Mesaj masonic intr-un clip MTV dedicat Craciunului ?!

10:12 pm Big Brother / New World Order / cipuri / 666, From Youtube / Trilulilu/ VideoGoogle etc.

MTV’s satanic Christmas commercial: an explanation of a masonic orientated commercial

Cam multe “coincidente” …

23 Responses
  1. voltaire :

    Date: April 4, 2009 @ 7:39 am

    paranoia, ca de-obicei

  2. Vlad :

    Date: April 4, 2009 @ 10:18 am

    Da…ce sa mai zic, de la mesaje subliminale, s-a trecut la cele pe fata. Daca la faza cu sarea, sau cu gemenele si fetita blonda n-as fi banuit nimic, deja momentul cu capul ala de tap sau ce-o fi e mult prea saritor in ochi. Au tupeu, nu gluma. Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de rau si sa nu le mai dam atentie masonilor, probabil asta si vrea vrajmasul, sa ne fie frica si sa ne panicam. Cu noi este Dumnezeu! 🙂

  3. Anonim :

    Date: April 4, 2009 @ 9:12 pm

    Nimic nou sub soare, doar ca aceste ”nimicuri” apar mai des si mai vizibile.
    Pentru ceva similar, incercati documentarele-analiza Working of Evil si Working of Evil revisited (o privire asupra videoclipului ”Umbrella” – Rihanna si cat ocultism si satanism poate sa existe in acel videoclip si desigur in versurile cantecului)sau altele materiale aflate pe site-ul http://www.lenonhonorfilms.com …nu vreau sa fac reclama site-ului deoarece nu impartasesc intreaga viziune a autorului, dar cu siguranta ca in unele probleme pe care le ataca are absoluta dreptate. Daca imi dati voie, un semn ca ”neamurile” sunt in cautarea Adevarului care e Hristos dar orbecaie. Totusi nu cred ca trebuie tratati cu indiferenta sau ignoranta.

  4. greenstory :

    Date: April 4, 2009 @ 9:56 pm

    Brrrrr…..! Usor de zis, sa nu le dam atentie, ca nu te costa nimic sa iti bagi capul in nisip, insa e de plans cel ce nu baga de seama, caci multi copii mici-mititei iubesc muzica ritmata si se bucura sa vada clipurile de pe mtv. La fel si parintii lor, care isi “cumpara” astfel cateva minute sau zeci de minute de liniste sau timp pentru alte treburi. Cunosc bine astfel de cazuri, nu e vorba neaparat de oameni indiferenti la credinta, ci de oameni care nu au habar de pericolele televiziunii, poate doar in ce priveste durata pe care ar trebui sa o aiba vizionarea unor programe. Iata ca se vede din ce in ce mai clar intentia de satanizare a privitorului… La fel e si cu acele asa-zise canale pentru copii, caci se vorbeste pe aici de mesajele subliminale ale unor desene Disney, insa cred ca e mult mai periculos efectul acelor desene de pe Cartoon Network sau Jetix, adevarate bombe cu efect imediat pentru alienarea comportmentului copiilor. Vremea mesajelor subliminale a trecut de mult, cand vezi cum demoni si simboluri sataniste sunt promovati ca eroi si formule salvatoare…nu mai ai de ce te mira ca inocenta copiilor dispare “ca prin vraja”… Parinti, luati aminte si feriti-va copiii si adolescentii de aceste programe, de indragirea lor. Vorbiti cu ei, explicati-le, cu exemple concrete, depinde si de noi si de alegerile noastre daca vrem sa ramanem cat de cat intregi la cap, printre atatia stimuli innebunitori. Doamne ajuta.

  5. Stefan :

    Date: April 5, 2009 @ 11:36 am

    Poate e cam fortat.

  6. Ioana Ioan :

    Date: April 5, 2009 @ 6:29 pm

    fortat, …..in ce sens

  7. Marius Ştefan :

    Date: April 5, 2009 @ 7:52 pm

    E bine că ştim cu cine avem de-a face! Nu ne mai străduim să desconspirăm. Totuşi de aici înţelegem că lumea a înaintat în starea de întunecare. Încep oameni să se obişnuiască cu satanizarea la care este supusă.
    Totuşi, încă odată să fim atenţi că tulburarea face parte din aceeaşi pleiadă a Iadului. Să rămânem reci la toate cum ne îndeamnă Eminescu. Sau cum ar spune Părintele Arsenie Papacioc: să stăm liniştiţi ca să fim liniştiţi şi mâine.

  8. Alin :

    Date: April 5, 2009 @ 8:28 pm

    Chiar nu vad ce rost aveau toate interpretarile alea.

    Simbolismul e evident pentru oricine fara ajutor de interpretare.
    Politica MTV mai putin.

    Ca ce fac tot restul anului este de 1000 ori mai virulent la adresa sistemului de valori crestin decat modul asta de a ura “Craciun fericit”.

  9. Nicoleta :

    Date: April 5, 2009 @ 9:32 pm

    Alin, pentru geniile ca tine, ai dreptate sa spui:
    “Chiar nu vad ce rost aveau toate interpretarile alea.Simbolismul e evident pentru oricine fara ajutor de interpretare”, dar, vezi matalutza, mai sunt si naivi ca mine care nu pricep decat daca li se explica.

  10. Alin :

    Date: April 6, 2009 @ 9:36 am

    Nicoleta,

    chiar asa? Nu puteai recunoaste personajul cu coarne din fundal, inconjurat de flacari si caruia i se pune si mantie alba pe deasupra?

    Fiind un clip MTV nici nu era adresat geniilor cu studii in simbolismul ocult.

    Cred ca evidentul era mai mult decat suficient ca mesajul sa fie destul de clar.

    Si mai ales stilul (umorul??) in care MTV intelege sa adreseze ascultatorilor sai “(ce fel de)
    “craciun” fericit”.

  11. Gica :

    Date: April 6, 2009 @ 11:07 am

    paranoia poate viza oamenii la orice virsta, in opinia mea astfel de clipuri sunt periculoase si incita la fanatism religios
    puneti in discutie astfel de prostii pe riscul vostru

  12. radu :

    Date: April 6, 2009 @ 11:11 am

    Cam multe coincidente… pare evidenta simbolistica cu atat mai mult cu cat era o reclama de Craciun, cand noi sarbatorim nasterea lui Hristos…
    dar totusi, care e scopul? Singurul scop plauzibil mi se pare a fi batjocorirea Craciunului chiar sub nasul crestinilor. Voi gasiti alt scop?

  13. Dan :

    Date: April 6, 2009 @ 1:26 pm

    Pai MTV-ul numai crestin nu e, iar cei ce se uita la el, sunt calatori certi spre iad, deci de ce le cerem noi socoteala ratacitilor alora? Doar n-o sa va apucati acum sa aduceti de pe site-urile ateiste dovezi ca aia nu respecta credinta ortodoxa, nu? Deci nu vad care-i problema. Jegul asta de MTV pur si simplu nu a fost creat pentru crestini si daca se uita careva la el, inseamna ca oricum e pierdut si nu merita doi bani. Ar fi absurd ca antihristii sa puna pe posturile lor TV mesaje gen “Pocaiti-va, ca s-a apropiat Imparatia lui Dumnezeu” sau “Opriti-va de la pacat” ca le-ar ruina afacerile si socotelile.
    Inteleg daca ar fi aparut acest clip pe o televiziune crestina detinuta de Patriarhie sa fie asemenea reactii, dar daca a aparut pe TV-ul subspecimenelor umane, no big deal.
    Problema e ca aceste subspecimene noi le primim asa in Biserica si le “binecuvantam” uitatul la aceste dracovenii si alte pacate (a se vedea cum sunt casatoriti religios concubinii si curvarii, indiferentii religios, dintr-o crasa stupiditate si lipsa de vlaga a popilor, in loc sa fie opriti de la aceasta Taina spurcatii, sau sa li se dea un timp de canon de indreptare, nu iertati asa cum nici Dumnezeu nu iarta).
    Problema e la Patriarhie la noi si nu numai ca nu se condamna public Masoneria ca fiind incompatibila cu credinta ortodoxa, ca si muzica rock si alte dracovenii moderne. Ba dimpotriva, am auzit preoti si teologi care incurajeaza muzica rock si satanismele asemenea, deci asta e problema, nu ca pe un TV facut pentru prosti, idioti si subdezvoltati intelectual se da un clip porcesc ca asta. Ca MTV-ul efectiv nu valoreaza nici cat o flegma, e doar un mediu de coagulare a fraierilor – si ce ma bucur ca nu vor duce astia prea multi ani la viata haotica ce o duc. Mira-m-as sa prinda 50 de ani si asta prin reducere la absurd. Nu-s buni decat de sclavi, doar de aia au fost creati de Dumnezeu, sa avem de cine ne bate joc.

  14. greenstory :

    Date: April 6, 2009 @ 3:46 pm

    Dane, esti incredibil. Sigur, atitudinea ta este departe de a fi una ortodoxa, vis-a-vis de pacatosi, sarmanii, insa nici a noastra, cand ne certam pe aici sau pe aiurea, nu este mai aproape de ce ar trebui sa simta un crestin ortodox. Asa ca te privesc cu simpatie, mai ales ca ma scapi de vreo tona de stres, cand iti citesc commenturile, nu pot sa nu rad cu lacrimi. Te vad, incruntat, aplecat pe geam, cu o jordie de salcie tanara, cu care ii plesnesti, cu naduf, pe toti rockerii si satanistii care trec pe langa blocul tau, rontaind seminte si dand din plete. Ei sar ca arsi si tipa din rarunchi, iar tu ridici, intr-un gest deznadajduit, bratele dezgolite spre cerul intunecat, strigand mut: ” Unde esti tu, Tepes, Doamne?!”
    Sa nu te superi, te inteleg, oarecum – am ajuns, iata, sa nu mai putem inghiti tembelizarea si ne sufoca lipsa lui Dumnezeu dintre noi. Plangem fara lacrimi si mestecam blesteme si anateme, dar si in noi se lafaie acelasi duh lipsit de lumina, caci nimeni pe lumea asta nu-i lasat de Dumnezeu, ca sa ne batem noi joc de el. Absolut nimeni. Iertare pentru suparare, daca te-am necajit. Doamne ajuta!

  15. Dan :

    Date: April 6, 2009 @ 4:34 pm

    Greenstory, ma bucur ca te binedispun :).
    Despre atitudinea mea vis-a-vis de pacatosi, poate te mai gandesti de ce oamenii isi pierd credinta in ziua de azi: lipsa dreptatii in lume si chiar in Biserica si iertarea pacatosilor de catre cler, care vine cu pretul impovararii celor drepti, de la care solicitarile devin mai mari (daca de la un pusti de 16 ani care desi botezat nu ai asteptari si il primesti oricum in biserica atunci cand vine, chiar daca o face superficial, de la unul care vine regulat la biserica Duminica si de sarbatori ai alte asteptari si nu ii treci atatea cu vederea, chiar daca e singur in calea care a ales-o, familia lui nesustinandu-l; vezi si diversele decizii sinodale recente si comunicate patriarhale care ii bucura nevoie mare pe atei si indiferenti dar ii insangereaza pe credinciosii adevarati – si aici nu ma refer la porcaria cu cipurile ci la “binecuvantarea” avorturilor de Patriarhie printre altele, de parca urina poate fii binecuvantata). Desigur, nu e rau sa ierti oamenii, doar asa a facut si Hristos cu noi, dar te-ai gandit oare ca Hristos A CONDITIONAT iertarea pacatelor? El a zis: “Iertate sa-ti fie pacatele, de acum sa nu mai pacatuiesti”. Ori nici pomeneala de asa ceva din partea clerului in aceste vremuri, ei iarta si concubinajul, si casatoriile de proba, si curvia, si folosirea prezervativului ca deh astea sunt vremurile si trebuie sa ne acomodam, etc. Te-ai gandit vreodata cum se simte un om din Biserica ce alege calea mantuirii la vazul acestora? Ca se scarbeste de starea jalnica, e putin spus.
    Nu am nimic cu cei pacatosi atata timp cat nu spurca locul cel sfant, dar cand uraciunea pustiirii profaneaza Biserica, atuncia propun o testare a legii veterotestamentare pe acesti nevrednici cimpanzei. Insusi Sfantul Ioan Gura de Aur zice ca daca auzi pe cineva ca o vorbeste in batjocura pe Maica Domnului sa-i astupi gura cu pumnul, oare nu la fel ar recomanda cand Tainele Bisericii sunt luate in bataie de joc? Exemple nu dau sa nu te smintesc, probabil vezi si tu destule, la ele e partas atat clerul cat si norodul. Deci cand pacatosii nu intra pe teritoriul Bisericii exprimandu-si parerile ca ar trebui sa schimbam cate ceva in dogme, morala, invatatura, comportament, n-am nimic, dar cand vin cu aroganta lor strigatoare la cer si in loc sa taca molcom, mai isi si deschid madularul lor necurat dand indicatii fara nici o competenta, atunci ma gandesc sa fac cu ei ce a facut Stefan cu marii boieri in Moldova: i-a trimis in primele linii de lupta ca sa fie ucisi cu folos in apararea tarii, scapand astfel si de burtile, aroganta, aerele si necredinta domniilor lor. Bun strateg Stefan asta, nu am avea atatia parlamentari daca ar mai fi trait!
    Da, e cam radicala aparent viziunea mea fata de pacatosi… nu ma intelege gresit, nu-s catolic iezuit sa doresc uciderea lor de Inchizitie, eu doresc doar domolirea lor cu parul ortodox. Adica nu sa-i ucid, ci doar sa-i articulez nitel cu parul sa se-ndrepte sau macar sa nu-si mai bage nasul in Biserica, dupa cum a facut Sfantul Paisie (nu mai tin minte care dintre ei, ca sunt mai multi sfinti cu acest nume) cu un adolescent rocker, betivan ce nu-si asculta tatal. Cand tatal l-a adus la sfant pe baiat ca sa-i faca rugaciuni ca sa-si revina din neascultare, sfantul a luat un par, si-a pus epitrahilul peste capul tanarului si da-i si da-i, si da-i. Tatal, inspaimantat sare: “Parinte, ce faceti, imi ucideti fiul!”, la care Parintele Paisie “Frate, aist soi de drac cu aist soi de rugaciune se scoate!”.

  16. Doina :

    Date: April 7, 2009 @ 1:50 am

    Dupa umila mea parere, nici Alin si nici Dan nu sunt ortodocsi, sau eventual ortodocsi de tip nou [ cu floare ecumenista la palarie ]. Amandoi au o misiune foarte clara prin comentariile introduse.Facand pe aparatorii credintei, batjocoresc preotii,crestinii,duhovnici precum Iustin Parvu, Arsenie Papacioc etc. Fac un efort teribil, dar si rasplata de la mai marii lor cred ca este pe masura.

  17. Alin :

    Date: April 7, 2009 @ 12:52 pm

    Chiar se vede, tare umila parerea dumitale.
    De cand a devenit aruncatul cu parerea (spre proasta vorbire si rea defaimare) compatibila cu smerenia, nu stiu.

    Si scuza-ma, dar a NU vrea sa consideri pe cineva infailibil si deasupra Sf. Sinod, fie el parinte cu viata inbunatatita nu cred ca este “batjocura”.
    Se cheama socoteala dupa randuiala si este specific ortodox.

    Ca altii nu stiu de ea, asa cum nu stiu nici despre ce isi dau cu parerea, este alta problema.

    Specific protestant e sa-ti numesti om mai presus de Biserica si episcop si Sinod si sa spui ca ala e sefu’, e cel mai intelept, cel mai destept, cel mai bun.
    Restul din Biserica care nu sunt de acord cu el..praf.

    Oricum nu despre asta era vorba in topicul asa.

  18. Mihaela :

    Date: April 7, 2009 @ 2:04 pm

    intr-adevar, cam prea multe coincidente…. stai si te minunezi pana unde merge rautatea acestor
    “iluminati” ….. chiar daca nu se observa mesajul masonic clipul mtv e hidos de-a dreptul…..

  19. Mihaela :

    Date: April 7, 2009 @ 2:06 pm

    in alta ordine de idei, ati observat ca nu se mai poate sterge istoricul din google… ba inca afli si numarul cautarilor… sistemul lucreaza…

  20. Mircea Puscasu :

    Date: April 8, 2009 @ 10:23 pm

    Alin,

    Vezi ca se cam prinde lumea ce hram purtati voi pe aici.

    Fiti mai discreti.

    “prea vesel traim/
    ca maine murim”
    (Zdob si zdub)

  21. Anais Clemence :

    Date: April 8, 2009 @ 10:27 pm

    In loc sa facem tata senzatie de ceea ce am putea asimila ca si cultura generala pentru viitor, cred ca e dezirabil, mai degraba, sa punem in practica frumosul “Carpe diem” si sa nu lasam astfel timpul sa se strecoare inutil cu tot felul de imagini si reprezentari absurde si aberante. A-ti trai viata frumos cred ca solicita cele mai multe sacrificii, de aceea e atat de greu sa stam la locul nostru si sa ne vedem de drum. Vagabondam prin tot felul de comentarii si speculatii, mai putin prin propria viata si gandire. Un Nota bene! si Avis amatorilor !!!

  22. angi :

    Date: April 23, 2009 @ 5:22 pm

    daca e sa vrei sa vezi semne le vezi oriunde…acuma stam sa analizam tot o luam razna frate…gata stop!!!

  23. gil :

    Date: May 6, 2009 @ 10:41 am

    Dac era emisiune crestina ne miram dar dac e un program anticrestin al masonilor fac si ei ce stiu,e c si cum ne am mira d un ritual yogin care beau pipi,asta e credinta lor o practica…noi sa ne videm de cum pire credinta oamenilor ,preotilor,episcopilor nostri cresti,asa cred io !toate bune,ca e haios clipul eeee!ie haios,e masonic treaba lor,dracii asta fac se distreaza!

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.