Intrebarea zilei: Este oare Printul Radu omul potrivit pentru Cotroceni?

5:58 pm Întrebarea zilei

ROMANIA PRESIDENTIAL ELECTIONS

Regele Mihai I al Romanei despre candidatura la presedintia Romaniei a ginerelui sau, Printul Radu Duda: “Prin prezenta in alegerile democratice pentru institutia sefului Statului, Familia mea incearca sa uneasca si sa insanatoseasca Romania de astazi. Vrem sa aratam cum trebuie slujit  un popor cu adevarat”

60 Responses
  1. elli :

    Date: April 30, 2009 @ 6:08 pm

    Sincer, nu stiu cate sanse are. Unui viitor sef de stat ii trebuie mai mult decat studii si maniere impecabile. Daca le are si pe acelea…
    Trebuie sustinerea unor mari grupuri de interese si votul alegatorilor. Mai departe… Dumnezeu cu mila!
    Sper din toata inima ca vom primi ajutorul Celui de Sus si noi, romanii.
    Se spune ca fiecare tara are conducatorii pe care ii merita. O fi adevarat?

  2. Geta :

    Date: April 30, 2009 @ 6:10 pm

    HRISTOS A INVIAT !!!!!!!!!!!!!!
    Este foarte greu de raspuns la aceasta intrebare; Mai ales,ca am avut pina acum atitea esecuri;Stiu eu,daca un actor ar face fata atitor probleme cite are aceasta tara?;Bine ar fi sa ne unim si sa ne rugam la Maica Domnului sa ne calauzeasca si sa ne ajute;altfel,este vai si amar de tara noastra;

  3. Laurentiu T. :

    Date: April 30, 2009 @ 6:42 pm

    Doamne ajuta Laur, Doamne ajuta fratilor!
    Eu din cate stiu, dinastia Hohenzollern-Sigmaringen este masonica daca nu de cand a aparut, cel putin de pe vremea lui Carol I. Pentru mine asta spune tot.. Pt cine nu stie inca de trista stire: http://victor-roncea.blogspot.com/2009/04/aviz-naivilor-din-biserica-chiazna.html

  4. maria :

    Date: April 30, 2009 @ 7:20 pm

    Hristos a Inviat! Din pacate, inainte sa citesc comentariul lui Laurentiu T, exact la acelasi lucru m-am gandit, ca monarhiile din ziua de azi fac parte din tot felul de loje masonice. Asa ca nu stiu cata bucurie ar mai ramane…

  5. mihailt :

    Date: April 30, 2009 @ 7:23 pm

    Mai frate Laurentiu eu am aflat de acea stire si poti sa stai fratia ta linistit ca pe acolo e parintele Rafail Noica si stie parintele mai bine ca noi ce trebuie facut.
    Si tot pe acolo e si parintele Irineu Curtescu.
    Fii fratia ta sigur ca nu degeaba au mers parintii acestia pe acolo.
    Iar parintele Irineu Curtescu a fost trimis acolo de parintele Petroniu de la Sfantul Munte.
    Deci vezi fratia ta ca parintele Petroniu a stiut cu duhul de mai multa vreme ca o sa apara probleme pe acolo.
    Noua ni se pare ca avem noi grija de Biserica lui Dumnezeu dar mai bine am face sa ne plangem pacatele noastre.

  6. sceptik :

    Date: April 30, 2009 @ 7:32 pm

    Duda e mai cu staif ca altii dar e la fel de manjit. Se stie sigur ca e mason si unii spun ca ar fi si homosexual. E un om care nu va ajuta tara cu nimic. Pe langa vechile discutii despe ce cauta un monarh in fruntea unei republici as vrea sa mai spun ca un om care a ajuns sa detina un grad militar desi n-a comandat nici macar un “pluton” de arcasi nu merita acel grad. La ce sa mai vina si Duda asta, n-au furat destui actualii politicieni? Vine sa-si ia castelele si sutele de hectare ale taranului roman? Duda e impins in fata de alte forte, de alte interese, si nu poate fi o alegere buna pentru tara. Socru’su Mihai a asistat la defilarea armatei rosii si era unul din cei care aplauda. Faza ca a fost silit sa plece nu tine deloc. Ah, si v-am spus ca Duda e acuzat de colaborationism cu Securitatea> Nimic nou, si astia sunt colabortatori si masoni, dar sa nu cadem in plasa ca Duda va aduce ceva nou. E la fel de manjit ca si astialalti. Poate mai mult…

    Ganditi-va ce ar putea reprezenta monarhia in ziua de azi? Noua Ordine Mondiala va fi in sine o mare monarhie. Desi monarhie teoretic e cea mai buna cale de guvernare, o consider total inoportuna pentru zilele noastre. Sau vrem alt Carol II ?

    Altele le-am zis aici:
    http://sceptik.wordpress.com/2009/04/09/monarhia-instaureaza-tirania/

  7. laurentiu :

    Date: April 30, 2009 @ 7:43 pm

    @ Mihailt

    Frate, ai picat unde nu trebuie. Esti off-topic. Cred ca vorbesti despre Pomohaci, dar aici se discuta despre Radu Duda. Atentie, ca te sanctionez:))

  8. mihailt :

    Date: April 30, 2009 @ 7:44 pm

    Da despre Pomohaci vorbeam si ma adresam lui Laurentiu T.
    Imi cer iertare pentru exprimarea neclara.

  9. Cami :

    Date: April 30, 2009 @ 7:52 pm

    Cristos a inviat!

    Comentariu la intrebarea lansata de L.D.:

    In primul rând daca România a fost condusa de un Hohenzollern acest lucru a fost plata poporului pentru pacate, situatie similara cu vremurile actuale pe care le traim: în ţara noastra ne conduc cei straini de neam, alte interese sunt urmarite decit cele ale poporului român. Ce mai poate dori cu ginere său acest Hohenzollern ¿? Sa mai mulgă un pic de avere si putere pentru neamul său, pt. neamul său cel numeros care în mare parte înca nu a învăţat să vorbească româneşte, măcar aşa de ochii lumii, dacă nu din respect pt. poporul român!!!

    Chiar să fim atât de naivi încât să credem că România poate fi salvată de o dudă (Dudă)?

    Maica Domnului, pazeşte-ne!
    Camelia

    P.S. Trebuie sa ne indreptam din pacate, sa ne smerim si Dumnezeu va ridica din popor un român adevarat si credincios ca sa ne conduca! Doamne ajuta!

  10. heraasku :

    Date: April 30, 2009 @ 8:02 pm

    Regele e mason? Aduceti dovada nu mai aruncati vorbe in vant. Pe urma, cum poti spune despre un om ca e homosexual, fara sa ai certitudine? Barfa este un mare pacat.
    Cat despre faptul ca Monarhia este un rau ( multe elucubratii pot aparea intr-o minte fara minte) sa ne aducem aminte cum se introneaza un rege. Este Unsul lui Dumnezeu investit de Biserica si cu slujire in ascultare de Domnul. Doar un Rege este, conform istoriei mantuirii, conducatorul de drept al unui Popor.
    Cat despre candidatura Principelui, eu il voi vota. Nu pentru el ci pentru ca Regele mi-a cerut asta. Si, pentru mine, Regele Mihai I de Romania ( asta este titulatura, nu Hohenzollern) este fara dubii.

    http://www.princeradu.ro/

    Si cate cava din gandurile mele despre aceste evenimente:

    http://heraasku-ortodox.blogspot.com/

    Nu mai votez din 2000. Acum voi vota caci Regele mi-a cerut-o.

    Nihil Sine Deo
    (pentru cine nu stie acesta este “sloganul” Casei Regale).

  11. mihaela :

    Date: April 30, 2009 @ 8:40 pm

    Hohenzolernii au venit sarantoci in Romania si au fost improprietariti (118000 hectare teren date ,pentru inceput lui Carol I,pentru ca averea sa sporeasca ulterior)…
    Sa privim in istorie;terorizanta noapte comunista a inceput in Romania cu MINCIUNA regelui mihai privind “armistitiul”.A fost o CAPITULARE NECONDITIONATA ,unica in o istorie de mai mult de 1500 ani,pentru care mihaita a primit in schimb un exil comod.
    Iar acum vine saltimbacul”ginere”, cu pretentii de putere.
    Romanii nu sunt prosti, cum ati crede voi,boieri mari!
    Monarhia a plecat din viata Romaniei ,dupa ce a patronat guverne lacome, care au secatuit tara!
    duda ,esti prea mic pentru un popor asa de mare!

  12. Laurentiu T. :

    Date: April 30, 2009 @ 8:56 pm

    Frate ” miahilt “, te-as ruga sa nu mai bati tastatura asa de entuziasmat. Spune-ne pe unde au fost parintele Rafail ssi Parintele Irineu, ca eu nu inteleg. Iar aici nu e vorba de Biserica, este vorba de Duda. Iar aici as parafraza-o pe sora noastra vrednica de pomenire Mihaela: “Romanii nu sunt prosti, cum ati crede voi,boieri mari!
    Monarhia a plecat din viata Romaniei, dupa ce a patronat guverne lacome, care au secatuit tara!
    duda, esti prea mic pentru un popor asa de mare!”

  13. acelas :

    Date: April 30, 2009 @ 9:33 pm

    dl Radu Duda, principele mostenitor al tronului monarhic, proaspat prezidentiabil la “republica” ami nou, este sprijinit de americani, chiar pe fata.

    are si niste consilieri de-ai lui Obama.

    avand in vedere valurile facute de cip-uri nu cred ca va avea credibilitate, cel putin intre crestini ..

    sa nu ne inflacaram prea tare cu orice

  14. Lonelyshepherd :

    Date: April 30, 2009 @ 9:47 pm

    Intrebarea zilei e o gluma buna!Sau e retorica in cel mai bun caz.

  15. vlad :

    Date: April 30, 2009 @ 10:34 pm

    Laurentiu T

    “Monarhia a plecat din viata Romaniei, dupa ce a patronat guverne lacome, care au secatuit tara!”

    despre guverne: orice guvern din orice colt al mapamondului, a fraudat mereu, nu doar sub monarhie, deci nu o poti face raspunzatoare, sau sa stabilesti vreo relatie de cauzalitate, cu atat mai mult cu cat tot ce e mai bun in Romania are la baza mana monarhica. iar despre “plecarea monarhiei”… te va surprinde – nu a plecat niciodata, a fost alungata. sesizezi diferenta?

  16. Lonelyshepherd :

    Date: May 1, 2009 @ 2:26 am

    Dac-ar fi mai tanar (regele),l-as vota fara ezitare.Dar pe Duda,-nici daca sloboade durda!Nici pe Duda,nici pe duduie!Pricipala legatura dintre un dud si regalitate se pare ca ramane aceasta:frunzele lui constituie hrana viermilor de matase.Nu e “porfirogenet” in nici un sens,nici macar prin contaminare…Parthenogeneza prin contaminare mimico-gestuala si cvasi-ideatica parca inca n-a patentat-o nimeni.Daca as fi rau si as porni cu gandul de la studiile sale si de la cariera sa de 20 de ani ca actor,as spune ca Radu Duda e mai degraba bufonul regelui.Oricum,cum vi se pare aceasta afirmatie venita din partea sa (a lui Duda):”viata poate fi punctata, din loc in loc, cu principii”?!Doar din loc in loc,acolo unde ne convine,unde iesim in castig!POLYTROPOS!Matale,nene Radu, esti print nu de Hohenzollern,ci de Hop-în-ţol (cum ziceau taranii odinioara)!De la sublim la ridicol nu-i decat un pas (in speţă,de la porfirogenet la copronimos).Nomen odiosum si patibulari (“îndrăgi-i-ar ciorile…”)!

  17. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 5:38 am

    vlad :
    Reiau ideea pe care am enuntat-o:monarhia a fost la fel de rapace ca si republica prezidentiala. Iar mihai a fost exilat in cel mai comod mod, dupa ce a CAPITULLAT NECONDITIONAT.Cea mai mare rusine si mult sange varsat pe tronul acestui rege de catre romani,pentru ca si urmarea acestui armistitiu a fost MOARTEA ROSIE! Amintiti-va de pactul facut de mihaita cu comunistii si ceilalti tradatori de neam la 23 august!

  18. Adriana :

    Date: May 1, 2009 @ 6:58 am

    HRISTOS A INVIAT!

    Va adresez o intrebare care nu are legatura cu subiectul.
    Ce ar trebui sa faca un crestin in timpul unui cutremur de pamant?

  19. narcisa rei :

    Date: May 1, 2009 @ 8:21 am

    HRTSTOS A INVIAT.Mila DOMNULUI,eu ma tem de farmazoni cu papion,monarhi prin convingeri,care adera la INSTITUTII DEMOCRATICE,asa,deodata,iar mrejele ecumenismului sunt subtile,atat ne ramane,sa ne rugam la ectenia,pentru conducerea tarii,sa ne-o dea DOMNUL,crestinesaca,nu vezi ce se intampla de 1mai?mici,bere,nopti de urgii la mare,e vineri,mila DOMNULUI,judec si pacatul meu e mai mare. toate bune,DOAMNE MILUIESTE.

  20. Stefan :

    Date: May 1, 2009 @ 10:10 am

    Hristos a inviat! Ma bucur ca asa mare diversitate de oameni citeste blogul lui LD. Sa vedem: unii zic ca nu l-ar vota ca nu e print pursange, altii ca, din contra, nu, pentru ca face parte din familia straina masonica jefuitoare a tarii. Totusi nu ma mira ca fratii ortodocsi stiu tot istoria comunista de la 23 august incoace. Vroiati ca Regele sa se lupte cu tancurile sovietice sau cum? Sa curga un pic de sange asa, ca sa poata sa spuna fratii razboinici acum cu mandrie: n-am cedat fara sange. Si de ce nu, generalizari de tipul: toate familiile regale fac parte din masonerie, regii au jefuit lumea; si afirmatii gratuite: e sustinut de americani, evrei ce o fi rau in asta?!?),e homo, securist, mason, bufon samd. Ma bucur iar ca avem asa multi sfinti.

    Si totusi,poate ar merita sa ii dam o sansa si lui Radu Duda. Sinedriul sa nu condamne inainte de a vedea toate dovezile.

  21. vlad :

    Date: May 1, 2009 @ 12:47 pm

    Mihaela,

    dezbara-te de cliseele literaturii propagandistice de stanga. Nu uita ca regele a avut curajul de a-i infrunta pe nemti, care stim bine ca nu glumeau, cand cartile pareau jucate pentru Romania.
    cazi in eroare celor care multa vreme au crezut sincer ca la Pitesti legionarii au fost tortionarii, doar pentru ca asa spuneau comunistii. iti recomand/va recomand ultimul meu post, tocmai pe aceasta tema a inselarii. priveste Mihaela ce hiena se ascunde in Nikolski. mai, mai ca l-ai crede, bietul om acuzat “pe nedrept”

    “Cea mai cumplită barbarie a lumii contemporane” (Alexandr Soljeniţîn)
    Cutremurați-vă! ca să nu încremenim în ignoranță și într-o nesimțire a sufletului și a conștiinței…

    http://chrisalida.wordpress.com/2009/05/01/o-istorie-care-nu-se-inva%C8%9Ba-la-%C8%99coala/

    Nu stiu daca printul Radu e onest 100%, stiu sigur ca nu e perfect si la fel de sigur ca e preferabil oricarui candidat ce se intrevede la orizont. vorba aceea: parere mea.
    cel putin are decenta si “eticheta”. in fond, sunt calitatile esentiale pentru o functie emblematica, Presedintia.

  22. ioana :

    Date: May 1, 2009 @ 2:15 pm

    Ce inseamna de fapt “a fi potrivit pentru Cotroceni”? Poate cineva sa puncteze exact cum trebuie sa fie si ce trebuie sa faca exact “un om potrivit” la Cotroceni?

    Mai crede cineva ca exista un “om providential” pentru Cotroceni?
    Mai crede cineva ca un singur om (chiar si o singura familie cum vad ca ar fi spus regele Mihai) poate insanatosi Romania?

    Providentiali nu putem fi decat noi toti, sa ne facam treaba in credinta si cu sacrificiu acolo unde e randuit fiecare, sa ne crestem copiii si tinerii bine, sa0i crestem cum se cuvine pe cei ce maine vor fi chemati sa fie viitori ministrii, functionari publici, economisti, etc..

    Tot ce tine de rest risca doar sa fie alte dude…

  23. ioana :

    Date: May 1, 2009 @ 2:41 pm

    Adevaratii conducatori providentiali doar Dumnezeu ii indica si ii ridica…dar cerceteaza intai poporul, sa-i vada inima si faptele. Aici sa ne intoarcem, fiecare spre inima si faptele proprii, si spre inima si faptele celor care ne sunt dati fiecaruia spre a-i ivata, conduce, indruma…sa ne uitam, ne-am implinit oare fiecare dintre noi datoria asa cum se cuvine acolo unde suntem randuiti? In calitate de romani si de crestini adica…

    Asta inseamna iubirea de Dumnezeu, de neam si de tara. Noi facem atat cat ne este randuit fiecaruia, si Dumnezeu face restul. Daca noi toti nu facem asa, avem pretentia sa vina un om la Cotroceni care sa iubeasca tara pentru noi toti?

  24. bogdan :

    Date: May 1, 2009 @ 2:47 pm

    incercati sa nu mai aruncati fumigene cu o Duda (la Cotroceni); e mare deosebire intre acest securist spijinit de PSD si regele Carol I

    Patriciu isi freaca mainile de bucurie sa vada cati naivi au cazut in plasa sa

    votati Duda, dude o sa aveti la masa…

  25. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 3:08 pm

    vlad :
    Fii mai explicit:care rege ,ce,pe cine ,cand a infruntat?Cine a infruntat pe cine,cadoar am cam avut vreo trei-patru regi.
    Eu cred ca TU ai clisee de stanga.Cu respect , ti-as propune sa derulam cronologic evenimentele inceputului si sfarsitului monarhiei in Romania, cu date istorice ,cronologic .
    Eu nu mai diger istoria contrafacuta a comunismului.
    De asemenea, te rog respectuos sa nu amesteci suferinta detinutilor din inchisorile comuniste cu “gloria regeasca”.
    Intr-o problema sunt de acord cu tine: au existat HIENELE DE TORTIONARI, demonizatii care au ucis adevaratele nostre elite, dar ce legatura are acest lucru cu monarhia, decat ca ,REPET, MOARTEA ROSIE este consecinta directa a compromisurilor facute de mihaita cu comunistii si cu alti politicieni, din alte partide, TRADATORI DE NEAM SI TARA, care, in schimbul unor favoruri, privilegii si exiluri comode au vandut acest neam .
    Cu stima

  26. Stefan :

    Date: May 1, 2009 @ 5:04 pm

    Mihaela: „Romanii nu sunt prosti, cum ati crede voi,boieri mari”
    Oare? Cu cine au tot votat romanii din 90 incoace? Parca clasa politica romaneasca e venita de pe luna, nu din randul romanilor.

  27. vlad :

    Date: May 1, 2009 @ 5:33 pm

    Mihaela,
    pai tu la care rege crezi ca ma refer pe cand ne inchinam nemtilor?

    si te rog intelege CORECT ce spun: eu nu am amestecat monarhia cu torturile comuniste, faceam un paralelism intre doua tipuri de inselare prin aceeasi metoda propagandista: o minciuna repetata suficient, ajunge sa fie luata drept adevar

    tot cu stima

  28. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 6:34 pm

    M-as gandi in primul rand la CarOl I, dar si la Ferdinand ,dar si la carol al II-lea; m-as mai gandi la sorgintea franceza a masoneriei lor;m-as mai gandi la abdicarile de la tron,primul in 1940,sub presiunea miscarii legionare,al doilea in 1947,sub presiunea stalinismului bolsevic, cu care pactizase inainte….M-as mai gandi la afacerile oneroase chiar din vremea prealaudatului rege Carol I,cu caile ferate romane,un fel de Bechtel de atunci…afaceri incheiete cu Germania,in detrimentul Tarii.M-as mai gandi la calatoria politica facuta de carol nr 2 la Paris si Londra ,ulterior la Berchtesgarten,in 1938,unde acesta s-a intalnit cu hitler, si a targuit livrarea de petrol,cereale si materii prime catre Germania,in termeni avantajosi pentru aceasta …si alte zeci,sute de afaceri dubioase care au secatuit tara.
    Iti mai amintesc ca, dupa CAPITULAREA NECONDITIONATA (adica o predare totala a suveranitatii statale romanesti in mainile rusilor,caz fara precedent in istoria europeana in ultimii 1500 ani)DE LA 23 AUG 1944,TARA A FOST COMPLET OCUPATA DE TRUPELE SOVIETICE SI A DOMNIT JAFUL SISTEMATIC.
    DA-MI UN EXEMPLU DE REZISTENTA A REGILOR NOSTRI FATA DE NEMTI;DE RUSI, CE SA MAI VORBIM?!
    Concluzia mea este ca targuiala s-a dus intotdeauna intre marile puteri si nimeni n-a rezistat nimanui, ci poate bravii ostasi ,care au tinut linia I a frontului.
    Si as mai putea continua;intentia mea nu este sa lezez orgolii,nici sa “fac pe desteapta”, ci pur si simplu sa pun in discutie aceste aspecte extrem de dureroase ale neamului nostru, care sunt intotdeauna dosite cu dibacie.
    Indiferent ca unii vor sau nu, se renaste o constiinta romaneasca ,mai ales printre tineri, care, in ciuda dificultatilor de informare, insista ,gasesc, compara si discern care este ADEVARATUL NOSTRU TRECUT.

  29. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 6:35 pm

    PS:mesajul anterior este pentru Vlad

  30. vlad :

    Date: May 1, 2009 @ 8:46 pm

    bine Mihaela, daca te gandesti la toti regii este ok si asa. vorbeam parca de regele Mihai, sau mihaita cum iti place sa ti-l invecinezi. confruntarea dintre maresal si rege nu e altceva decat confruntarea dintre nazisti si rege. nu inteleg de ce refuzam sa vedem doua lucruri simple:
    1. monarhie e tot ce s-a intamplat mai bun acestei tari.
    2. regele a fost FORTAT sa plece (aici poate ai buna-vointa sa iei in socoteala si varsta lui)

    cineva spunea mai sus ca familia regala ar avea afiliatii masonice. ce sa va spun? or fi politrucii nostri drept-marturisitori. pana una-alta, familia regala a cinstit mai mult BOR decat oricare alt presedinte si guvern, sa nu uitam de scandalul cu Vaticanul.
    voua care structura va pare azi mai limpede masonica: institutia monarhica sau republica? retorica

    si da, repet, ma deranjeaza sa vad cum se stabileste o reactie de cauzalitate intre monarhie si tot ce nu a mers atunci, ca si cum regii ar fi trebuit sa ne schimbe pana si zestrea genetica. oameni buni, tot cu personaje caragialesti lucrau si ei, acelasi material ca azi si ca intotdeauna prin politica romaneasca.
    nu inteleg ce doresti sa demonstrezi Mihaela. ca un tanar la 20 si de ani nu s-a luat singur de piept cu nazistii, cand Europa ardea toata? sau ca republicanii nostri sunt de preferat unei traditii ce contine intrinsec valorile crestine? nu inteleg ce doresti sa demonstrezi, nici ce propui. iarta-ma

    numai bine tuturor.

  31. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 10:44 pm

    Pentru Vlad
    Acum inteleg: esti o “de-al casei”.Daca chiar distorsionezi adevarul atat de rau, o faci cu buna stiinta.
    Te-am rugat sa-mi dai UN exemplu (argumentat cu date istorice) de rezistenta regala in fata nemtilor (parca asa suna prima ta interventie?).
    Confruntarea dintre maresal si rege s-a suprapus peste pactul dintre rege si comunistii bolsevici.Din cate stiu, regele a primit din partea rusilor si o medalie pentru ca l-a arestat pe maresal.Ca el a fost apoi lasat de izbeliste de rusi, asta este soarta celor care tradeaza.Este adevarat ca era foarte tanar,ca nu a facut-o singur, ci cu concursul unor bravi politicieni liberalo-taranisti,”patrioti ai neamului romanesc”.
    Vrei sa spui ca marele sacrificat a fost mihaita ?!!!
    In acest caz,ori nu esti documentat (ceea ce eu nu cred),ori vrei sa ma convingi ca albu-i negru.
    Hai sa-l lasam pe batranul rege cu pacatele si calitatile lui.Oricum ,nu-mi fac mari sperante ca macar vei accepta sa pui in balanta variantele istorice ale acelor vremuri. Dar cu cat ele vor fi mai mestesugit ascunse, cu atat vor iesi mai puternic la iveala.
    In legatura cu intrebarea ta ca “vreau sa demonstrez “ceva, nu fac decat sa raspund doar la interpelarea ta.
    Nu ,nu cred ca monarhia este superioara republicii prezidentiale,desi sunt crestin ortodoxa practicanta.
    Cat despre tanarul duda, imi mentin parearea initiala.
    Cu bine

  32. Cristina :

    Date: May 1, 2009 @ 10:48 pm

    Hristos a Inviat!

    Macar sa luam in seama acest mic indiciu ingaduit de Dumnezeu , numele asa-zisului candidat;
    Asa cum spuneau altii inaintea mea, datorita pacatelor noastre avem parte de asa candidati, incat sa ajungem sa spunem ca nu prea avem nici macar pe cine sa votam, de pacatosi ce suntem ajunge sa candideze pana si duda!
    Sa zicem mersi pentru acest mic indiciu pe care l-a ingaduit Dumnezeu, si sa nu uitam ca Dumnezeu ne da, dar nu ne baga si in traista, mai depinde si de decizia noastra….
    “… Eu ti-am trimis 3 barci de salvare…”

    Doamne ajuta!

  33. mihaela :

    Date: May 1, 2009 @ 10:48 pm

    Pentru Stefan
    Iti dau dreptate;dar,prostiti dupa 50 de ani de comunism,am intrat mai derutati ca oricare in capitalism.Si a fost doar o problema de “ore ” ca sa fim manipulati exact cum s-a dorit.
    Toate cele bune!

  34. doina ciobanu :

    Date: May 2, 2009 @ 12:14 am

    Multumesc,Vlad,pentru argumentarea impecabila si sinceritatea cu care asezati lucrurile in fagasul firesc.

    Pentru Mihaela,cu tristete:
    Tai,separi,lipesti,amesteci dintr-o suflare,argumentezi naucitor de.. pe din afara si,in tot acest amalgam de “et in arcadia ego”,iti punctezi prezenta cu “Mihai,… Mihaita” etc. Intr-o disputa de idei, lipsa celui mai elementar bun -simt al dialogului fata de o persoana in discutie-indiferent daca este prieten sau dusman- pune sub mare indoiala caracterul si aprecierile emise.
    Cand iti simti argumentele subrede sau prostesti, le condimentezi cu dispret si tafna atotstiutoare..
    E ca in povestea aceea frumoasa: cine umbla cu mir se impartaseste el intai de mirosul imbatator.Cum e insa cu cei ce vantura laturi?
    Sa afirmi ritos ca elita intelectualitatii ucisa in inchisori nu are legatura cu Monarhia…
    Pretinzi ca esti crestin practicant ortodox: formula este pleonastica, straina credintei ortodoxe, caci ori esti crestin si traiesti dupa randuiala Sfintei Biserici, ori faci selectii convenabile tie si atunci esti ce vrei, dar nu crestin si nici ortodox.
    In acest context, ai dreptate sa denigrezi Monarhia si sa slavesti republica!
    Ea nu-i pune presedintelui hlamida pe umeri ca purtator al grijilor tarii si nici lumanare in mana -semnul purtatorului de adevar si dreptate; nu-l unge cu Sfantul Mir, nu-i deschide usile imparatesti,nu-l considera unsul lui Dumnezeu si nici nu-l impartaseste in Sfantul Altar.

  35. Ciprian :

    Date: May 2, 2009 @ 4:17 am

    PentruMihaela

    Asa este, vrem poate pe undeva rege. care este motivatia? ce popor obijduit a adus rege deafara. Si acum zice ca paminturile asta mihai le are dela tasu sau masa.prosti mai sint rominii.Am citit un interviu luat fiului lui Duda cred. Ziarists la intrebat in c elimba vrea sa vorbeasca in romina? el a zis o, nu.Nici nu stie romina . Atit ia durut in fund de rominia si de popor. Cum a venit a vrut sa-si ia inapoi averile. Iarasi ia durut in fund.Punetii mai ca eu sint departe de voi de vre-o 30 de ani. voi va mincati amarul

  36. mihaela :

    Date: May 2, 2009 @ 8:15 am

    doina ciobanu :

    Care sunt argumentele mele subrede? Exemplifica, argumenteaza ,nu jigni,ai taria sa admiti ca sunt si alte pareri, vino cu date istorice…
    Se pare ca nu prea ai inteles ,sau nu vrei sa intelegi:
    moartea intelectualilor din inchisori are legatura cu monarhia in masura in care aceasta din urma a adus foarte lejer,capituland neconditionat ,COMUNISTII in tara , grabind sacrificarea intelectualilor nostri.
    Cat despre agrumentele mele prostesti… mi le asum,LE ASTEPT PE ALE TALE;dar, lasa ,te rog , aroganta ta “ciocoiasca”.

  37. Petru Avram :

    Date: May 2, 2009 @ 8:30 am

    Pentru Laurentiu D:

    Se zice pe undeva, ca de atata discutie am si uitat unde, ca fericiti sunt facatorii de pace… parca… ia sa discutati ceva mai duhovniceste, ca indata va apuca somnul…

  38. Petru Avram :

    Date: May 2, 2009 @ 8:31 am

    Tudor Musatescu, Titanic Vals: politica, domnilor, este o mare curtezana…

    Sf. Pavel: cel ce se uneste cu o desfranata este un singur trup cu dansa.

  39. Cami :

    Date: May 2, 2009 @ 12:50 pm

    Cieva sustine pe blog ca ” Doar un Rege este, conform istoriei mantuirii, conducatorul de drept al unui Popor.”. Intrebarea şi nevoia de cercetare este: cui se inchina regele? Lui Dumnezeu sau idolilor???? După atita formare scolastică, studii, şlefuiri intelectuale, participări la conferinte înternaţionale pe tot mapamondul (turism intelectual: „Austria, Azerbaidjan, Belgia, Canada, Croația, Egipt, Elvetia, Emiratele Arabe Unite, Estonia, Finlanda, Franta, Georgia, Germania, India, Iordania, Irlanda, Italia, Japonia, Letonia, Lituania, Marea Britanie, Maroc, Moldova, Olanda, Polonia, Senegal, Slovacia, Slovenia, Statele Unite, Suedia, Thailanda,Turcia, Ungaria.”….îi place să se plimbe, are nevoie de PAŞAPORT) (a se vedea pe blogul printului: http://www.princeradu.ro/ro/principele-radu/biografie),... credeţi că ar avea intenţia acest prinţ in calitate de preşedinte să anuleze legea documentelor biometrice, sau sa ne aşteptam sa ni le vîre pe gît mai repede decât am putea crede, în numele progresului (că doar este şcolit şi plimbat prin lumea civilizată, şi în plus formatat cerebral la Harvard!!!). Ar accepta acest prinţ Dudă să fie desconsiderat de toţi prinţii şi regii acestei lumi şi etichetat habotnic şi fanatic, aşa cum sunt greşit etichetaţi ortodocşii!!! Cind toţi intelectualoizii acestei ţări văd in documentele biometrice un pas spre progress, acest prinţ open-minded cum ar reacţiona?

    Ce-i lipseşte chelului (României)? Tichie de mărgăritar (UE, NATO)? Regele şi prinţul s-au numărat printre cei care au „impletit impreună la această tichiuţă” (a se vedea biografia de pe blogul printului)? De parcă asta ne trebuia nouă, UE şi NATO! Să „admiram” şi „aplaudăm” rezultatele îngenuncherii politice şi economice a României!!!!
    („Din 1997 pana in 2002, Principele Radu a jucat un rol important in conceperea, planificarea si organizarea vizitelor oficiale ale Regelui Mihai, in vederea SUSTINERII integrarii Romaniei in NATO si UE”).

    Mi se pare interesantă aprecierea Cristinei privitor la indiciul pe care Dumnezeu poate ni-l da prin semnificatia numelui printului “Dudă”! Să reflectam!

    Cit despre o altă apreciere de pe blog (heraasku), de unde se deduce că numai din casa regală rezultă „Unsul lui Dumnezeu”… ce întrebare spre reflectare pot să lansez: dacă Botezătorul Ioan le anunţa evreilor că şi din pietre Dumnezeu putea să ridice fii lui Avraam, nu numai din rindul poporului evreu, atunci de ce am aştepta noi ca adevaratul si validul ales al poporului să rezulte doar de la casa regală, şi să nu credem că si din cele mai neinsemnate pietre ale poporului român Dumnezeu poate să ridice conducător vrednic?…daca meritam, bine înţeles, prin pocainţă şi îndreptare din păcate!!!

    Am lansat doar intrebări spre reflectare, imi pun si eu intrebări, am dubii in legătură cu intentiile printului (biografia de pe blogul printului mi se pare ca reflecta clar inchinarea la idoli,… părerea mea, ca să raspund intrebărilor lansate la inceputul mesajului meu), si in plus, ca tot citeam pe bloguri pe această temă, despre reinstaurarea monarhiilor , despre comparatii intre monarhia din Spania şi România, şi, în plus, corelând cu ce spunea Cristina, despre semnificatia numelui ca posibil semn dat de Dumnezu, în spaniola DUDA inseamna „indoială”, aşa că poate se justifică indoielile mele referitoare la print!

    Doamne, cu mare mila Ta, ajuta-ne să ne indreptam din pacate şi luminează-ne, că sa ridici din pietrele acestui neam om credincios să ne conducă!

  40. vlad :

    Date: May 2, 2009 @ 2:23 pm

    Mihaela,

    o sa ma scuzi daca ma simt deranjat de prea multa auto-suficienta, pe care mi-o arunci in fata. si nu, nu sunt “de-al casei”. apropo, chiar se mai foloseste metoda asta, a aruncarii in derizoriu a interlocutorului? retorica

    regele a tradat???? pe cine? pe nazisti? buna asta, glumesti, nu? ma-ntreb ce intelegi prin tradare

  41. Lonelyshepherd :

    Date: May 3, 2009 @ 12:24 am

    “Oh, Carol I Am But a Fool!/
    Darling, I Love You/
    Though You Treat Me Cruel./
    You Hurt Me And You Make Me Cry,/
    But If You Leave Me I Will Surely Die!”
    LUPII TINERI!!!Noi aşteptăm altă împărăţie,care nu e din lumea aceasta!Îl aşteptăm pe Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor!Altoiţi duda cu viţa=magnolii de oţel cu scaieţi de păducel…
    “Iar când aţi văzut că Nahaş, regele Amoniţilor, vine împotriva voastră, aţi zis către mine: “Nu, ci să domnească peste noi un rege!”, deşi peste voi împărăţea Domnul Dumnezeul vostru.Aşadar iată regele pe care l-aţi cerut; iată Domnul a pus peste voi rege.De vă veţi teme de Domnul, de-I veţi sluji Lui şi de veţi asculta glasul Lui, de nu vă veţi împotrivi poruncilor Domnului şi de veţi umbla şi voi şi regele care domneşte peste voi în urma Domnului Dumnezeului vostru, atunci mâna Domnului nu va fi împotriva voastră.Iar de nu veţi asculta glasul Domnului, ci vă veţi împotrivi poruncilor Lui, atunci mina Domnului va fi împotriva voastră, cum a fost împotriva părinţilor voştri[...]Şi a zis tot poporul către Samuel: “Roagă-te pentru robii tăi înaintea Domnului Dumnezeului tău, ca să nu murim; căci la toate celelalte păcate ale noastre am mai adăugat un păcat, când am cerut rege”[...]de veţi face rău, atunci veţi pieri şi voi şi regele vostru”.(1Regi,cap.12)Parcă am mai văzut ceva asemănător prin ‘47?!!Nu ştiţi ce cereţi,dar,mai ales,pe cine cereţi!Repet,Duda nu-i Mihai I de România!Lăsaţi “ultimul mohican” să se adauge la părinţii săi,că “timpul n-a mai avut răbdare”.Lichenii corticoli crescuţi pe apusul arborelui (şi genealogic) al regalităţii româneşti doresc o simbioză între ruşinea regalităţii şi regalitatea ruşinii.Să nu fie!Consortul Duda o fi bun pentru consorţii (v. Patriciu) şi consoarte,dar nicidecum nu poate să facă con-soartă cu România cea de la apusul libertăţii,-căreia nu mezalianţele îi lipsesc,ci mezencefalul.Decât polytropos şi cefalopode, prefer să fiu condus de “şerpii Maicii Domnului” din Kefalonia.

  42. mihaela :

    Date: May 3, 2009 @ 9:42 am

    Pentru Vlad
    Chiar imi pare rau daca te simti jignit.Nu a fost in intentia mea .
    Nu ,Vald ,regele nu a tradat pe nazisti,sau comunisti, ci doar a facut pact cu cei din urma (repet pentru ultima oara pentru tine ),CAPITULAND NECONDITIONAT.
    A TRADAT POPORUL ROMAN, GRABIND PATRUNDEREA BOLSEVICILOR IN TARA SI ASASINAREA A SUTE DE MII DE PREOTI,ALTI INTELECTUALI ROMANI IN LAGARELE COMUNISTE ,ADUSE ODATA CU ANA PAUKER SI CRIMINALII EI!mihai a Ce -a insemnat 23 august?
    Se stia din ianuarie 1944 ca anglo americanii ne vandusera “la schimb “rusilor.Politicienii,partidele, regele ,au actionat fiecare pe cont propriu la negocieri, cu angloamericanii;ei au stiut ce se va intampla ,dar nu au vrut sa creada ca este adevarat,crezand ca li se va face mila angloamericanilor de noi.GRESIT!
    La tratativele
    de la Teheran,Cairo si Yalta li s-a promis romanilor ajutor imediat,care NU a venit ;peste capul nostru, anglo americanii se intelesesera cu rusii.nU ESTE PRIMA DATA CAND MARILE PUTERI AU FACUT-O, IN DETRIMENTUL NOSTRU.
    La 23 august, regele,partidele politice si generalii din preajma lui Antonescu cer armatei bolsevice sa declanseze o ofensiva viguroasa in Moldova , IMPOTRIVA PROPRIILOR TRUPE.Ea se declanseaza pe 19 august 1944.
    In 23 august 1944 trupele rusesti inainteaza USOR ,DATORILA CELOR MENTIONATA ANTERIOR,150 km. si iau zeci de mii de prizonieri; se produce o mare degringolada, unii dezerteaza,unii lupta ,armata este derutata si nu mai asculta de ordine.
    Pe 23 august 1944,ora 10, regele cere armatei sa inceteze lupta contra rusilor,deorece Romania a acceptat conditiile de armistitiu oferite de aliati(??).O MARE MINCIUNA.,care a costat mult:150000 soldati dusi in Siberia,200000 vieti sacrificate in vest,jafuri pe tot teritoriul tarii.
    Care era MINCIUNA?: ALIATII AU REFUZAT ORICE ARMISTITIU, SCARIFICAND ROMANIA PENTRU 50 ANI LA MASA NEGOCIERLIOR.LA ORA LA CARE MIHAI ANUNTA INCHEIEREA ARMISTITIULUI,NU EXISTAU TRATATIVE DE NICI UN FEL.regele stia, asa cum stiau si multi politicieni corupti,ca Romania a fost”livrata” rusilor.
    In concluzie, pentru ca m-ai intrebat pe cine a tradat mihai:
    1.mintind, el a tradat NATIUNEA ROMANA,al carei suveran era;capituland NECONDITIONAT, el a distrus juridic suveranitatea STATULUI ROMAN
    2.deciziile sale au jertfit 230000 soldati romani (nu te intrebi de ce a fost el decorat de sovietici?
    3. Ca o consecinta a lui 23 august, pe 12 sept 1944 , romanii AU FOST OBLIGATI SA SEMNEZE DECLARATIA DE CAPITULARE NECONDITIONATA,CARE ANEXA PRACTIC ROMANIA LA URSS,CONSFINTIND SUBORDONAREA ECONOMICA,POLITICA ,CULTURALA A STATULUI ROMAN
    Dupa ce sovieticii s-au folosit de mihai,acestia au desfiintat si forma de guvernamant ,monarhia, trimitandu-l pe rege intr-un exil elvetian,de altfel foarte confortabil.
    Ce a mai urmat in Romania ?lagarele comuniste , canalul ,bolsevizarea tarii.
    Cred ca este suficient.
    Cu bine

  43. doina ciobanu :

    Date: May 3, 2009 @ 7:59 pm

    Am un singur lucru de rectificat; “e ca in povestea aceea ADEVARATA..” Pentru ca Istoria Poporului Roman( toate cuvintele cu majuscula) e in esenta ADEVAR;inteles,asumat frumos si drept,dupa toate canoanele cele verticale, nu pe baza de scuipat, si tintuiri la stalpul infamiei!
    Cand interpretarea EI se face dupa indicatiile din cei 50 si de ani…., la ce bun argumente?
    Cat despre “atitudine ciocoiasca”,ma pufneste rasul. Daca te bucura asemenea unitate de masura, fie dupa voia ta! Oricum nu ma reprezinta si nici nu impieteaza atitudinea Bisericii ortodoxe fata de Monarhie. De ce ti-as strica placerea?
    Ti-as vorbi de Valeriu Anania,de PS Gherasim Cucosel,de Vartolomeu Dolhan, de..si de…
    Tacerea e -insa- cel mai elocvent raspuns in acest caz.

  44. aguda :

    Date: May 3, 2009 @ 10:09 pm

    Satui de ,, Dude,, ! Noi diversiuni in zapaceala politica! E un adevar ca e sprijinit de PSD .Intrati pe net sa vedeti cum a fost promovat in zona rosie a Moldovei cu mult ininte de anuntarea candidaturii! Sa nu cadem din ,, dudul ” credintei pacaliti de un actor asa zis principe!

  45. Mihaela :

    Date: May 4, 2009 @ 7:34 am

    Pentru Doina Ciobanu
    Imi pare rau ca te-am suparat.Uneori sunt mai dura, asta este firea mea .Dar n-am facut-o decat cu intentia de a clarifica unele lucruri legate de istoria acelor ani .
    Hristos a Inviat!

  46. wally :

    Date: May 4, 2009 @ 11:13 am

    Un prieten mai cunoscator decat mine zicea ca printul Radu ar fi luat bani de la Basescu pt. a candida, scopul candidaturii lui fiind de a lua cateva procente de la Crin Antonescu pt. ca acesta sa nu mai intre in turul 2. Ipoteza mi s-a parut destul de plauzibila, intrucat printul Radu, sa fim seriosi, nu are nici o sansa sa intre in turul 2. Mai mult de 4-6 procente nu are cum sa stranga.

  47. Alin :

    Date: May 4, 2009 @ 5:09 pm

    Depinde de perspectiva.

    La asa popor, asa conducatori.

    Toti sunt de fatzada.
    Indiferent cine iese, tot aia e politica.
    Fara iluzii.
    Ar fi bine si fara vot.

    Sa stea lumea acasa sa vada dresorii ca a ramas circul fara audienta.
    Poate abia atunci se mai schimba ceva.

  48. doina ciobanu :

    Date: May 4, 2009 @ 11:34 pm

    Cu adevarat a Inviat Domnul, MIHAELA!
    Ma bucur ca suntem la unison in dorinta de a nu umbri cugetul nimanui! Eu sunt cea care te rog umilit sa ma ierti daca vorbele mele au fost nepotrivite! Suntem crestini, pe un blog crestin si,chiar de-ar fi si aiurea, indarjirile de idei nu se cuvin pigmentate de usturimi lingvistice! Fiecare are dreptul la o parere iar daca nu deschide ochii sa o si acordeze cum trebuie in adevar, e doar vina lui.
    Sa nu fi stiut boaba de realitate din istoria noastra, sa fi fost ca o ciubota in ale intelegerii firesti,tot nu puteam ramane de lemn cand am citit scrisoarea PS Gherasim Putneanul, trimisa Majestatii Sale, Regele Mihai!
    Am citit acolo un rezumat al tuturor vinilor aruncate in spatele Regelui si,pentru toate cumplizeniile acelea abominabile, PS Gherasim isi cerea smerit iertare, rugandu-l si pe Rege sa ierte.
    Nu era vorba de un fietecine, ci de un OM care traise toata acea perioada. Actul de sublima dragoste l-a scris cu luciditatea perfecta a ierarhului adanc cunoscator al timpurilor, constient de implicatia fiecarui gest si cuvant.
    Mai mult decat atat, stia ca are zilele numarate de o boala cumplita si, inainte de plecare, a vrut sa fie el glasul recunostintei de care ducem atata lipsa. Ce mult m-as bucura daca ai vrea sa-i vezi vreodata si ctitoria, Manastirea Camarzani.Cu pretuire.

  49. mihaela :

    Date: May 5, 2009 @ 7:28 am

    Ptr Doina Ciobanu
    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase.Poate, ca intr-o zi ,voi inepe pelerinajele catre manastiri .Deocamdata m-am “bagat ” in literatura teologica , a Sfintilor Parinti,a lui Serafim Rose,etc. Cred ca ,nefiind teolog, am frecvente momente de neclaritate. Blogurile ortodoxe mi le clarifica mult. Dar am uneori si indoieli referitoare la unele opinii teologice. Probabil ca , pentru mine, mai este o bucata de drum pana voi intelege cu adevarat aceasta bogatie de invataturi.
    Cu aceeasi pretuire.

  50. Marius Ştefan :

    Date: May 5, 2009 @ 9:15 pm

    @Mihaela @Adriana @Ioana
    Adevărat a înviat!
    Vreau să apreciez frumuseţea împăciuirii duhului Mihaelei. Demn de un adevărat creştin ortodox!
    ADRIANA întreabă ceva. Cred că ar fi bine să fie pregătiţi de moarte şi capabili de jertfă. În acele clipe doar un suflet curat are adevărată bucurie, pe când omul “murdărit” simte cum i se deschide Iadul sub picioare.
    IOANA punctează magistral pentru desluşirea destinului mamei creştine în acest vacarm grotesc de final de nebunie.
    CA RĂSPUNS vreau să redau numai cuvintele ECCLESIASTULUI: “Dacă vezi asuprirea celui sărac şi obijduirea dreptului şi a dreptăţii în cetate, nu te mira de lucrul acesta, căci peste cel mare este unul mai mare, iar Cel Atotputernic veghează peste toţi. TOTUŞI ESTE UN FOLOS PENTRU ŢARĂ ŞI ANUME: UN REGE CARE SĂ POARTE GRIJĂ MUNCII PĂMÂNTULUI.”(Ecclesiastul IV, 7-8).
    Să ne ferească Bunul Dumnezeu de dictatura celor mari, deşi am merita-o mai mult decât părinţii noştri căzuţi sub comunism.
    Hristos a înviat!

  51. sonia coman :

    Date: May 5, 2009 @ 11:07 pm

    este omul radu duda pentru cotroceni il voi vota pentru ca sunt convinsa ca va face mult bine romaniei si eate singurul care mai poate face ceva pentru noi – doamne ajuta -

  52. Domnita Ralu :

    Date: May 6, 2009 @ 2:24 am

    Intrasem pe blog sa respir o gura de aer curat, insa mai bine citeam cateva stiri despre venirea extraterstrilor de pe 9 AM. Rezultatul era acelasi. E foarte interesant cati lupi se ascund printre mielutii din biserica noastra. Toti agramatii isi dau cu parerea despre lucruri pe care nu le inteleg. Da, da, mare castig internetul aista – putem sa ne facem cunoscute opiniile subrede in fata intregii tari si sa mai primim si lauri de la altii care sunt pe aceeasi lungime de unda cu noi. Jenanta discutie!
    Bine ca printre comentarii mai erau si cateva raze de lumina – domnule Vlad, doamna Doina, imi scot palaria in fata dumneavoastra! Si eu il voi vota pe Radu Duda si cred cu tarie ca e cea mai buna alegere pe care o putem face!

  53. ioana :

    Date: May 6, 2009 @ 11:19 am

    Marius stefan

    Citezi din Scriptura:
    “TOTUŞI ESTE UN FOLOS PENTRU ŢARĂ ŞI ANUME: UN REGE CARE SĂ POARTE GRIJĂ MUNCII PĂMÂNTULUI.”(Ecclesiastul IV, 7-8).

    Mai incape indoiala ca e de folos pentru tara ca cineva sa poarte grija muncii pamantului?

    Acela trebuie sa fie un conducator, rege are semnificatia de conducator, fie ca e el presedinte, imparat, rege, voievod etc.
    Pana una alta Duda candideaza si el tot la presedentie, si nu la statutul de rege, caci suntem Republica.

    Si avem pe cineva care sa poarte grija in mod special de munca pamantului. Acela e ministerul agriculturii. Nu lucreaza un singur om acolo, ci multi, care pot face treaba mai mult decat unul singur. Sa dea Dumnezeu sa ajunga cine trebuie in functiile astea publice. Sa avem cat mai multi tineri ca avocatul Panait, care a murit incercand sa-si faca datoria la locul unde era randuit.

  54. ioana :

    Date: May 6, 2009 @ 11:41 am

    Doamna (domnisoara) Domnita Ralu

    In biserica femeile cu adevarat crestine nu prea poarta palarie, poarta basma. Si aceste femei (cu adevarat crestine) s-au rugat pentru oricine a fost conducatorul tarii, fie ca s-a numit Ceausescu, Iliescu sau Basescu, ca ele nu prea s-au priceput la politica, da’ s-au priceput la ascultarea poruncii evanghelice. Asta a fost si este singura lor politica, ascultarea de Dumnezeu. Oricine ocupa postul de conducator al unei tari la un moment dat, bun sau rau, unsul Domnului se numeste, fie ca e voievod, presedinte, rege, imparat. Daca iese Duda, intreaga Biserica romana o sa se roage si pentru Duda, cu siguranta mai mult decat s-a rugat sau o sa se roage el insusi pentru tara asta.
    Pana una alta, chiar daca apreciezi jenanta discutia de pe blog, adevarul e ca intreaga situatie a noastra e de fapt jenanta. Sa ne rugam la Dumnezeu sa ne trimita El conducatori buni.

  55. Alin :

    Date: May 6, 2009 @ 12:03 pm

    Poate ne lamureste Domnita Ralu care a fost faza cu Harvard “absolvit” de Radu Duda si colegiul din Germania.

  56. alexandra :

    Date: May 6, 2009 @ 6:27 pm

    Nu cred ca Radu Duda este potrivit sa ajunga presedinte. Oare fara presedinte , fara senat si parlament nu s-ar putea? Pentru ca ii alegem doar ca sa profite e asemenea oportunitate si sa se imbogateasca.Alesii ar trebui sa fie in slujba noastra , dar de fapt noi suntem in slujba lor.

  57. doina ciobanu :

    Date: May 6, 2009 @ 10:00 pm

    Ce frumos pseudonim,DOMNITA RALU!
    Dincolo de personajul istoric,mi-aminteste de o colega draga,draga de la “Eudoxiu..”, bucuresteanca pe deasupra, care a ales dintr-o clasa de orasence spilcuite si faloase foarte, sa fie prietena cu o tarancuta simpla de la munte.Si ce prietenie, Doamne!
    Iar pentru MIHAELA, o constatare fericita de impreuna-mergator pe cale.
    “Cel care-L cauta pe Domnul cu adevarat, nu are nevoie sa faca decat un pas, iar Hristos face indata o suta ca sa-l gaseasca”.

  58. Lonelyshepherd :

    Date: May 6, 2009 @ 10:40 pm

    @Domnita Ralu:”Stăi,paşă,o vorbă de-aproape să-ţi spun/că nu te-am găsit nicăirea!…”Dacă eşti Ralu de la Filologie din Sibiu,scriitoarea,spune-mi,te rog,de ce “crezi cu tărie că e cea mai bună alegere pe care o putem face”?!

  59. Adriana :

    Date: May 8, 2009 @ 9:10 pm

    @ Marius Stefan
    Multumesc pentru raspuns.
    Doamne ajuta!

  60. Farisel :

    Date: July 21, 2009 @ 1:41 pm

    mama… citesc si ma minunez… voi chiar nu va priviti in oglinda, fariseilor? Sunteti dusi cu bibilica “frati” si “surori”…. Dusi rau….

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.