Parintele Efrem Filotheitul: “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!”

3:23 am Big Brother / New World Order / cipuri / 666

În problema actelor de identitate electronice, am primit pe e-mail mesajul părintelului Efrem de la Mănăstirea Sfântul Antonie din Arizona, adresat românilor prin bunăvoinţa lui Constantine Zalalas, fiu duhovnicesc al Părintelui Atanasios Mitilinaios:
 Iubiţi fraţi întru Hristos,

Pe data de 13 martie am vorbit cu Părintele Efrem la Mănăstirea Sfântul Antonie din Arizona. Pe lângă multele păcate şi neascultări ale mele i-am transmis mesajul şi îngrijorarea Părintelui Iustin de la Petru Vodă. Am amintiri foarte plăcute despre sfinţenia şi ospitalitatea obştii monahale de la Petru Vodă şi dragostea ce ne-a arătat-o Părintele Iustin. [n.tr. - în anul 2005] 
Am fost rugaţi atunci să vorbim despre câteva lucruri şi în particular despre semnele timpurilor. Unii dintre fraţi, la momentul respectiv, erau de părere că cipurile/cardurile sunt într-un fel echivalentul pecetei fiarei din Apocalipsă. Bineînţeles că nu am fost de aceeaşi părere şi am insistat că posesia unui asemenea card nu ne separă de Harul Divin. Ni s-a atras atenţia că însuşi Cuviosul Paisie Aghioritul s-ar fi referit la acelaşi lucru [n. tr. - pierderea harului].

Înţeleg acum că fraţii noştri români sunt forţaţi de către Comunitatea Europeană să-şi demonstreze “buna purtare” şi să folosească cea mai nouă tehnologie (cipurile biometrice) în scopuri de identificare (buletine, premise de conducere, paşapoarte, ş.a.m.d.). Din nefericire această tehnologie se foloseşte în Statele Unite şi Grecia. Puternica demonstraţie a vrednicului întru pomenire, Înalt Prea Sfinţitul Hristodulos [n. tr. - mitingul din Salonic de acum câţiva ani când milioane de greci au răspuns apelului Bisericii Ortodoxe a Greciei] a rămas fără roade deoarece după ce a strâns milioane de semnături a renunţat brusc, fără nici un motiv evident.

În timpul spovedaniei mele recente i-am transmis Părintelui Efrem de la Sfântul Antonie îngrijorările fraţilor noştri români şi ale Părintelui Iustin şi dacă acceptarea acestor cipuri biometrice RFID îi îndepărtează de Biserică lui Hristos. Răspunsul Părintelui a fost categoric: 
„Nu, în nici un caz! Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de la sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!” (Comentariile mele bazate pe învăţăturile sfântului şi învăţatului meu părinte Atanasios Mitilinaios + 2006).

Sunt de aceeaşi părere cu Părintele Iustin că această tehnologie este un înaintemergător al sistemelor ce vor fi folosite într-un sfârşit la însemnarea oamenilor cu semnul fiarei. Ne îndreptăm către un Guvern Mondial ce va fi instituit după un război mondial precum spune Părintele Efrem. Cu toate acestea, Semnul Fiarei, – care va fi deplina acceptare a duhului lui Antihrist – va fi o acţiune voită şi conştientă de dedicare şi devotament faţă de acest nou dezvăluit dumnezeu! Pecetea nu va avea nici o semnificaţie dacă va fi impusă unei persoane prin simplă forţă, unei persoane aflate într-o stare de incostienţă fie pe un pat de spital, în timpul somnului sau pruncilor. Pecetea finală precum şi Botezul creştin nu este ceva magic. Necesită aderarea cu adevărat la perceptele credinţei. Oamenii vor accepta pecetea deoarecea vor crede de fapt că Hristos din Nazaret a fost un filozof, un mare învăţător ş.a.m.d., dar nu divin precum conducătorul apocaliptic al lumii. Pentru că aceasta să se întâmple trebuie întâi să capitulam în întregime ecumenismului, sinistrul amestec al tuturor religiilor ce va fi înlocuit într-un final de religia lui Antihrist. De aceea Hristos întreba cu tristeţe:
„Dar Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credinţa pe pământ?” (Luca 18:8).

Oamenii vor pierde credinţa în persoana Dumnezeu-om a lui Hristos. Cu toate că vremurile noastre sunt pline de păcate nu suntem încă în ultimile zile ale istoriei deoarece nu avem semne sigure că antihrist s-ar fi născut.
Vremurile sunt coapte totuşi pentru a învăţa, a educa şi a încerca să-i trezim pe fraţii noştri şi pe cei din lumea întreagă prin orice mijloace posibile. Şi, deşi cred că ar fi lăudabil pentru evlavioşii noştri călugări, preoţii şi mirenii înaintaţi duhovniceşte, să reziste implementării acestei tehnologii astfel încât să creeze o vâlvă ce ar putea fi folositoare în trezirea oamenilor, nu putem impune această acţiune voluntară publicului general.

De asemenea îi dau dreptate Părintelui Iustin că timpul martirajului e acum! Trebuie să vorbim credincioşilor noştri despre pericolele acestea şi trebuie să-i pregătim să aleagă moartea de 1000 de ori în locul vânzării sufletelor pentru câţiva euro, pentru câteva păstăi de roşcove care în curând le vor provoca o indigestie teribilă precum află acum sărmanii greci. Ceea ce nu au reuşit să realizeze turcii în 400 de ani [n. tr. - de ocupaţie a Greciei], au reuşit roşcovele Uniunii Europene în mai puţin de 30 de ani. Grecul de rând trăieşte astăzi o viaţă de idolatrie şi respiră duhul antihristului. Asta nu are nimic de a face cu buletinele electronice, ci cu robia faţă de patimile trupeşti. Trebuie să îndepărtăm duhul lui antihrist din vieţile noastre şi să începem să trăim viaţa lui Hristos. Curăţindu-ne inimile şi practicând smerenia îl vom avea pe Hristos în inimile noastre, Care va lupta cu uşurinţă împotrivă duşmanilor noştri cu mâna Sa atotputernică.

Un Post binecuvântat şi o Înviere fericită.

Constantine Zalalas 

sursă: Blogul lui Rafael Udrişte

38 Responses
  1. laurentiu :

    Date: April 1, 2009 @ 3:27 am

    Precizare: Gheronda Efrem din Arizona e unul din ucenicii lui Gheron Iosif Isihastul, întemeietor a 16 mănăstiri pe continentul american.

  2. Mihaela :

    Date: April 1, 2009 @ 8:36 am

    Nu prea inteleg :Sfintia Sa ne indeamna sa acceptam cipul ?!Este putin neclara exprimarea.Esste si de caord cu Parintele Iustin , il si contrazice.Asa inteleg eu.

  3. radu :

    Date: April 1, 2009 @ 10:06 am

    Sfintia sa precizeaza ca acceptarea cipurilor biometrice (deci cipul in acte, dupa cum se si spune in articol) nu constituie lepadare de credinta si pierdere a harului. Nu se face referire la cipul implantat pe mana sau pe frunte, deci convingerea Parintelui vizeaza strict cipul in pasaport, buletin, etc.
    Eu sincer nu ii vad pe parintii nostri duhovnicesti mergand sa isi faca implant cu cip in mana sau pe frunte.
    Sunt curios daca aceasta convingere vine personal de la Gheronda Efrem sau a preluat-o dansul de la Sfantul Lavrentie al Cernigovului, care spune acelasi lucru (va urma razboi mare si doar apoi vine Antihrist). De ce? Pentru ca in al doilea caz, avem deja doua convingeri in acelasi duh.
    Numai bine!

  4. Efthimie :

    Date: April 1, 2009 @ 12:52 pm

    Se zice că Părintele Efrem din Arizona e văzător cu duhul. Oricum, pentru cei care nu ştiu, Părintele Efrem Filotheitul este unul dintre cei mai mari părinţi duhovniceşti contemporani ai Ortodoxiei, în vârstă de 82 de ani; ucenicul cel mai tânăr al Cuviosului Iosif Isihastul, în a cărui ascultare a stat 12 ani la Nea Skiti, în Sfântul Munte Athos, până la adormirea acestuia din 1959. A pustnicit în continuare până în 1973, când din voia lui Dumnezeu a ajuns Stareţ şi Egumen al Sfintei Marii Mănăstirii Filotheu, din Sfântul Munte. A înnoit viaţa duhovnicească a acesteia şi a altor mănăstiri athonite, Xiropotamu, Konstamonitu şi Karakalu, devenind cunoscut ca un mare duhovnic în întreaga Grecie şi nu numai. În 2005, printr-o încredinţare de la Dumnezeu, se mută în SUA, unde devine un părinte contemporan al monahismului american, prin întemeierea a 17 mănăstiri în pustia duhovnicească de acolo. Are mii de fii duhovniceşti în întreaga lume, episcopi, preoţi, monahi şi mireni. În română, i-a apărut cartea “Sfaturi din Sfântul Munte” (Ed. Bunavestire, 1999) Aşadar, e un părinte al cărui cuvânt trebuie băgat în seamă, nu nesocotit! Iar ceea ce spune, în esenţă, este că actele biometrice (paşapoarte, permise auto, buletine etc.) nu sunt, în sine, pecetea lui Antihrist, ci aceasta va veni mai târziu, după al treilea război mondial.

  5. Alex :

    Date: April 1, 2009 @ 1:51 pm

    Cititi profetiile Sf. Andrei cel nebun pentru Hristos. Antihristul nu se poate intrupa atat timp cat Lemnul Crucii pe care a fost rastignit Mantuitorul se afla pe Pamant.Crucea se va reface in chip minunat in mainile unui imparat evlavios, sfant, si se va inalta la cer impreuna cu acel imparat. Apoi se va zamisli antihrist iar dupa cca 30 de ani se va inscauna la Ierusalim….. Pruncii de azi, oale si ulcele vor fi atunci…

  6. viorel :

    Date: April 1, 2009 @ 2:47 pm

    In sfarsit un articol mai realist si mai de bun simt decat tot ce s-a dat pana acum pe multe site-uri “ortodoxe” despre cip-urile biometrice. Doamne-ajuta!

  7. Floarea Soarelui :

    Date: April 1, 2009 @ 3:23 pm

    Si totusi , eu am auzit ca antihristul s-a nascut deja , si ca ar avea in jur de 30 de ani. Nu-mi aduc bine aminte unde am citit ,sau poate ca am vazut un filmulet documentar.

    Legat de asta ,tot in acel material , se mai spunea ca locul nasterii ar fi Israel.
    Voi stiti mai multe despre acest subiect ??

  8. Irina :

    Date: April 1, 2009 @ 3:24 pm

    Foarte bun articolul!
    Multumim!

  9. Ionut :

    Date: April 1, 2009 @ 4:01 pm

    Floarea Soarelui, trebuie sa fii atenta si la filmuletele documentare cine si pentru ce scop le face. Dupa unii pinguinii au inceput sa zboare.

  10. Nicu :

    Date: April 3, 2009 @ 8:40 am

    Din moment ce parintele Iustin Pirvu a spus destul de clar sa nu primim actele biometrice,pentru ce cautam sfatuire in alta parte,fratilor?Ce daca parintele Efrem a fost ucenicul cuviosului Iosif isihastul?Nu cumva spusele parintelui Iustin au credibilitate mai mica,sa nu zic indoielnica?Oricum,spusele MANTUITORULUI cu siguranta se potrivesc si noua,asa-zisi”crestini traitori”:”nici un prooroc nu este bine primit in patria sa”.De ce?Pentru ca ce au spus parintii:Iustin Pirvu,Adrian Fageteanu,Parintele pustnic Proclu,ne deranjeaza comoditatea si integrarea in aceasta societate decazuta.Noi am vrea ca vremurile de lepadare sa se petreaca intr-un viitor indepartat,pentru a ne bucura din plin de”bunatatile lumii acesteia”.Pacat fratilor ca lepadam invatatura marilor nostri duhovnici si preferam sa ne jucam de-a:”o fi,n-o fi”.Daca parintele Iustin aspus ca acceptarea acestor acte este cadere din har iar eu vin cu contraargumente de la alti parinti,inseamna ca parintele Iustin nu este demn de increder,nu?Fereasca DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,fratilor!Este poate cea mai mare comoara duhovniceasca ce o avem langa noi,insa daca nu o pretuim s-ar putea ca DUMNEZEU sa o ia la ceruri sa-i dea cinstea si pretuirea meritata.AMIN!

  11. Alin :

    Date: April 3, 2009 @ 10:30 am

    nu a zis “cadere din har” ci “pacat impotriva Duhului Sfant”.

    As vrea sa stiu si eu cu ce argumente se justifica aceasta afirmatie, altele decat cum ca “cipusosarele” au microfoane si camere de luate vedere cu conexiune prin satelit si te toarna la securitate si la vecini.

    Chiar si asa daca ar fi, tot nu se justifica afirmatia cu “pacatul impotriva Duhului Sfant” si chiar am observat ca nici cineva ca Danion sau altii care isi spun teologi n-au incercat sa justifice aceasta afirmatia.

    Dar pentru ortodocsii nostri care le place mai mult infaibilitatea protestanta decat isi cunosc credinta ortodoxa, par. Iustin deja e noul Papa al ortodoxiei, ce zice el nu trebuie contrazis de nimeni.
    De ce? Pai e pacat impotriva Duhului Sfant..

  12. aura g :

    Date: April 3, 2009 @ 10:39 am

    Doamne ajuta!
    Adica, cu alte cuvinte, respingeti-l pe Antihrist cand va veni, dar primiti-i inaintemergatorii ca nu e nici o problema? Sa fim seriosi!!!
    Nu contest trairea duhovniceasca a Parintelui Efrem, dar pt mine cuvintele Parintelui Iustin sunt litera de lege.
    Daca dansul zice sa nu primim, nu primesc orice ar fi.
    Sunt de acord cu cele spuse mai sus de Nicu.
    Bunul Dumnezeu sa ne lumineze in Adevar!

  13. Nicu :

    Date: April 3, 2009 @ 2:55 pm

    Nu este vorba despre violarea intimitatii,ca “unii”vor citi datele personale sau diverse informatii despre tine,ca om;oricum diavolul este oricand langa tine si nu mai are nevoie de intermediari(cipul)pentru a sti orice despre tine sau pentru a-ti crea diverse situatii neplacute(ispite de tot felul).Draga Alin,nu stiu daca sunt in stare sa-ti explic de ce este pacat acceptarea acestor acte,in asa fel incat sa fiu pe intelesul tau,insa voi incerca prin cateva cuvinte sa-ti argumentez:pentru mine, personal, nu faptul ca stie cineva ceva despre mine,la orice ora si in orice loc,are importanta cea mai mare,ci existenta numarului 666, asociat identitatii mele(pasaport,permis auto si in curand cartile de identitate),numar despre care scrie Sf.Ioan in Apocalipsa ca inseamna acceptarea de bunavoie a dictaturii antihristului.Bine-bine,vei zice,dar Sf.Ioan vorbeste despre aplicare acestui nr.pe frunte sau pe mana dreapta,nu pe acte.Asa este,inca nu este implantat in corpul omenesc,dar daca se va ajunge acolo,ce motiv crezi ca te va retine sa nu-l primesti,asa cum l-ai acceptat si in acte?Este ca si cum ai semna o declaratie ca te supui sistemului(nu te supui Lui HRISTOS),ca apoi sa primesti in trupul tau semnul acestei supuneri(pecetluirea).De ce este pacat impotriva DUHULUI SFANT?Deoarece te lepezi de HRISTOS si te supui celui ce stampileaza cu 666(diavolului).Prin acceptarea acestor acte ii dai drepturi vrajmasului asupra ta si nu vei mai avea acea luminare si putere sa refuzi implantul.Mila Lui DUMNEZEU este Mare si poate sa intoarca un om de pe calea pierzarii chiar si pe ultima suta de metri,dar aceasta este valabila cred,pentru cei ce din nestiinta au primit acest semn,in acte.DUMNEZEU uraste numararea poporului,citeste cartea “Numerii” din Vechiul Testament iar simbolul666 reprezinta birul sufletelor noastre care trebuie sa-l dam lui satana.Sf.Ioan Evanghelistul ne-a avertizat cu privire la acest numar,sa nu fim,deci, neintelepti ci ascultatori de duhovnicii nostri care ne iubesc sincer si iau cu toata responsabilitatea si riscul aceasta menire de la DUMNEZEU,de a conduce sufletele spre Imparatia Lui DUMNEZEU.Inca ceva:saracia,simplitatea,modestia si netarmurita dragoste pentru DUMNEZEU si pentru aproapele fac din Parintele Iustin Pirvu un Apostol al neamului si nu un papa.Iar daca-l ascultam este pentru ca-l si credem.MAICA DOMNULUI sa va ajute pe tine si pe toti cei care doriti mantirea!AMIN!

  14. Alin :

    Date: April 4, 2009 @ 1:27 am

    Nicu,

    Multumesc pentru incercarea de a oferi aceste explicatii.

    Totusi, prezenta fatidicului numar in actele de identitate nu a fost niciodata dovedita.

    Da, exista unele persoane care il au in CNP si chiar am cunoscut doua astfel de persoane si chiar foarte credincioase.

    A sustine ca “pacatuiesc impotriva Duhului Sfant” pentru ca n-au cerut schimbarea CNP -ului este deja un pacat mai ales ca una din cele care o cunosc eu este un preot de mare har.

    Faptul ca esti purtator al unui act de identitate a unui stat in primul rand inseamna niste DREPTURI pe care le ai in relatii cu Statul respectiv si cetatenii tai, si in al doilea rand niste OBLIGATII pe care le respecti in masura in care nu aduc atingere constiintei tale religioase.

    De exemplu faptul ca esti cetatean roman si in Romania Statul NU considera avortul crima, nu te face neaparat si imediat complice la crima avortului.

    Afirmatia cum ca prin aceasta cetatenie esti automat de acord si cu actiunile promovate de Statul respectiv NU ESTE ADEVARATA si nimeni nu crede cu adevarat asa ceva altfel ar renunta deja la actele de identitate pe care le au acum, dat fiind ca, fiind cetateni ai unui stat UE, automat inseamna ca sunt de acord cu toate normele si legile UE, ceea ce este FALS.

    Si din motiv ce respectivii nu-si ard buletinele de identitate refuzand atat obligatiile cat si drepturile care le revin ca si cetateni si nici nu indeamna sa faca pe altii la fel din acest motiv, eu cred ca acest argument NU poate fi luat in serios.

    In ceea ce priveste acea interpretare a pasajului enuntate de tine din VT, nu cred ca are suport in Traditia ortodoxa (poti sa ma contrazici daca e asa cu argumente citand din Sf. Parinti) deoarece altfel Dumnezeu n-ar fi permis nici recensamantul prin care Iisus Hristos s-a nascut la Betleem.
    Ceea ce a condamnat in schimb Dumnezeu a fost intentia cu care s-a facut recensamantul, acea a omului care isi pune nadejdea mai mult in numarul oamenilor sai decat in Dumnezeu.
    Si Dumnezeu a demonstrat cu prisosinta cat de fragile pot fi aceste numere.

    Sf. Ioan Evanghelistul n-a lansat nici un avertisment referitor la acest numar ca fiind unul cu puteri magice si malefice (cum cred unii azi) ci a ascuns in spatele lui identitatea antihristului care se va face cunoscuta la momentul potrivit si care e putin probabil sa fie “666″.

    In ceea ce il priveste pe par. Iustin, si eu l-as crede daca afirmatiile dumnealui ar avea suport in realitate sau in teologia ortodoxa.

    Pana la urma ceea ce ne defineste ca ortodocsi este fidelitatea fata de ortodoxie atat ca RANDUIALA cat si ca INVATATURA si ea inteleasa ORTODOX, nu fata de o persoana anume, indiferent cat de buna poate parea dpdv moral in ochii nostri.

    Sper ca aceste clasificari sa-ti fie cu folos.

  15. Stiri de criza « Zona de criza :

    Date: April 4, 2009 @ 12:42 pm

    [...] perimetrele stabilite prin contract > Proteste violente in centrul financiar al Londrei > Parintele Efrem Filotheitul: “Pecetea va fi impusa dupa cel de-al treilea razboi mondial!” > Demonstratie referitoare la prezenta cifra 6 din sistemul RFID > 1 aprilie – ziua [...]

  16. Nicu :

    Date: April 4, 2009 @ 4:02 pm

    Draga Alin,fara existenta Sfintilor Parinti,fii sigur ca n-ar mai exista ORTODOXIE,caci ei sunt cei care au insemnat mai intai in trupurile si sufletele lor si mai apoi in randuieli si invataturi scrise predaniile Inaintasilor lor.Cine poate reprezenta ORTODOXIA in toata adancimea ei,daca nu un traitor al Acesteia,in toata sinceritatea lui.Pentru noi,Sfintii sunt modele de urmat,iar cand intalnesc in viata(multumita Lui DUMNEZEU)un asemenea model,cum as putea sa nu urmez invataturile sale pline de DUH?Nu uita un singur lucru:Parintele Iustin a fost primul pastor care a tras semnalul de alarma cu privire la pericolul ce ne asteapta,in pofida tuturor ironiilor venite din toate “partile”.Am citit o carte:”Staretii despre vremurile din urma” pe care ti-o recomand cu toata dragostea.Poate acele randuri te vor convinge,eu sunt cam natang si necioplit in exprimare,dar am avut toata bunavointa sa te ajut.De asemenea citeste “Semnele vremurilor”de Parintele Paisie Aghioritul.DUMNEZEU sa ne ajute,pentu rugaciunile Preasfintei Fecioare!AMIN!

  17. Nicu :

    Date: April 4, 2009 @ 4:26 pm

    Alin,imi cer irtare din suflet pentru indicarea gresita a cartii din Vechiul Testament,in care se vorbeste despre numararea poporului evreu de catre David,regele.Este vorba despre “Cartea intai Paralipomena”capitolul 21.Ai sa vezi cum din indemnul vrajmasului,David a facut numaratoarea poporului,mult urata de DUMNEZEU,motiv pentru care DUMNEZEU a pedepsit 70000 de oameni cu ciuma pentru aceasta.DOAMNE-AJUTA!

  18. Marius Ştefan :

    Date: April 5, 2009 @ 8:14 pm

    Nicuşor, nu cumva ai telefon mobil? Ia seama că poartă cip şi prin astea ori te contrazici ori eşti compromis. Totuşi tind să cred că te contrazici, adică te cam înşeli. E importantă libertatea şi aici ar fi problema cipurilor – te cam lipsesc de intimitate. Dar de aici şi până la a crede că astfel te lepezi de Dumnezeu şi te închini satanei e prea mult!
    Şi cu frica-n sân şi cu gândul că în spate este conspiraţia, iarăşi pierzi pacea – deci pe Hristos Îl pierzi. Citiţi articolul că e ORTODOX! Dar cine va pierde în lupta cu propriile păcate va pierde oricum. Deci problema e în mine însumi, iar nicidecum în afară. Pace!

  19. PACATOS :

    Date: April 5, 2009 @ 9:24 pm

    l”şi dacă acceptarea acestor cipuri biometrice RFID îi îndepărtează de Biserică lui Hristos. Răspunsul Părintelui a fost categoric: „Nu, în nici un caz! Aceasta nu este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea război mondial! Preoţii greşesc dacă îndepărtează credincioşii de la sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!”
    IN ARTICOLUL CELE DOUA TAISURI ALE CIPULUIpr.Savatie bastovoi remarca existenta in randul protestatarilor anticip a unei categorii pe care o numeste FANATICI .IN ACELASI ARTICOL FACE REFERIRE LA INDEMNUL PARINTELUI EFREM .,indemn care, se vede limpede , contrazice spusele unor alti mari duhovnici,PAISIE ,IUSTIN PARVU,etc,etc.I-am trimis un articol pr SAVATIE ,IN CARE MI-AM SPUS PAREREA CU PRIVIRE LA FANATICII care in UE SE VOR NUMI TERORISTI ,ETC,DAR NU A BINEVOIT SA IL POSTEZE.deCE PARTE SUNTETI PARINTE SAVATIE?Indemn si pe alti fanatici sa citeasca articolul MIEROS-solzos al parintelui Savatie.
    dupa cum se vede din comentariu , parintele se refera la cipuri.Eu merg pe spusele parintelui IUSTIN PARVU si ale parintelui PAISIE AGHIORITU. Ce daca parintele EFREM este ucenicul lui GHERON IOSIF.Caderea poate fi DOAMNE fereste de la orice nivel.In alta ordine de idei,am vrut sa scriu acelasi articol pe blogul lui SAVATIE BASTOVOI ,care in articolul

  20. Alin :

    Date: April 6, 2009 @ 9:30 am

    Nicu,

    stiu cartea si nu este despre “cipusoare” si din pacate profetiile diversilor sfinti si cuviosi sunt intercalate cu parerile personale si nu neaparat adevarate ca sa nu mai vorbim de pure fantezii ale unor personaje cvasi-anonime.

    Si incearca sa nu confunzi Sfintii Parinti ai Bisericii cu oamenii pe care alti oameni considera ca au viata sfanta.
    Ca atat timp cat omul este in viata poate gresi.

    Si nu stiu daca este cineva la ora actuala care sa poata sustine ca parintele Iustin NU a gresit cand a spus ca “cipusoarele” au camere de luat vederi si microfoane, conexiune prin satelit si te toarna la securitate.
    Sau nu stiu daca poate sustine cineva teologic parerea par. Iustin cum ca luarea actului cu “cipusor” este pacat impotriva Duhului Sfant.

    Cuviosul Paisie este singurul care a sustinut ideea unui fel de pre-pecetluiri cu “666″ chiar inainte sa vina Apocalipsa.
    Idee condamnata explicit de Biserica Rusa.

    Ti-am spus deja ca stiu despre ce pasaj din VT este vorba si ti-am explicat si care a fost situatia.
    Dumnezeu n-a pedepsit fapta recensamantului (sa nu uitam cum au ajuns Iosif si Maria in Betleem, plus ca am avut si noi unul relativ recent si n-a murit nimeni din cauza asta) ci modul de a gandi a regelui, care si-a pus nadejdea mai mult in numarul oamenilor sai decat in Dumnezeu.
    Si Dumnezeu i-a aratat cat de relative pot fi aceste numere..

  21. greenstory :

    Date: April 6, 2009 @ 3:31 pm

    Articolul parintelui Savatie este atat de clar, incat cine nu pricepe exact despre ce vorbeste dansul acolo, de la prima citire, trebuie sa mai revina asupra textului. Dar asta numai dupa ce a reluat studiul Abecedarului. Tonul articolului este unul matur si echilibrat, nicidecum mieros-solzos-@pacatos,nu citi daca esti jos. Ridica-te, ia putintel aer, poate iti revii si vezi litere, nu solzisori.
    Iar articolul par. Efrem nu vine in conflict cu parerea par. Iustin. Cine cunoaste precizarile date de catre ultimul, dupa apelul initial, intelege bine cam care este pozitia sfintiei sale.

  22. Alin :

    Date: April 6, 2009 @ 4:21 pm

  23. Alin :

    Date: April 7, 2009 @ 12:57 pm

    nenea Pacatosu’, stai matale linistit ca si mie mi-a cenzurat mesajul in care indrazneam sa-i critic infailibilele pareri cu care nu sta nici in drum, nici in carutza.

    Tonul l-ai sesizat bine, de consistenta ideilor n-are sens sa mai vorbesc pentru ca e pur si simplu superba desi lipseste cu desavarsire ca si buna-vointa dumnealui de a dat drept la replica celor a caror pareri il deranjeaza.

    Si intr-adevar, ai sesizat bine, nu este nimeni, fie el teolog sau duhovnic care sa-l sustina pana acum in parerile sale pe par. Iustin cum ca luarea actului cu cip este “pacat impotriva Duhului Sfant”.

    De ce? Ca “cipusorul” e paracios. Na teologie ortodoxa.

  24. mihailt :

    Date: April 7, 2009 @ 2:48 pm

    Nu este posibil ca Dumnezeu sa ii zica cuiva ceva despre o problema duhvoniceasca si altcuiva ceva diferit.

    Daca asa a zis si parintele Arsenie Papacioc si parintele Adrian Fageteanu ;
    Elder Ephraim si IPS Ierotheos care au ce au cu focul.
    (IPS Ierotheos zice despre Elder Ephraim ca vorbele sale sunt cuvinte de foc…)
    Dintr-o versiune mai veche a acatistului Maicii Domnului, a Bunei vestiri:
    “Bucura-te ceea ce ai stins inchinaciunea focului“.

    Domnul nostru Iisus Hristos despre sine a zis ca (din Sfintele Evanghelii):
    -e bun
    -e bland si smerit cu inima
    Nu a zis pe undeva ca e “foc”.

    Cine vrea sa isi ia pasaportul si permisul de conducere nu are decat ;
    eu nu le iau ca asa au zis parintele Arsenie Papacioc si parintele Adrian Fageteanu , pe care rog pe preabunul Dumnezeu sa ni-i tina pana la 120 de ani , cel putin.
    :)
    Daca se va dori sa ni se impuna buletin cu cip nici pe ala nu il iau.
    “Domnul ma paste si nimic nu imi va lipsi”.
    Dumnezeu nu statul.
    “Arunca Domnului grija ta si te va hrani”.
    Lui Dumnezeu sa ii arunci grija ta nu statului.
    Statul administreaza resursele de la Dumnezeu dar nu toate.

    Daca parintele Cleopa zice ca daca Dumnezeu ar veni aici ne-am arde cu totii se referea la faptul ca ne-am arde cu pacatul trufiei in sufletele noastre ca ni s-ar parea ca cine stie cine suntem ca venit Dumnezeu la noi.
    Ca de aceea zice ca rugul aprins ardea dar nu se mistuia inchipuind pe Maica Domnului.
    Caci daca in sufletul cuiva s-a coborat Dumnezeu si acela s-a mandrit adica s-a aprins de focul iadului Dumnezeu a plecat de la el.
    Si zicem ca s-a mistuit deci.
    Apoi Maica Domnului nicidecum nu s-a mandrit (si aceasta smerenie nu o poate intelege mintea noastra intunecata) cand Dumnezeu s-a salasluit cu fiinta intr-ansa.
    Si asta si este unul din motivele pentru care Maica Domnului a fost preinchipuita de rugul cel care ardea dar nu se mistuia.
    Nu se referea la focul material, stihie creata.
    Dumnezeu ne-a dat Sfanta Taina a Botezului care se face cu apa si cu duh, nu cu foc!
    Normal toate stihiile sunt bune si apa si focul si aerul si pamantul.
    Focul adica caldura cu masura caci fara masura strica creatia.

    Iar lucrarile lui Dumnezeu stim ca fac viata,invie mortii si nicidecum nu distrug creatia!
    Cu atat mai mult slava sa!
    Oare a ars muntele Taborului unde Domnul si-a arata slava sa?
    Nicidecum caci slava lui Dumnezeu numai de mintea ingerilor si a oamenilor poate fi primita.
    Dimpotriva acel munte s-a sfintit caci caci a trecut pe acolo ca om cel care l-a facut ca Dumnezeu cu multa vreme in urma.

    De aceea nu se poate zice caci Dumnezeu sau a sa lucrare este foc.
    Nu stim ce este si niciodata nu putem afla.
    Putem sa ne impartasim de slava lui Dumnezeu aceasta dupa cat avem mintea si sufletul curat dar o picatura ca slava lui Dumnezeu ca posibilitate de impartasire noua este fara sfarsit.

    Asa ca daca doriti faceti rugaciune pentru parintele Efrem si IPS Ierotheos dar nu va luati dupa ce zic.

  25. Mircea Puscasu :

    Date: April 8, 2009 @ 11:01 pm

    Alin frunza-verde,

    “cipusoru” este pecetea, simbolul, emblema, logo-ul unui sistem global de supraveghere, totalitar si anticrestin, propovaduitor al homosexualitatii, sistem ucigas, ce se straduieste sa robeasca si sa alieneze omul. Daca cineva isi doreste aceasta emblema, stindard, efigie pe documentul ce ii atesta identitatea in fata statului si a celorlalti, este aceasta o lepadare de identitatea sa crestina intarita prin “Pecetea Darului Duhului Sfant”, atunci da, este vorba de un pacat impotriva Duhului Sfant, o opozitie fatisa fata de adevarul invederat.

    Daca cineva face asta din nestiinta, se afla vinovat de ignoranta, nepricepere, prostie, lene.

    Cine are urechi, ochi, minte de auzit, vazut si priceput sa procedeze in consecinta.

    Alin,

    opozitia fata de lucrarea minunata invederata a Duhului Sfant prin parinti ca Iustin, Efrem, Arsenie, Paisie etc. este intr-adevar pacat impotriva Celui ce savarseste lucrarea. Cine se pocaieste, se indreapta. Cine nu, se osandeste vesnic.

    Nu-s eu omul cel mai potrivit sa explice, sa dea sfaturi si sentinte, dar mi-e jena sa nu ascult de glasul Domnului ce striga prin casnicii sai vii sau adormiti.

  26. Alin :

    Date: April 13, 2009 @ 1:53 pm

    Domnu’ Puscasu’,

    n-am gasit prin nici o carte de teologie afirmatia dumitale.
    Nici macar in cuv. par. Iustin.

    La fel de bine si buletinul care il ai acum te face membru cu drepturi depline (si obligatii) al statului cel diabolic de care vorbesti matale.

    Asa ca asteptam momentul in care ne vei demonstra ca discursul matale nu este doar apa de ploaie si vei refuza cetatenia romana cu tot cu diabolicul buletin.

    Dar tin sa-ti amintesc ca si Pavel era cetatean al diabolicului imperiu Roman un stat a carui religie oficiala era una pagana si idolatra, in care se promova/tolera desfraul, homosexualitatea, etc.

    Si nici n-a renuntat la cetatenia lui, nici nu i-a indemnat pe altii sa procedeze in acest fel, ba dimpotriva, si-a folosit prerogativele pe care le avea ca cetatean al Imperiului atunci cand a fost cazul.

    Deci..mai ai de invatat.

    Ca sa nu mai vorbim ca se pare ca nici macar nu te-a obosit sa citesti ce a spus par. Efrem.
    Fiind poate prea complicat pentru dumneata, am sa postez partea relevanta:

    ” Răspunsul Părintelui a fost categoric: „Nu, în nici un caz! Aceasta NU este pecetea fiarei. Pecetea va fi impusă după cel de al treilea război mondial! Preoţii GRESESC dacă îndepărtează credincioşii de la sfântul potir pentru folosirea acestei tehnologii!” (Comentariile mele bazate pe învăţăturile sfântului şi învăţatului meu părinte Atanasios Mitilinaios + 2006).”

    In ceea ce priveste par. Arsenie s-a pronuntat impotriva a..ce? ca nimeni nu stie in ce masura si mai ales IN CE FEL a fost pus “in tema”.
    Daca la fel ca par. Iustin explicandui-se ca “cipusoare” au microfoane si camere de luat vederi cu conexiune prin satelit si te parasc la Securitate si vecini, treaba e clara..

  27. mihailt :

    Date: April 28, 2009 @ 4:40 pm

    Imi cer iertare pentru postarea mea de pe 7 aprilie in care sunt scrise numai rataciri ale mintii mele celei intunecate ca a diavolilor.
    Parintele Efrem e ucenicul (Sfantului) Iosif Isihastul.

    Punctul de vedere a parintelui Efrem este similar cu ce scrie in dogmatica Sfantului Ioan Damaschinul.
    In dogmatica Sfantului Ioan Damaschinul referitor la Antihrist zice:
    -ca mai intai Antihristul care vine din neamul evreiesc se rascoala (face revolutie banuiesc) si apoi este instaurat rege in templul evreiesc de la Ierusalim; deocamdata templul evreiesc de la Ierusalim nu e reconstruit;deci niciun fel de sfarsit al lumii acum de curand
    -la inceput se da sfant iar mai apoi se leapada de legea parinteasca (cele 10 porunci) si incepe sa prigoneasca Biserica lui Dumnezeu (crestin ortodoxa) si pe crestini.
    (cred eu ca atunci incepe si actiunea de pecetluire)
    Iata aci intreg capitolul referitor la Antihrist din Dogmatica Sfantului Ioan Damaschinul:
    “Se cuvine sa se stie ca trebuie sa vina antihrist. Este antihrist tot cel care nu marturiseste ca Fiul lui Dumnezeu a venit in trup (I Ioan IV, 3; II Ioan 7.), ca este Dumnezeu desavarsit si ca s-a facut om desavarsit, fiind in acelasi timp si Dumnezeu. Dar in sens propriu si special, antihrist se numeste acela care vine la sfarsitul veacului (Matei XIII, 40; XXIV, 5.). Trebuie, insa, mai intai sa se propovaduiasca Evanghelia la toate neamurile, dupa cum a spus Domnul (Matei XXIV, 14.). Si atunci va veni spre mustrarea iudeilor potrivnici lui Dumnezeu. Domnul le-a spus lor: “Eu am venit in numele Tatalui Meu si nu ma primiti; vine altul in numele Lui si pe acela il veti primi” (Ioan V, 43.). Iar apostolul: “Pentru aceea, pentru ca n-au primit dragostea adevarului ca sa se mantuiasca, va trimite lor Dumnezeu lucrarea inselaciunii, ca sa creada minciunii, pentru a fi osanditi toti acei care n-au crezut adevarului, ci le-a placut nedreptatea” (II Tesalonicieni, II, 10-12.). Asadar, iudeii n-au primit pe Domnul Iisus Hristos si Dumnezeu care este Fiul lui Dumnezeu, dar vor primi pe inselator, pe cel care se numeste pe sine Dumnezeu. Caci se va numi pe sine insusi Dumnezeu, il invata ingerul pe Daniil, spunand asa: “Nu va tine seama de Dumnezeul parintilor lui” (Daniil XI, 37.). Iar apostolul spune: “Sa nu va amageasca pe voi nici intr-un chip, ca va veni mai intai lepadarea de credinta si se va arata omul pacatului, fiul pierzarii, potrivnicul, care se inalta mai presus de tot ce se numeste Dumnezeu sau este inchinat, asa incat sa sada el in Biserica lui Dumnezeu, aratandu-se pe sinesi cum ca ar fi Dumnezeu” (II Tesaloniceni II, 3-4.). Cand spune apostolul “in Biserica lui Dumnezeu”, nu vorbeste de Biserica noastra, ci de cea veche (Adica de Templul din Ierusalim (n.n.).), de cea iudaica. Caci antihrist nu va veni la noi, ci la iudei. Nu va veni pentru Hristos, ci contra lui Hristos; pentru acest motiv se si numeste antihrist.

    Trebuie mai intai sa se predice Evanghelia la toate neamurile (Matei XXIV, 14.). “Si atunci se va arata cel fara de lege, a carui venire va fi cu lucrarea satanei, cu toata puterea si cu semne si cu minuni mincinoase, cu toata amagirea nedreptatii la cei care pier, pe care Domnul il va omori cu graiul gurii Sale si-l va pierde cu venirea aratarii Sale” (II Tesaloniceni II, 8-9.). Deci nu insusi diavolul se face om asa cum s-a inomenit Domnul – sa nu fie! – ci se naste om din curvie si primeste toata energia lui satan. Caci Dumnezeu, cunoscand mai dinainte toata perversitatea vointei lui, pe care o va avea, ingaduie ca sa locuiasca diavolul in el.

    Se naste deci din curvie, dupa cum am spus, este crescut in ascuns si pe neasteptate se rascoala, se impotriveste si imparateste. La inceputul imparatiei lui, dar mai degraba a tiraniei lui, ia chipul sfinteniei, dar cand ajunge stapanitor, persecuta Biserica lui Dumnezeu (Matei XXIV, 6-10.) si-si face cunoscuta toata rautatea lui. Va veni cu “semne si minuni mincinoase” (II Tesaloniceni II, 9.), inselatoare si nu adevarate si pe cei care au slaba si neintarita temelia mintii ii va insela si-i va desparti de Dumnezeul cel viu, incat “sa se sminteasca de va fi cu putinta si cei alesi” (Matei XXIV, 24.).

    Vor fi trimisi Enoh si Ilie Testiveanul (Maleahi IV, 5; Matei XVII, 10-12; Marcu IX, 11-12.), si “vor intoarce inima parintilor catre copii” (Maleahi IV, 6.), adica sinagoga catre Domnul nostru Iisus Hristos si catre predica apostolilor, dar ei vor fi omorati de antihrist. Si va veni Domnul din cer, in chipul in care sfintii apostoli l-au vazut mergand la Cer (Fapte I, 11.), Dumnezeu desavarsit si om desavarsit, cu slava si putere (Luca XXI, 27.) si va omori pe omul fara de legi si pe fiul pierzarii cu Duhul gurii Lui (II Tesaloniceani II, 8.). Asadar, nimeni sa nu astepte pe Domnul de pe pamant, ci din cer, dupa cum insusi ne-a dat incredintare (Matei XVI, 27; XXV, 31; Luca XXI, 27.).”

  28. mihailt :

    Date: April 28, 2009 @ 4:43 pm

    Imi cer iertare ca am avut obraznicia draceasca sa vorbesc impotriva a ce zice parintele Efrem care cred ca e un om Sfant.

  29. Alin :

    Date: April 29, 2009 @ 2:59 pm

    Imi place ca tu spre deosebire de altii chiar intorci problema pe toate partile :)

  30. gil :

    Date: May 4, 2009 @ 9:51 am

    pt AURA G:DA zici corect:daca nu iei cipu asta de acum rezulta ca :daca cipul e rau te mantuiesti!daca nu e prea rau tot t mantuiesti!!dar daca ceilalti il iau si e rau se duc la dracul!e acea:daca nu exista Dumnezeu cel credincios nu pierde nik,dar dac exista cei necredinciosi se duc l dracusoru! da Aura ai dreptate dar fiind fffmulti ce sant caldicei ajungi sa te doara capul!!

  31. gil :

    Date: May 5, 2009 @ 3:26 pm

    PT LAURENTIU:te rog sa ne spui din ce biserica face parte acest ciudat care dupa razboi apare,daca avea ceva d spus d c nu a vorbit pana acum?a fost prost si s adesteptat acum?eu am niste dovezi ca efffrem asta e eretic dar ca sa spun spune tu laurentiule de cine apartine cine e mitropolitul lui…apartine de rusi(moscova,kiev…,rocor..),de greci(traditionalisti,oficiali),d sarbi…????

  32. Alin :

    Date: May 5, 2009 @ 4:38 pm

    Mai bine zii tu ce ai de zis si lasa-l pe Laurentiu ca n-are timp sa raspunda la toate interpelarile si poate nici nu vrea.

  33. gil :

    Date: May 7, 2009 @ 6:08 pm

    pt Alin :in S.U.A.sant jdemii de “ortodoxii”unele mai necanonice decat altele despartite de frumoase blesteme si anateme!cine e iosif?e sf ioan maximonici?este sf serafim rose?e sf averchie?nu e atunci ce ne ploconim ca niste fraieri imediat cum auzim cuvantul episcop,preot,sef,presedinte..?automat!pt ca cineva are o functie imediat tremuram si poate sa spuna ce prostii vrea ca lumea l crede!nu analizeaza ce spune ca zice :io nu judec!daca a zis xulescu!dar sa revenim la filoteitulatonitulsinaitul face parte dintr o schisma a ortodoxiei dar am vrut sa nu o spun io!dar e mai important ca ii da peste nas unui luptator ,unui martir ca pr.iustin si noi nu avem discernamant,cum vine cineva cu o idee ne ia ca din oala nu avem raspuns!asta e o problema ingrozitoare!tu zici sa spun amanunte,poate tie iti sant de folos dar uite cate marturii sant p net despre ortodoxie si cati iubesc cunoasterea,adevarul ca sa se faca ortodocsi?

  34. sebastian :

    Date: May 15, 2009 @ 9:13 pm

    ALIN CITESTE-L PE PARINTELE PAISIE SI MAI INAINTE DE TOATE VREAU SA ZIK K O DATA INTRODUSE ACESTE CIPURI IN CARTILE DE IDENTITATE IDENTITATEA VOASTRA SE ASOCIAZA CU A DIAVOLULUI DESIGUR NU ESTE PECETLUIREA DAR ESTE O INTRODUCERE A PECETLUIRI CEVA PREMERGATOR SI MAI CITESTEL PE SF LAVRENTIE

  35. gil :

    Date: June 25, 2009 @ 2:17 pm

    vorbeste niste prostii mai mari decat oricine:pai sa ia el cipurile astea pe frunte,in ceafa,pe maini,pe limba..pt ca nu e periculos!!dupa al 40 lea razboi o sa fie cele rele!mare papalau!!

  36. gil :

    Date: June 27, 2009 @ 9:39 am

    ca si cum ai fi fericit ca erezia ta e mai mica cecat erezia altuia!!tot cip si tot lepadare de HRISTOS!arata ca esti prea atasat de lume,ca accepti fara limita tot ce da lumea,ti e frica prea tare d moarte,nu crezi in nemurire..cam asa e intr un fel cipul(intr unul din multele feluri)

  37. Maria :

    Date: July 23, 2009 @ 9:23 pm

    eu cred ca refuzul cipurilor pt om ar trebui sa-l exprimam inca de pe acum – nu dupa ce le intinzi un deget si iti iau toata mana …

  38. Alexandra :

    Date: September 15, 2009 @ 9:47 am

    Am discutat acest subiect cu un parinte, care mi-a explicat ca actualele acte sunt prima etapa a pecetluirii, este exact ca la treptele pacatului. Analogia mi se pare foarte expresiva, deci fiecare poate intelege de aici ca parintele Iustin are dreptate cand ne spune sa ne ferim de ele. Poate va randui Dumnezeu sa putem alege, macar o vreme… daca facem un calcul simplu, actualele buletine si permise expira in maxim 10 ani (de exemplu, eu mi-am schimbat buletinul de curand si e valabil pana in 2019, dar la vremea aceea va circula deja buletinul nou, care la noi se va introduce in 2011), deci ramane sa vedem ce e de facut atunci. Parintele Iustin stie ce spune, a trecut printr-un regim comunist si nu oricum, a fost detinut timp de 17 ani si a rezistat doar prin credinta si rugaciune.
    Faptul ca parintele Efrem Filotheitul ne spune ca putem lua aceste acte (deocamdata) poate ca nu e chiar un indemn. Totusi, parintele spune “Din nefericire această tehnologie se foloseşte în Statele Unite şi Grecia”, deci nu e cazul sa fim tocmai linistiti. Nu trebuie sa-l nesocotim pe pr Efrem, dar totusi poate ar fi mai bine sa tinem cont de sfaturile pr. Iustin.
    Floarea Soarelui a spus ceva despre Antihrist. Da, si eu stiu ceva similar din proorocia unei maici cu viata sfanta, care a spus ca inainte de moartea ei (care a fost acum cativa ani, dar nu mai stiu detalii) Antihrist se va fi nascut deja. Nu are chiar 30 de ani, dar nu se stie exact. Da, locul nasterii este Israel.
    Important e sa ne rugam sa fim pregatiti pentru incercarile care vor veni. Dumnezeu nu ne va lasa, asta e sigur.

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.