le plătește El pe toate, mai devreme, sau mai târziu.
    Că diavolul, dacă a vrut să se pună pe el în locul lui Dumnezeu, de ce nu s-ar considera și un adevărat „ortodox”?

  34. Alin :

    Date: June 8, 2009 @ 1:52 am

    Iancu,

    Este exact genul de discurs la care ma asteptam, ba chiar imi intrece asteptarile pentru ca in acest fel nu este nevoie sa argumentez prea mult ceea ce tu faci atat de evident.

    Si anume ca prin aceste acuzatii aiurea si nonsensuri ale unui fals moralism si nationalism sub care se ascunde o evidenta ura impotriva Bisericii, vorbarie ta ne arata adevarata fatza si motivatie a luptei “anticip”.

    Mai rau chiar, se pare ca aveti aceeasi ura si dispret fata dreptatea, adevarul si morala pe care le invocati propagandistic ca si comunistii, avand grija ca “dusmanii ideologici” sa-i spurcati in fel si chip daca nu danseaza pe melodia cantata de voi.

    Ma cunosti? Nu. Dar ce conteaza.
    “Stii” ca am facut teologia, ca am functii la Patriarhie, etc.

    Da-i cu ecumenismul in sus si in jos, ca asa functioneaza propaganda, dusmanul trebuie sa fie cat mai had ca pentru nerozi “salvatorul” probabil trebuie sa fie exact opusul, chit ca lupta tot cu armele Satanei (ura, minciuna, defaimarea, etc.).

    Iar ca sa ajungem totusi la subiect, in Sfanta Scriptura nu se pomeneste de cipuri si pasapoarte, astea sunt interpretari pe care nici o Biserica Ortodoxa nu le-a definit ca dogme, asa cum ar vrea calugarii nostri (cativa).

    In aceste context, in marea de nonsensuri afirmate de tine, gasesc totusi legitima intreabarea care ti-o pui, retoric, in incheiere:

    “Că diavolul, dacă a vrut să se pună pe el în locul lui Dumnezeu, de ce nu s-ar considera și un adevărat „ortodox”?”

    Sau, adaug eu: un adevarat crestin, nationalist, anti-ecumenist, etc.

  35. Alin :

    Date: June 8, 2009 @ 2:00 am

    Mircea,

    Faptul ca exista o firma ca “Verichip” care incearca sa scoata bani din NIMIC nu inseamna ca ne aflam in zilele de pe urma a “insemnarii” dupa cum afirma unii vajnici interpreti (ortodocsi, zic ei, nu prea, zic eu) ai Apocalipsei.

    Daca matale vrei sa te scandalizezi si sa devii paranoic, n-ai decat, asta nu o se schimbe ceea ce urmeaza sa se intample.

    In nici un caz cu ortodocsi isterizati care vin pe la ghisee cu faze de genul “666 in pasaport” si “nu iau cardu’ cu cip”.

  36. Iancu :

    Date: June 8, 2009 @ 9:38 pm

    @ Alin
    Precum și pentru șefii tăi.

    Ce scriu eu acolo, o țară întreagă știe, dar mai marii Bisericii precum și politicienii au ascuns, ca pisica rahatul sub preș, orbindu-ne acum în dulcele stil securisto-comunist, adică zugrăvind negrul în alb.
    Și nu era firesc să se întâmple așa, din moment ce garnitura a doua a partidului a luat conducerea în România, batjocorind jertfa de sânge a unor tineri nevinovați, la revoluția din dec. 1989?
    Dar Dumnezeu pe toate le vede El, și pe toate le plătește.
    Nu eu mi-am vândut sufletul și am făcut pact cu satan înainte de 1989, turnând sau fiind ofițer de securitate sub acoperire, ci bună parte din actuala ierarhie bisericească.
    Iar cei ce au făcut acest pact și au lucrat pentru securitatea comunistă, de Hristos s-au și lepădat.
    S-au făcut unii că scormonesc pe la instituția fantomă, de aruncat praf în ochii proștilor (și finanțată tot pe banii lor), pe nume CNSAS, niște dosare amărâte, lipsite de importanță, în timp ca dosarele grele figurează ca dispărute, sau trecute la secret de stat.
    Și mai este un aspect aici, care se vrea uitat, numărul turnătorilor din BOR, mai ales din ierarhie, era cu mult mai mic decât cel al ofițerilor sub acoperire. Iar ofițerii de securitate sub acoperire nu aveau dosare de securitate.
    S-a găsit la CNSAS o scrisoare a unui mitropolit, adresată lui Nicolae Ceaușescu, și care suna cam așa: „Tovarășe secreter general, m-am săturat de când am rămas tot colonel (de securitate). Nădăjduiesc, că anul acesta, voi fi avansat la gradul de general.”.

    După anul 1947, Sf. Sinod și Patriarhul de drept al României au fost înlăturați de către puterea comunistă, o putere antihristică, ce și-a numit oamenii ei. Și ghici cui slujeau aceștia, și ghici cui slujesc urmașii lor din ziua de azi !!! (cu o singură excepție, care confirmă regula, IPS Bartolomeu).
    Pentru prima dată, în aproape 2000 de ani, succesiunea apostolică a fost brutal întreruptă la vârful BOR, și nu numai. A fost întreruptă de către antihristul comunist, ce și-a numit slugile sale.
    Rămân pur și simplu uluit, că astăzi, la aproape 20 de ani, de când sânge nevinovat s-a vărsat pentru libertatea noastră (așa zisa), unii mai mari din BOR duc o campanie de distrugere a Ortodoxiei, cum nici sistemul comunist, la vremea lui, n-a îndrăznit s-o facă.
    Au semnat un angajament cu necuratul, sau au fost direct angajați și cu grad, pe ștatele lui de plată, iar acum își onorează oamenii angajamentul de a distruge Ortodoxia, de a distruge Biserica.
    La 20 de ani de la căderea comunismului, ei execută în continuare „DIMIA”, mai ceva decât soldații japonezi rătăciți prin insulele din Pacific, și care mai luptau pentru împărat, la mulți ani după terminarea războiului.
    Cel puțin ei nu știau că războiul se terminase.
    Singurii care au succesiune apostolică sunt bătrânii preoți călugări, pe care voi îi batjocoriți și îi marginalizați.
    Și știți voi de ce faceți acest lucru, pentru că doar ei au cu adevărat Harul. Cei făcuți de puterea comunistă antihristică sunt egali cu zero în fața lui Dumnezeu, și toți aceștia ar trebui să se retragă, ca să-i ierte Domnul.
    Eu nu urăsc Biserica, nici chiar pe cei ce o duc de râpă.
    Acestora din urmă le spun să plece, cât mai au timp, ca să-și salveze sufletele lor. Problema lor este că nu cred în Dumnezeu, că dacă ar fi crezut, deja s-ar fi retras.

    Poate ne spune și nouă prea(ne)fericitul în slujba cui a fost, atunci când zburda pe la universitățile catolice și protestante din occident, înainte de 1989. Că atunci nu lucra nimeni singur în străinătate, fără să colaboreze cu securitatea.
    Că a venit cu obiceiuri alese de acolo, ecumeniste. Ne spun mari Sfinți și mari teologi, că ecumenismul este erezia ereziilor, numai dumneata întorci lucrurile pe dos, spunând că anti-ecumenismul este satanic.
    Aici se vede, clar ca lumina zilei, de ce parte a baricadei sunt eu și de ce parte ești dumneata. Sau te pui pe tine însuți mai presus de Sfinți și de mari teologi?!
    Faptul că scrii „duhul sfânt” cu literă mică, ne arată încă o dată în plus de ce parte te afli.
    Ți-am dat să citești ce se întâmplă în Grecia, dar te faci că nu vezi.

    Citeam un recent articol al lui Claudiu Târziu (http://c-tarziu.blogspot.com/2009/05/in-ce-crede-patriarhul-daniel.html), în care autorul se întreba dacă prea(ne)fericitul crede în Dumnezeu, și când colo …ce să vezi? Mare minune … mare !!!
    Prea(ne)fericitului nu-i mai place, nu-i mai convine titulatura actuală, conformă cu tradiția Bisericii noastre Ortodoxe.
    Preferă, are pretenția, să i se spună sanctitatea sa.
    Citez din articolul mai sus menționat: „După aproape 20 de ani de la hirotonirea sa întru arhiereu, Preafericitul Daniel (sau Sanctitatea Sa, cum preferă să i se spună), riscă să fie doar o mare dezamăgire.”
    După ce anunța în Sinod revizuirea dogmelor, are acum pretenția să fie numit primus inter pares.
    Trăiască primul papă ortodox, sanctitatea sa Ciobotea întâiul !!!

    Spune superiorilor tăi că nu-ți meriți banii pe post de răspândac, de dezinformator și de spălător de creiere.
    Și nu mai polua aceste pagini creștine.

    Nu va permite Dumnezeu, ca în Biserică, precum și în lume, lucrurile să meargă așa la infinit.
    Timpul este numărat (a nu se înțelege că vine acum sfârșitul, doar o mare scadență, o mare plată vine acum). Cei ce se știu necurați, să plece acum din fruntea BOR, că doar așa mai pot salva sufletele lor.
    Să plece acum, până nu este prea târziu. Căci mai târziu vor da socoteală și vor avea mâinile pătate cu sângele nevinovat ce va curge ca urmare a dezastrelor ce le va trimite Dumnezeu peste noi, drept urmare a faptelor strigătoare la cer, săvârșite de către cei ce s-au pus pe ei, prin puterea lumească și satanică, drept păstori peste turma lui Hristos.

  37. Mircea Puscasu :

    Date: June 8, 2009 @ 11:31 pm

    Ce bine le mai zici nene Iancule!
    Scrasneste tastatura sub degete!

    @Alin

    Puisor, nu merge prosteala.
    Nu ai argumente.
    Te-a facut praf nenea Iancu.

    Zici ca Biserica nu s-a exprimat clar despre actele electronice biometrice?
    Te inseli.
    Asteapta putin sa caut…

  38. Mircea Puscasu :

    Date: June 8, 2009 @ 11:32 pm

    Alin, am inteles. Iti plac cipurile. Militezi pentru ele.
    Problema e ca iti lipsesc destul de multe lucruri in discursul tau. Dreptatea, argumentele, tactul, sinceritatea, deschiderea pentru adevar, fair-play-ul, respectul fata de sfinti, intelegerea teologica a istoriei si altele multe asemenea.

    Esti caraghios. Nu te mai certa cu mine ori cu Iancu.
    Cearta-te cu autorii celor 10 documente de mai jos.

    Utilizarea documentelor electronice
    Pozitii din Biserica Ortodoxa in ultimii 20 de ani

    http://predania.ro/download/diverse/Pozitii_ale_Bisericii_in_privinta_actelor_electronice.pdf
    Cuprins:
    1. Scrisoarea Părintelui Paisie (Aghioritul) către poporul grec, referitor la semnele vremurilor – 1987
    2. Scrisoarea Sfântului Sinod al Bisericii din Creta către Guvernul Greciei – martie 1993
    3. Scrisoarea Sfântului Sinod al Bisericii Greciei către evlaviosul popor grec – aprilie 1993
    4. Circulara Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe a Greciei către cinstitul popor grec – aprilie 1997
    5. Declarația Sfintei Chinotite a Sfântului Munte Athos către poporul grec – septembrie 1997
    6. Epistola către autorități a Sfântului Sinod a Bisericii Ortodoxe a Ucrainei (Patriarhia Moscovei)
    7. Pastorala către credincioşi a Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe a Ucrainei – decembrie 2003
    8. Declarația Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Ruse cu privire la colectarea informațiilor electronice despre cetățeni
    9. Întâmpinarea Episcopului Jiciei Preasfinţitul Hrisostom către Sfântul Sinod Arhieresc al Bisericii Ortodoxe Sârbe – martie 2005
    10. Scrisoarea PF Pavle, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Sarbe, către Sfântul Sinod Arhieresc al Bisericii Ortodoxe Sârbe – 2006

    http://predania.ro/download/diverse/Pozitii_ale_Bisericii_in_privinta_actelor_electronice.pdf

  39. Andrei :

    Date: June 9, 2009 @ 7:36 am

    Iancu

    Daca lucrurile ar sta asa cum spuneti dvs. ar insemna ca nu mai exista nici o hirotonie valida in romania pentru ca si preotii sunt hirotoniti tot de episcopi.
    Ar urma ca noi toti, sau aproape toti, suntem nebotezati, fara taina mirungerii, fara spovedanie, impartasanie, in afara catorva calugari sau preoti batrani.
    Cred ca va dati seama si singur ca o astfel de parere nu se poate sustine.
    Biserica ortodoxa romana NU a pierdut harul. Cat priveste pacatele personale ale fiecaruia, fie el preot ori mirean, exista pocainta, si
    Dumnezeu singur cunoaste sufletul fiecaruia.
    Cat priveste asa-zisa revizuire a dogmelor din partea patriarhului, eu personal nu am auzit niciodata de asa ceva. Acestea sunt cuvinte aruncate de unii si primite de altii fara discernamant.
    Oricum ar fi, daca vom continua pe aceasta directie a urii,a suspiciunii, a punerii la zid a celuilalt, indiferent cine ar fi el, ma tem ca ne distrugem si ne decredibilizam singuri.

  40. Alin :

    Date: June 9, 2009 @ 10:25 am

    Dl. Puscasu,
    ca de obicei n-ati inteles nimic, dar asta totusi nu va impiedica sa vorbiti, ceva tipic pentru romanul nostru care se vrea sfant din tranta cu tehnologia.

    In chestiunea in care vorbiti sunteti pe dinafara, apropo de “argumentul” dvs., toata miscarea “anticip” face trimitere la materialul in cauza dar se pare ca nimeni nu s-a indurat sa citeasca, probabil nici macar cei care l-au pus cap la cap.

    Cu exceptia grecilor care se pare ca au o sensibilitate pentru “666”, probabil ca urmare a credintei populare generalizate in puterea malefica a codului de bare, si care si-a scuipat in san pentru POSIBILA prezenta a lui “666” in actele care urmau a fi introduse la ei (fara o confirmare sau dovada in acest sens), nici o alta Biserica n-a luat in serios aceasta problema, ba chiar Biserica Rusa a aratat ridicolul acestei superstitii, fara insa a-i condamna pe cei care cred in ea, exact cum a facut si BOR:

    “O astfel de superstiţie se deosebeşte de tâlcuirea ortodoxă a Apocalipsei Sfântului Ioan Bogoslovul, conform căreia «semnul fiarei» se pune celor care cred de bunăvoie în ea (fiara) «numai pentru minunile ei mincinoase» (Sfântul Ioan Hristostomul). Nici un semn extern nu tulbură sănătatea duhovnicească a omului dacă nu se face ca urmare a trădării de bunăvoie (conştiente) a lui Hristos şi batjocorirea credinţei.”

    In rest, problema ridicata a fost cea a sigurantei datelor cu caracter personal care exista si la ora actuala, fara nici un fel de “acte electronice” insa de care s-a aflat abia in acele momente, aratandu-se inca o data ca teologul si inginerul nu prea se intalnesc in aceeasi persoana iar cand unul intra pe domeniul celuilalt ies tot felul de situatii penibile.

    Si legi exista in acest sens dar prin natura problemei nimeni nu poate oferi garantii absolute asa cum nimeni nu poate oferi garantii ca avioanele nu se prabusesc sau masinile nu se ciocnesc, cui nu-i place atmosfera asta de insecuritate a societatii acestor vremi n-are decat sa se retraga in pestera in loc sa dea cu bata in stanga si dreapta.

    Si poate imi explicati si mie de ce par. Paisie a spus ca trebuie refuzate inclusiv cardurile bancare cu banda magnetica este contrazis de dl. Filotheu care sustine ca sunt ok, inclusiv cele cu cip atat timp cat n-au antenutza.

    Eu tin sa-l anunt ca cipul din telefonul mobil pe care probabil il are si dumnealui sau in orice caz, asupra caruia nu reuseste sa pronunte anatema sinodul de la Petru Voda, ARE ANTENUTA si capabilitati de comunicare si spionare a individului mult superioare celor aruncate fictiv asupra cipului din pasaport.

  41. Mircea Puscasu :

    Date: June 9, 2009 @ 7:29 pm

    Alin
    N-ai inteles.
    Nu cauti tu adevarul. Tu cauti sa-l ascunzi.

    Repet pentru cei ce vor sa inteleaga.

    Cipul este pecetea, simbolul, emblema, logo-ul unui sistem global de supraveghere, totalitar si anticrestin, propovaduitor al desfranarii, sistem ucigas, ce se straduieste sa robeasca si sa alieneze omul. Daca cineva isi doreste aceasta emblema, stindard, efigie pe documentul ce ii atesta identitatea in fata statului si a celorlalti, este aceasta o lepadare de identitatea sa crestina intarita prin “Pecetea Darului Duhului Sfant”, atunci da, este vorba de un pacat impotriva Duhului Sfant, o opozitie fatisa fata de adevarul invederat.
    Daca cineva face asta din nestiinta, se afla vinovat de ignoranta, nepricepere, prostie, lene.

  42. Iancu :

    Date: June 10, 2009 @ 7:04 pm

    @ Andrei
    Precum și tuturor preoților și ierarhilor, care cred că-și pot permite a face orice, păstrând în același timp și Harul

    Ierarhii în țara aceasta pot să facă orice, dar absolut orice, că vin unii și le justifică toate faptele, strigătoare la cer unele dintre ele.
    Domnule, sunt și ei oameni, greșesc și ei dar se căiesc, se spovedesc, și chiar dacă nu fac acest lucru, ei au Harul, indiferent de ceea ce fac, Sfintele Taine se săvârșesc prin ei, nu contează ce au făcut.
    Măi fraților, stați voi liniștiți, orbi, surzi și muți, ca niște legume, până ne destrăbălăm și noi un pic, până călcăm în picioare tot ce este sfânt, până ce ducem totul la pierzanie.
    Cei ce au asemenea atitudine sunt în complicitate cu cei ce sapă la temelia credinței și a Ortodoxiei, și vor da socoteală împreună cu aceștia.
    Eu nu urăsc pe nimeni, dar mă delimitez și nu vreau să fiu în complicitate, prin nepăsare și indiferență.
    Una sunt simplele păcate lumești în care pot cădea preoții și ierarhii, că și ei tot oameni sunt, însă cu totul altceva este lepădarea lor de Hristos. Să luăm bine aminte la acest lucru.
    Cel ce a slujit, sau slujește o putere antihristică (securitate, partid comunist, masonerie, etc.), acela s-a și lepădat de Hristos.
    Duhul Sfânt nu vine decât la cei care sunt ai Lui, nu poate veni la slujitorii lui satan, și în consecință nu văd ce taine ar mai putea săvârși aceștia din urmă, decât simplă apă de ploaie.
    Slujitorii lui satan îmbrăcați în haine preoțești și arhierești, pot să invoce prezența Duhului Sfânt și pot să vânture cădelnița până fac scurtă la mână, că El tot nu vine.
    De ce oare o fi zis Sf. Ioan Gură de Aur: „Dacă episcopul sau clericul este viclean în chestiunile credinței, atunci fugi și leapădă-te de el.”?
    Ecumenism, apartenență la masonerie, simonie cât cuprinde, slujirea lui Mamona („ Nimeni nu poate sluji la doi domni, … nu puteți sluji lui Dumnezeu și lui Mamona” (Mt.6,24)), lepădarea de Hristos prin slujirea securității și a partidului (ca turnător sau ofițer sub acoperire), iar mai nou complicitatea cu mafia politico-economică, ce vrea să distrugă un neam creștin și ortodox, complicitatea cu cei ce vor să ne pună cip, însoțită de batjocora la adresa Duhului Sfânt, prin negarea celor ce sunt scrise în Sfânta Scriptură – toate acestea cum s-or putea numi?
    Eu zic, mama vicleniei, că se cheamă. Și este generalizată la vârful BOR.
    Cel ce zice că nu are nici o importanță, dacă preotul sau ierarhul săvârșește orice fel de nemernicie de pe fața pământului, nu numai că se face tovarăș de iad cu el, dar dovedește că nu are pic de dragoste creștinească. Că de-ar avea, atunci l-ar trage de mânecă, l-ar trezi și l-ar scăpa de focul cel veșnic.
    Acei preoți și ierarhi care săvârșesc cele enumerate mai sus, de Hristos s-au și despărțit și în consecință nu cred că Sfintele Taine mai au ceva de a face cu ei.
    Una este preotul sau ierarhul căzut și el acolo în banale păcate lumești și una este preotul ori ierarhul care s-a despărțit de Hristos, cu bună știință. Să avem mare grijă la acest aspect.
    Dumnezeu mai permite celor ce s-au lepădat de El, să mai oficieze prin biserici și catedrale, pentru ca oamenii cu morala ca apa de ploaie, apă de ploaie să-și ia de acolo.

    Și totuși…, Dumnezeu în marea Lui milă nu lasă poporul fără preoți adevărați, care să slujească Sfintele Taine, cu toată succesiunea apostolică întreruptă, cu toată ierarhia cea căzută.
    Dacă cel hirotonit este vrednic și este curat în fața lui Dumnezeu, vine Însuși Mântuitorul, în chip tainic și nevăzut și pune mâinile Sale peste el.
    «Se pune mâna peste om, dar toate le face Dumnezeu si mâna Lui se atinge de capul celui ce se hirotonește, dacă hirotonia se face cum se cuvine» (Sfântul Ioan Gură de Aur). Mai ales dacă respectivul vrednic este, și nu este făcut pe bani, precum se obișnuiește.

    Dacă se vor mai găsi în țara aceasta doar 10 drepți (precum ceruse odată Avraam, spre a nu fi dați pieirii), nu ne va lăsa Domnul fără preoți adevărați, cu Har. Noi doar trebuie să-i căutăm pe aceștia și să ne depărtăm de cei care în chip vădit s-au lepădat de Hristos. Să ne lepădăm și noi de cei care s-au lepădat de El.

    Ziceți că revizuirea dogmelor, sunt doar niște cuvinte aruncate de unii, rău voitori, fără discernământ.
    Nu știu dacă are sau nu discernământ, dar sunt vorbele sanctității sale Ciobotea întâiul, rostite în Sinodul BOR din data de 8-9 iulie 2008: „Consideram că, printr-un dialog teologic sincer și profund, pot fi redefinite dogmele care separa Biserica Romano – Catolică de cea Ortodoxă.”

    Zice Sf. Apostol Pavel: „Fiindcă aceia care s-au luminat o dată și au gustat darul cel ceresc și părtași s-au făcut Duhului Sfânt și au gustat cuvântul cel bun al lui Dumnezeu și puterile veacului ce va să vină și au căzut ( în apostazie și în negarea Evangheliei prin comportamentul moral – tâlcuirea aparține IPS Bartolomeu), cu neputință este ca ei să se înnoiască încă o dată spre pocăință, fiindcă ei pe seama lor înșiși Îl răstignesc a doua oară pe Fiul lui Dumnezeu și-L fac de batjocură.
    Când un pământ bun bea ploaia ce-i vine adesea și rodește ierburi folositoare celor pentru care-au fost lucrate, el binecuvântare de la Dumnezeu primește; dar dacă face spini și ciulini, atunci netrebnic se face și-i aproape de blestem; iar sfârșitul lui este să ardă.” (Evr.6,4-7)

    Și o traducere mai pe românește pentru cei care au primit darul, dar s-au spurcat:
    ți s-a dat cel mai frumos și mai de preț dar din tot Universul, ai fost îmbrăcat în cea mai aleasă și de preț haină, cea a Duhului Sfânt, și văzându-te cu ea pe tine, în loc să împarți celor din jurul tău din energiile necreate ale Sfântului Duh, tu te arunci cu această haină fără de preț, în haznaua plină cu rahatul cel lumesc, începi să te bălăcărești acolo și plesnești cu bâta în hazna, de stropești o țară întreagă.
    Vă faceți iluzii că mai aveți Harul, haina v-a fost luată mai înainte de a face pasul cel spurcat.
    Și nici că o să vi se va mai dea vreodată.

  43. ion :

    Date: March 1, 2010 @ 1:41 pm

    Vrau sa va sarut mina,obrazul su urmele ranilor pe care vi le-au pricinuit imbecilii antinationalisti !Am citit una dintre cartile d-v.din care nu razbate adevaratele chinuri pe care le-ati indurat ci numai bunatatea si iertarea crestineasca ! Va doresc tot ceea ce este mai bun in aceasata lume !

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.