Binecuvantate cip-uri (pt cei ce n-au fost pe la scoala prea des – acesta este un PAMFLET!!!)

1:05 am LD. Insomnii

biometric.jpg

Laurenţiu Dumitru

Tare mă bucur că a venit vremea cip-urilor! De mult o aşteptam, din vremea pliantelor greceşti! Dacă nu ar fi vrut ei să mă amprenteze, le-aş fi cerut-o eu. Îi imploram, făceam antecameră la minister, făceam cereri peste cereri, căutam să intru în audienţe, dădeam şpagă, şi tot reuşeam. Vreau binecuvântarea cip-urilor! Ele te izbăvesc de tot răul şi de toată reaua întâmplare. Oamenii aceştia sunt buni cu noi. Ne iubesc! În sfârşit, cuiva îi pasă de noi! Purtătorul de cuvânt ştie ce zice, purtătorul de duh din Ceahlău exagerează!

O să-i rog să-l cip-uiască şi pe băiatul meu şi să mă informeze când chiuleşte de la şcoală, dacă face vreo năzbâtie ori dacă se înhăitează cu băieţii răi (băieţi pe care psihologii n-au reuşit să-i educe cum trebuie, şi-şi fac acum părinţii de râs). Eu am încredere în ei. Mă încredinţez de acum lor. Ei văd tot, scanează tot, ştiu tot. (Vreau să-mi cip-uiesc şi pisica, să nu o mai pierd mereu pe afară). Sunt un om liber şi vreau ca libertatea mea să fie protejată! Aşadar, vreau să fiu monitorizat! Apropo, numai blamaţi cuvântul, el nu are o conotaţie negativă, e sinonim cu supraveghere; episcopul, spre exemplu, are acest rol în eparhia încredinţată lui, de a supraveghea, de a monitoriza. Vedeţi, e de bine! Nu există pericole! Vă îndemn la echilibru, nu la habotnicie! 

Vreau să fiu monitorizat, vreau să se ştie ce fac, pentru că nu fac ceva rău. Poate îmi vor da şi Diplomă de bună-purtare că-mi fac rugăciunile, că fac fapte bune, că mănânc tot din farfurie, că nu ascult manele şi că m-am lăsat de fumat. Ei vor şti asta, se vor bucura şi sigur mă vor premia. Vreau să fim monitorizaţi, uite aşa, să moară hoţii, violatorii şi criminalii de necaz. Da, numai ei se opun, pentru că le e frică să fie desconspiraţi. Au ei ceva de ascuns.

Îmi spunea cineva că ne vor putea transmite, prin nu ştiu ce procedeu, diverse stări sufleteşti. Am cugetat mult la asta şi-mi sună extraordinar. Sunt convins că-mi voi face abonament la fericire, la pace sufletească şi mulţumire de sine. Voi achiziţiona şi pachetul suplimentar cu expresiile favorite cu gânduri pozitive, care vreau să-mi fie zilnic inoculate pentru confortul meu lăuntric (de ex.: eşti unic, eşti minunat, eşti deosebit, eşti deştept, eşti mare scriitor, eşti mare blogger). Sunt liber să fac asta.

Adevărul e că, de acum înainte, vom trăi cu toţii în pace şi armonie, va fi raiul pe pământ. Lupul şi oaia vor trăi ca fraţii. Doamne, mai odihneşte-te de acum, eşti destul de trudit. Istoria asta a noastră, şi-a Ta deopotrivă, te-a solicitat peste poate! Fii realist, vremea Ta a trecut (Am ieşit din Peşti, suntem în Vărsător). Ne descurcăm bine şi fără ajutorul Tău, şi fără sabia cu care desparţi pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa. No offence! Nu mai avea Tu grijă de noi, elita mondială se va ocupa de treaba asta. Mă întorc la somnic, ştiu că Cineva cineva veghează pentru mine şi totul este sub control.

RFD MicroCip, păzeşte-mă! Obama, binecuvintează-mă! Rockefeller, mântuieşte-mă!

70 Responses
  1. Lonelyshepherd :

    Date: January 18, 2009 @ 1:26 am

    Zis-a avva Antonie (din a carui praznuire abia am iesit):”De este cu putinta,cati pasi face calugarul sau cate picaturi bea in chilia sa,trebuie cu indrazneala sa le vesteasca batranilor,ca nu cumva sa greseasca intru dansele.”Celui imbatranit in rele,balaurului celui de demult, pregatiti-va de acum a-i pune in palma (pardon,a-l lasa sa va intre pe sub piele) pe noi insine si unii pe altii si toata viata noastra!…Bine mai spunea ca:”Va veni vremea ca oamenii sa innebuneasca si cand vor vedea pe cineva ca nu innebuneste,se vor scula asupra lui,zicandu-i ca el este nebun,pt. ca nu este asemenea lor.”

  2. VELA GHEORGHE :

    Date: January 18, 2009 @ 2:30 am

    Sarcastic, ironic si TRAGICOMIC ai surprins exact, frate-autorule, “STAREA de SPIRIT” sociala (si a spiritului launtric al fiecarui om de la sfarsitul veacurilor…) in care doreste “cineva” (cu minuscule scris…”cineva”, cum bine ai…subliniat) sa-i aduca si aduca pe toti pamantenii!

    Iar “iz-ul” de IDOLATRIE si de ADORARE IDOLATRA, din cuvintele ultimei tale fraze, nu sunt exagerate deloc, si nici hulitoare, cum ar parea la prima vedere, ci ele “profetesc” SUBJUGAREA MENTALA, a oamenilor din vremurile din urma ale istoriei pamantului, care vor ajunge atat de decazuti si de INSELATI si orbiti la minte, incat il vor avea pe Antichrist in mintea si inima lor ca pe “un dumnezeu”…(scris cu “d” mic), iar pe precursorii lui si ai Imparatiei lui, ca pe niste…”sfinti” si “apostoli” si “prorooci-inainte mergatori” antichristici…(scrisi si acestia cu minuscule)!

    Asadar, “rugaciunea” de la urma, catre “apostolii” si “prorocii” care ii pregatesc calea aratarii in lume a fiului nelegiuirii si al diavolului, NU MI SE PARE DELOC EXAGERATA, chiar daca este in forma ei…IDOLATRA…!, ci cred ca nu ar fi deloc stupefiant, daca s-ar afla si am auzi ca in zilele noastre, exista vreun cult satanist in lume, care deja…”INVOCA” si “inalta” ASTFEL DE RUGACIUNI catre astfel de oameni precursori ai Imparatiei Universale a Raului pe pamant, si care poate si au vreun “calendar” in care sa fie trecuti si adorati…toti precursorii Antichristului, si omagiati si “venerati” pentru CONTRIBUTIA LOR pe care si-au adus-o la “ZIDIREA” NOII ORDINI MONDIALE…!

    Ce sa mai spun…ai surprins autorule, in cel mai sensibil si plastic si crud si in acelasi timp realist-metaforic, mod si fel de a scrie, GROZAVIA dictaturii care va sa vina peste lume…!

    Si cel mai important ai aratat, ca Antichrist si oamenii lui vor cere nu numai supunere oarba, ci mai mult decat atat, vor cere de la oameni “ADORARE” si “CULT religios”, ca o religie mondiala, in cinstea lor…!!

    Ma rog, spun si eu O PARERE de “critic” al acestui mic articolas al dumitale…autorule…!

    Sa-ti dea Dumnezeu CEL ADEVARAT, sa-L PREAMARESTI in viitor cu multe alte articole, care sa aiba aceeasi FORTA de convingere si lamurire pentru citititori, ca si acesta pe care la-ai scris acum si prin care SA LE DESCHIZI OCHII oamenilor nestiutori, cu privire la MAREA PRIMEJDIE care ii va paste in viitorul apropiat, aceea a pierzarii eterne…!

    Amin!

  3. VladR :

    Date: January 18, 2009 @ 7:50 am

    Chiar ma intrebam, draga Laurentiu, cand vei avea si tu o reactie ”oficiala” la cipuire:) Cu Dumnezeu inainte!

  4. http://saccsiv.wordpress.com/2009/01/17/arhimandritul-iustin-parvu-confirma-apelul-sau-%e2%80%93-inregistrare-audio/ :

    Date: January 18, 2009 @ 10:03 am

  5. iaon :

    Date: January 18, 2009 @ 1:20 pm

    :) ) felicitari pt articol!

  6. axxa :

    Date: January 18, 2009 @ 1:34 pm

    bun clipul.
    pe mine nu m-ar deranja pana la disperare sa se stie pe unde merg si ce fac, cata vreme am libertatea de a gandi si de a decide ce sa fac. Imi vin in minte ultimele marturii citite de curand despre inchisorile comuniste, “Memoriile” IPS B.Anania, referitoare la vizorul din usa celulei prin care gardianul privea extrem de des, astfel incat descoperea orice miscare a detinutului.
    Dar treaba e ca nu de dragul supravegherii plimbarilor se face toata minunea asta cip-uizata.

  7. mihailoss :

    Date: January 18, 2009 @ 1:49 pm

    :) ) Macar de-ar fi asa frate..

  8. Petru Avram :

    Date: January 18, 2009 @ 2:07 pm

    Cand Nascatoarea de Dumnezeu si Dreptul Iosif vor fi mers pe frig si zloata la Betleemul Galileii pentru a se inscrie in tabelele celor faradelege nu cred ca vor fi gandit la fel de sarcastic. Probabil ca nu aveau blogg sa se planga si nici cipuri de care sa se teama. Rockefeller si Obama n-au decat sa doarma linistiti: ne dezbinam noi suficient de bine ca sa se mai preocupe si ei de astea.
    Dati in stanga, dati in dreapta, afurisiti tot ce puteti, luati-va la tranta cu cipurile si cu cei care au ales sa se roage in loc sa izbeasca cu anateme in potrivnici… poate va veti mantui. Desi eu nu cred… caci lupta noastra nu este impotriva cipurilor ci impotriva stapaniilor din vazduhul inimilor razvratite si lipsite de dragoste si unire…

    Vai de capul nostru!

    R: Scuza-ma ca postarea mea te-a scos din starea de rugaciune, in care tu stai si noi, ceilalti, nu. Poti evita pe viitor acest blog, ca aici is “inimi lipsite de dragoste si unire”, dupa cum spui. Unire cu cine, cu ce? Cu lucrarea celui rau? Daca ai studia scrierile Parintilor ai vedea ca au folosit si ei ironia; si Mantuitorul a folosit-o. Cuvantul meu de mai sus e o marturie, chiar daca e una ironica. Replica fratiei tale insa ce legatura are cu ce ne invata Hristos? E foarte usor a cadea din constatare in judecare, si din ravna dupa dreptate in ura in numele dreptatii. Multumesc lui Dumnezeu ca nu lasa mantuirea mea pe mana ta! Ce bine ca Dumnezeu nu seama cu tine. Ce trist ca nu te asemeni tu cu Dumnezeu! LD.

  9. Dan :

    Date: January 18, 2009 @ 2:08 pm

    Un Clip si mai bun care sintetizează bine problema: http://www.youtube.com/watch?v=69IXEqnNvoA&feature=related

    Este si subtitrat în limba română.

  10. Un articol nerecomandat habotnicilor ! « † Apologeticum :

    Date: January 18, 2009 @ 2:26 pm

    [...] de Laurenţiu Dumitru [...]

  11. Anonim :

    Date: January 18, 2009 @ 2:26 pm

    Bun. Si ce facem? Nu actionam? Biserica ortodoxa romana ar trebui sa ne apere sa protesteze sa actioneze cumva.
    Sa ne unim ca suntem multi si sa protestam.
    Cu iertare

  12. vlad :

    Date: January 18, 2009 @ 3:05 pm

    mda, cred ca imi voi chip-ui si eu papagalul… poate asa va fi cineva care sa ia cuvantul, la nevoie, daca eu nu voi indrazni.

    Sa ne dea Domnul puterea si indrazneala marturisirii. Sa ne temem de tot Raul, asa vom ramane in trezvie. Marele pericol e sa intram in somnolenta, letargie, numiti-o cum doriti. Sa ne temem, dar sa nadajduim si sa indraznim!

  13. Ariadna :

    Date: January 18, 2009 @ 3:46 pm

    Toata lumea ar trebui sa actioneze, sa riposteze la ingradirea libertatii noastre!
    Pe vremea comunistilor am fi fost indignati ca suntem urmariti…acu se pare ca suntem mai indiferenti decat animalele…

    Noi inca avem dreptul la cuvant, noi inca mai avem putere! De noi depinde ce va urma… De mine, de tine, cel ce citesti si de cel delanga tine… inca avem identitate…

  14. Iulian :

    Date: January 18, 2009 @ 4:29 pm

    Pentru Petru Avram:

    Daca tu ai dreptate, cum explici faptul ca ortodocsii greci, in frunte cu clerul lor, au reusit sa blocheze in Parlament o decizie asemanatoare, cu cativa ani in urma? Reactii similare au avut loc si in Serbia…
    Erau toti in orbire duhovniceasca? Si, pana la urma, ce legatura are ceea ce se discuta cu recensamantul din Betleemul Galileii, de pe vremea Mantuitorului?
    Doamne ajuta!

  15. Apologeticum :

    Date: January 18, 2009 @ 4:31 pm

    Trebuie sa strangem semnaturi… e singura sansa de a putea obtine o clauza in lege care sa ne dea dreptul de a refuza aceste blestematii, pe motive de credinta

    AICI gasiti materialele necesare : http://apologeticum.wordpress.com/2009/01/18/manifest-contra-666/

    Lucram la intocmirea unui plinat care sa contina mai multe informatii

    Cine ne poate sprijini pt a le tipari la o tipografii in cateva zeci de mii de exemplare ?

    Orice AJUTOR este binevenit.
    Cu Dumnezeu inainte !

  16. Elena :

    Date: January 18, 2009 @ 6:29 pm

    Doamne…..Domnule Laurentiu….cred ca ati vrut sa faceti un lucru bun postand porcaria asta… dar v-ati gandit ca poate accesa acest blog ORICINE si este dat peste cap?? Voi, in lumea voastra a oamenilor `luminati` si cu `discernamant` poate intelegeti din prima sarcasmul, dar nu toata lumea are aceasta calitate. Nu va mai jucati cu mintile oamenilor postand tot ce va trece prin cap. Sunt persoane care dau click pe o adresa primita ca mass doar de curiozitate si vad ca titlu mare BINECUVANTATE CIP-URI…iar mai departe nu citeste… si crede…

    R: Daca e atat de dat peste cap si bulversat, inseamna ca va avea curiozitatea sa citeasca pana la sfarsit, sa stie macar de ce s-a smintit. Unii se smintesc citind titluri? Pai si Biblia daca o rasfoiesti, “citind titluri”, te va sminti. Fiti pe pace, raspund pentru ce scriu. LD.

  17. Elena :

    Date: January 18, 2009 @ 6:41 pm

    Ah…si care poate…sa asculte maine Radio Dobrogea…o sa vorbeasca Pr. Arsenie Papacioc despre toate astea… Daca nu prindeti frecventa (e un post local) poate reusiti sa ascultai online http://www.radiodobrogea.ro/

  18. Akritas :

    Date: January 18, 2009 @ 7:01 pm

    Măi Avraame, tu ai un nume frumos, biblic, dar din păcate gândeşti la fel ca majoritatea, avînd încredere în mai marii zilei, cu toate ca lupta lor împotriva creştinismului este evidentă. Pentru că ideologia lor, scopul lor, este acela de a ne lipsi de dragostea şi unirea despre care tu vorbeşti. Ce ar fi dacă ne-ar lăsa pe noi cu păcatele noastre, ei să-şi vadă de ale lor, şi să nu mai intervină(global)impunându-ne fărădelegea lor, ci să ne lase cu a noastră, pentru că avem şi noi păcate destule, pentru ce mai împrumutăm noi metode de a înmulţi păcatul, de la aceia unde acele metode au dat rezultatele pe care le simţim şi noi acum criza economică, poluarea planetei, imoralitate, războaie…

  19. GABRIELA :

    Date: January 18, 2009 @ 7:06 pm

    Desteapta-te crestine! Macar in al 12-lea ceas sa aratam ca suntem urmasii lui Stefan Cel Mare, Mihai Viteazu, Vlad Tepes, Mircea cel Batran… Sa ne ajute Dumnezeu sa fim uniti si sa-l sustinem pe parintele nostru Sfant din Ceahlau. Sa ne bucuram de lumina care arde inca acolo cu si mai multa putere.

  20. Lucia :

    Date: January 18, 2009 @ 8:09 pm

    Oare ni s-ar putea inocula si stari sufletesti gen “bucurati-va pururea” sau “rugati-va neincetat”…??? Sau se va schimba total si sensul rugaciunilor, dupa cum spune si D-l Vela Gheorghe ? Cat de puternici trebuie sa ramana cei care vor fi castigat deja – sub influenta “PESTELUI” – starile sufletesti sus-numite, fara sa le piarda !!! CINEVA le va da acea putere !!!

  21. Lucia :

    Date: January 18, 2009 @ 9:13 pm

    - cifra 666 inseamna, dupa Parintele Mina Dobzeu, RATIUNE-RATIUNE-RATIUNE, adica doar RATIUNE fara CREDINTA (care e suprarationala!)…
    - Pot afecta cipurile planul suprarational al CREDINTEI – ca virtute teologica, primita-n dar – prin Botez – de la Creator, reimprospatata mereu cu “baia” Spovedaniei, si hranita frecvent(macar la 40 de zile!)cu Sfanta Euharistie(Impartasanie)?

  22. leonard :

    Date: January 18, 2009 @ 9:58 pm

    Descoper ca esti si un mare scriitor si ca ironia te aseamana cu prietenul tau Octavian. Bineinteles ca acest articol este un pamflet si ca esti categoric impotriva cipurilor. Citind acest post m-am dus cu gandul la cartile lui Samuel Butler si la minunata “Lume noua” de acolo. Daca nu cumva om locui in ea deja si noi nu avem habar…Dumnezeu sa ne ajute!

  23. eufimia :

    Date: January 18, 2009 @ 10:17 pm

    asta e teolog? nu-mi vine sa cred ca gandeste asa? Cipurile aduc sfarsitul. E clar, vine uraciunea pustiirii.

    R: Am vrut sa va scriu un mail, dar adresa postata la comment nu era una valida, asa ca sunt nevoit sa scriu aici. Se pare ca nu cunoasteti sensul notiunii de pamflet. E vorba in articolul de mai sus de ironizarea, de caricaturizarea utopiei Noii Ordini Mondiale, intr-un anume fel incat starnind ridicolul, hilarul, efectul sa fie exact contrar. Cam toti cei care au citit postarea au inteles ca batjocoresc cipurile si importanta lor asa zis benefica. Cand mai treceti pe aici, cereti si o iertaciune, nu de alta, dar ma gandesc ca v-ati facut pacat si vreti totusi sa va si impartasiti candva. Oricum eu v-am iertat anticipat. LD.

  24. Dumitru :

    Date: January 18, 2009 @ 11:35 pm

    Haideti sa traim un gand…Mantuirea!

  25. Lonelyshepherd :

    Date: January 18, 2009 @ 11:47 pm

    Câte-un cip,cip,cip,/Câte-un cip,cip,cip,/Până n-o mai rămânea nimic…

  26. Razboi întru Cuvânt » Campanii anti-Dumnezeu (Noutati 19 ianuarie 2009) :

    Date: January 19, 2009 @ 4:45 am

    [...] Binecuvantate cip-uri [...]

  27. eu :

    Date: January 19, 2009 @ 11:30 am

    Am si eu cateva intrebari, pentru cine stie sa imi raspunda:

    - cum ne modifica pasaportul digital gandurile?

    - prin telefonul mobil, sau gps intr-adevar putem fi localizati, dar cum se face asta prin pasaportul digital?

    - o chestie care m-a facut sa rad de-a binelea, era pe un alt sit postat ca link de pe un articol al parintelui savatie: se detecteaza cipurile in cuptorul cu microunde.. orice care are putin metal va scoate scantei acolo, chiar si o farfurie care are o liniuta desenata aurita.. asta nu inseamna ca suntem urmariti prin farfurie

    Ca idee si mie mi se pare aiurea ca se intra atat de mult in intimitatea persoanei, cu pretextul gasirii teroristilor. Si daca ar ajunge un nebun la putere cine stie cum ar putea folosi astea. Problema insa nu stiu daca apare o data cu pasapoartele acestea. Oricum informatii despre noi sunt trecute in toate bazele de date de stat de ani de zile. Si daca isi pune in cap statul sa ne declare persoane non-grata o poate face declarand asta la nivel central, nu trebuie sa ne scrie ceva pe pasaport.. Ce vreau sa spun e ca nu stiu daca pasapoartele cu cip fac mare diferenta..

  28. luca :

    Date: January 19, 2009 @ 11:46 am

    Felicitari Laurentiu !
    Imi place tare mult felul in care ai abordat subiectul. Pe blog ca si in viata …unde dai si unde crapa…
    Asta pentru ca blogul are viata :)

  29. maria saracacianu :

    Date: January 19, 2009 @ 1:01 pm

    Felicitari …mi-a placut articolul …Multa credinta si curaj!

  30. Diana :

    Date: January 19, 2009 @ 1:30 pm

    Cand am citit articolul avea postate doar 3 comentarii, dar eram sigura ca va starni reactii de genul asta. Cred ca si tu ai fost constient Laurentiu :)
    E un pamflet foarte reusit

  31. Petru Avram :

    Date: January 19, 2009 @ 2:36 pm

    Domnule Laurentiu: Daca marturia Parintelui Arsenie Papacioc nu v-a mai linistit mintile si duhurile ravnitoare ca sa nu zic infierbantate, va dzic si eu, dupa dansul: blagosloviti si iertati!

    Poate aveti marunta curiozitate sa-l intrebati pe P. Ignatie de la Camarzani, pe P. Nectarie de la Sihastria Putnei, pe P. Melhisedec sau pe P. David de la Putna, pe marele Teofil de la Sambata pe Cuviosul Rafail cel Nou cam ce parere au ei despre asta. Chestiunea este una de accent: nu cipurile sunt problema, ci problema suntem noi. Si asta e regula de sfintenie basic: vina e intotdeauna la tine. Nu ca nu faci ceva, ci ca nu intrebi, nu te smeresti, ai pareri si de aci toata nedreptatea. Cipurile vor veni ca vrem noi sa nu, da suntem noi pregatiti sa le facem fata altcumva decat prin puneri la punct lipsite de bun simt?
    Poate invatam si noi ortodcsii sa tratatam subiectele din perspectiva fondului si nu numai din perspectiva formei… care ucide… mai rau decat o pot face cipurile.

  32. Un scenariu plauzibil chiar şi pentru sceptici « Neophit :

    Date: January 19, 2009 @ 2:40 pm

  33. Petru Avram :

    Date: January 19, 2009 @ 2:40 pm

    Cat despre pasapoartele Greciei sau Serbiei, Rusiei, R. Moldova, Ucrainei, va rog sa accesati siteul numit Wikipedia si sa vcedeti acolo fotografii ale pasapoartelor in uz in acele tari. Toate au microcip. Inseamna ca ortodcsii de acolo sunt deja pierduti…? Avem o problema de fond, cipurile; vom sti sa o tratam ca atare?

  34. g :

    Date: January 19, 2009 @ 4:11 pm

    In primul rand eu sunt unul din acei oameni care vrea sa aiba intimitate si nu suport de exemplu sa las vreodata ceva despre mine pe net, inclusiv adresa de mail (asa ca adresa scrisa aici este una falsa, am dat-o pentru ca altfel nu puteam sa las un comentariu). Asa ca stimate domn nu ma obligati sa va spun cine sunt ca sa pot sa va scriu. Am un prieten care are blog si caruia ii scriam in fiecare zi, pana cand intr-o zi a pus camp obligatoriu adresa de mail. Normal nu am mai scris, dar apoi a scos acest lucru si acum ii scriu iar. As fi vrut sa adaug ceva comentarii despre cip, dar acum deja am plictisit si nimeni nu va citi pana la capat. Multumesc

  35. steluta :

    Date: January 19, 2009 @ 9:10 pm

    Bravo!
    Fain articol. Ar fi bine sa-l luam in seama; se apropie vremuri grele, iar Laurentiu a tras un semnal de alarma, ce-i drept cu mult umor. E real, e cat se poate de real.

  36. Ierom. Ioan Buliga :

    Date: January 19, 2009 @ 10:37 pm

    1. Ierom. Ioan Buliga

    ,,Oricine este din adevar asculta glasul Meu,, (Ioan 18, 37)
    În manastiri si între persoanele care vor sa aiba o viata mai duhovniceasca, se vorbeste mult despre ascultare. De multe ori m-am întristat, vazand, cum unele persoane care pretindeau ca fac ascultare încalcau grav Cuvantul Lui Hristos si faptele Sfintilor Parinti. Cu greu am înteles ca, nu poti sa faci ascultare daca nu esti în adevar, iar acei farisei dintre noi, care vorbesc mereu despre ascultare dar nu o împlinesc, se înseala pe ei însisi si înseala si pe altii. Dar sa trec direct la subiect.
    Am urmarit dezbaterile din ultimile zile pe tema cipurilor si am sunat în cateva locuri ca sa ma înteresez. M-am interesat si la manastirea mea de metanie Sihastria Putnei, ca sa aud parerea lor si sa-i întreb daca au adunat semnaturi. Am vorbit cu Pr. Prot. Leontie, care mi-a spus ca parerile sunt împartite, ca nu mai stii pe cine sa crezi, ca cei de sus ar fi spus ca oamenii sa stea linistiti ca cei de la Petru Voda sunt de felul lor alarmisti, ca Pr. Staret Arhim. Nectarie ar fi plecat la Arhiepiscopie sa întrebe, iar de semnaturi nici vorba. Din pacate, cred ca aceasta este situatia în multe manastiri si as vrea, daca pot sa clarific cateva lucruri, pentru mine însumi si pentru cei care se framanta împreuna cu mine. O sa numerotez ideile pentru a fi cat mai concis.
    -1.Pe cine sa crezi, cine spune adevarul, pe cine sa asculti? Cred ca nu este asa de greu de aflat raspunsul la aceste întrebari, hai sa-i împartim în doua tabere pe duhovnicii mari care au parerile împartite. Cred ca adevarul îl spun duhovnicii care în predici sau scrieri
    -au combatut asa zisa unire între ortodocsi si ereticii monofiziti, fara ca acestia din urma sa se lepede de erezia lor (este o lepadare pe fata fata de hotararile celui se al IV-a Sinod Ecumenic, de la Calcedon )
    -au combatut erezia ecumenismului (Hristos nu a venit pe pamant sa uneasca minciuna cu adevarul)
    -au combatut judecata stramba care s-a facut Pr-lui Daniel de la Tanacu (am ales si acest caz, deoarece primele doua sunt mai greu de înteles de catre oamenii simpli, însa felul cum a fost judecat cazul de la Tanacu de catre mai marii nostri, este strigator la cer)
    În functie de aceste criterii o sa stim de cine sa ascultam si de la cine sa cerem binecuvantare.
    -2.Spun unii sa ne curatim de pacatele noastre si sa lasam în pace cipurile. Chiar daca Pr Porfirie a spus asta, am vazut cum în vreme de marturisire, Sf Parinti au lasat linistea si s-au implicat în problemele respective, nu numai în problemele duhovnicesti ci si în diferite acte de nedreptate din timpul respectiv. Adevarul trebuie cautat si marturisit, nimeni nu poate sa contrazica faptul ca cipurile de pe documente sunt o etapa înaintemergatoare implantarii lor oamenilor si nimeni nu poate sa contrazica faptul ca cipurile au rolul cheie în controlul total care se instaureaza.
    -3.Se spune ca oricum nu putem opri aceste evenimente, ele tot trebuie sa se întample. Asa este, ele trebuie sa fie, pentru ca s-a proorocit ca vor fi, însa noi putem sa întarziem aceasta lucrare. Afara de asta în Apocalipsa, se spune ca cei care vor primi semnul fiarei se vor chinui în vecii, vecilor (Apoc. 14,11) si atentie, spune de proorocul mincinos care ..,, amagea pe cei ce au purtat semnul fiarei si pe cei ce s-au închinat chipului ei,, (Apoc. 19,20). S-ar putea întelege ca cei care poarta cipuri, mai mult ca sigur vor fi conectati la comenzile si la minunile mincinoase pe care le vor primii.
    -4.Unii, deja se întreaba, cum sa iasa în afara sistemului, ca au atatia copii? Dar iubitilor, semnaturile se aduna pentru ca nu suntem de acord cu aceste cipuri, sa fie clar acest lucru si pentru cei care nu înteleg cei ala cod de bare si pentru cei care se încurca în Scriptura. De ce nu suntem deacord? Pentru ce am subliniat la puntul 2 . Acesta este primul pas, iar pana la urmatorul, copiii ar putea creste putin, iar cei care nu vor creste pot deveni îngeri. Nu cred ca este corect sa ne gandim la supravetuire (fie a noastra personala, fie a copiilor), în detrimentul mantuirii, atunci pentru ce traim? Scopul vietii este mantuirea sufletului, ar fi absurd sa ne luptam sa traim cativa ani si sa pierdem viata vesnica.
    -5.Sunt unii care au fel de fel de carduri, telefoane, cu cip…Diferenta este ca, cipul de pe actele noastre (pasaport, permis auto, buletin de identitate), care ulterior v-a fi implantat, contine date personale unice , are sisteme prin care suntem permanent urmariti (apropo.. de ce spovedania este un secret pe care nu avem voie sa-l dezvaluim? Însasi aceasta învatatura a bisericii vine în contradintie cu cipuirea) si cel mai rau lucru, o sa fim conectati la operatorul central, la pupitru caruia nu va fi nici Hristos si nici vreun ucenic de-al Lui.
    -6.Cum mult iubitii nostri conducatori s-au milostivit sa ne faca control medical general gratuit, tocmai înainte de cipuire? Oare nu pentru ca aveau nevoie de informatiile respective?
    -7.De cand este lumea aceasta, fiecare tara are niste informatii, care daca s-ar afla, ar fi vulnerabila, la fel este si cu fiecare persoana.
    -8.Argumentul cel mai important în favoarea luptei împotriva cipurilor, este ca prin aceste cipuri se calca libertatea omului de a avea propria gandire, care a fost daruita fiecarui om de Dumnezeu. Nu înseamna ca nu vom putea gandi, ci înseamna ca prin cipuri vom fi manipulati si în orice clipa santajati. Atunci cand omul este controlat la orice miscare, spun unii ca nu-i deranjeaza, dar cand o sa fim influientati în tot ceea ce facem în viata noastra, pana acolo încat nu vom mai fi capabili sa distingem realul de ireal deja suntem niste papusi în mana papusarilor.
    -9.Nu ne pasa de semnul diavolului, nu are decat sa-l puna pe toate conservele, dar nu pe capul nostru.
    -10.Hristos spunea..,,cine nu este cu Mine este împotriva Mea,, nu putem ramane la mijloc, nu putem fi neutri, nu putem ramane caldicei, nu putem sa nu ne implicam în ceva care ne priveste direct, daca nu am semnat împotriva cipurilor este ca si cum le-am acceptat.
    -11.Daca cineva se implica în campania de strangere a semnaturilor, poate explica mult mai simplu oamenilor despre ce este vorba. Pana la urma nici nu-i nevoie sa dovedim cuiva ca acesta este semnul lui Anticrist, pentru ca nici macar necredinciosilor nu le convine sa primeasca un cip care sa le priveze libertatea si prin care sa fie controlati.
    Ierom. Ioan Buliga

  37. preot eugen tanasescu :

    Date: January 19, 2009 @ 11:12 pm

    Domnule Laurentiu
    Desi ma bucur ca suntem in aceeiasi barca,constat ca totusi campania alorlalti e mult mai violenta…motiv pentru care va solicit sa publicati fisierele audio ale Parintelui Arsenie papacioc.
    Nu ma gandeam ca orbirea unora va merge atat de departe incat a acuza de manipulare si facatura cu ajutorul parintelui Arsenie.mai ramane sa ne spuna amaratii astia in ale teologiei ca Biserica manipuleaza…eu ii sfatuiesc personal sa se inchida in pestera,ca nebunii aia din Rusia care asteptau sfarsitul lumii
    Semnez cu mana mea
    Cel care a facut interviul cu Parintele Arsenie

  38. mihailt :

    Date: January 20, 2009 @ 4:49 am

    Dom-le parerea mea este ca sa va duceti personal la parintele Iustin Parvu si la parintele Arsenie Papacioc si sa ii intrebati.
    Asa la mrea Sfanta Maria se ajunge luand autobuzul/microbuzul de la Bucuresti la Eforie Nord si de acolo pe jos.
    Uitati aci harta:
    http://www.sfanta-maria.ro/index.php?page=contact
    Iata siteul mrii Sfanta Maria unde e duhovnic parintele Arsenie Papacioc:
    http://www.sfanta-maria.ro/

    http://www.neamt.ro/Info_utile/Manastiri/M-rea_Petru_Voda.htm
    Manastirea Petru Voda.

    Va recomand cu incredere sa nu luati in seama comentariile mele caci nu sunt nimic.Nu va luati dupa mine ca nu nu se stie si nici eu nu stiu daca nu cumva sunt inselat de diavoli sau daca vorbesc dupa nebuniile mintii mele caci e foarte putin probabil sa vorbesc bine-placut lui Dumnezeu,in Duh si in Adevar.

  39. mihailt :

    Date: January 20, 2009 @ 5:02 am

    Eu nu cred caci pasaportul biometric este lepadare de Hristos dar daca unul crede si este convins sa faca asa pe urma sa i se para ca s-a lepadat de Hristos?

    Si sa cada in deznadajduire si sa faca nu stiu ce fapte aiurea sa se omoare pe altii si pe el sufleteste?

    Cum nu toti inteleg aceasta de aia trebuie sa existe optiunea sa se ia vechiul pasaport.

    Plus ca noul pasaport cu totul costa cam 300 si ceva de ron fata de al vechi de e numa 100.

    Da cine il ia pe ala vechi poate sa dea diferenta de bani milostenie la saraci ca multumire. :)

    Sa nu mai zicem ca ia unul indoielnic pasaportul si peste ceva vreme cade in ceva pacat si apoi da vina pe pasaport ceea ce nu e deloc de folos duhovnicesc.

    Asa cum UE respecta pe musulmani sa umble imbracat ciudat asa sa respecte si pe crestinii ortodocsi din Romania de atat inteleg si sa le lase pasapoartele vechi.

    Asta e alta parere a mea si am scris mai sus cum e cu parerile mele si valoarea lor.

  40. mihailt :

    Date: January 20, 2009 @ 5:12 am

    Te rog mai frate Laurentiu sa imi stergi comentariu de la January 20, 2009 @ 2:04 am.
    Nu imi place ce am facut ca m-am apucat sa fac dezbinare.
    Pe asta sa il lasi sa nu zica careva ceva.
    Daca mai poti sa iei din comentariu ala cum se ajunge la mrea Petru Voda si sa pui printr-unul din comenturile mele.

  41. Lonelyshepherd :

    Date: January 20, 2009 @ 4:04 pm

    Eu as fi de parere sa-ti mai lase Laurentiu commentariul acesta ca sa se convinga si altii cat de insolent si hulitor impotriva Duhului Sfant esti,adica asa cum te numeam odata,”mihail-caine de circ”!

  42. Lonelyshepherd :

    Date: January 20, 2009 @ 4:25 pm

    Nu-ti convine ce am scris,asa-i?!”Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face”.Sau in var. scripturala:”Cele ce voiti sa va faca voua oamenii,faceti-le voi lor mai intai.”Cel care nu are bun simt si parere de rau si nu-si cere iertare,cum poate pretinde asta de la ceilalti?!Nu-i de ajuns sa-ti stearga comentariul;trebuie sa spovedesti pacatul impotriva Duhului Sfant!Asta nu se sterge cu “delete”!

  43. camelia n. :

    Date: January 20, 2009 @ 4:48 pm

    parca am mai auzit odata,undeva,ceva ce semana cu iertare de la frati..
    dar poate ca ma insel,frate mihailt;sau nu ?

  44. Lonelyshepherd :

    Date: January 20, 2009 @ 4:50 pm

    L-am ruga pe “Tom Tomit(oc)anul”(adica pr. Eugen Tanasescu) sa precizeze cine sunt “amaratii astia in ale teologiei” pe care “eu ii sfatuiesc personal sa se inchida in pestera,ca nebunii aia din Rusia care asteptau sfarsitul lumii”.Eu îl pot înţelege până într-un punct că trebuie să-i cânte în strună lui Saul ca să nu turbeze de tot,dar văd că are de plătit un preţ şi “vrăjitoarei din Endor”…Preţul pe…endor-fine…

  45. Lonelyshepherd :

    Date: January 20, 2009 @ 11:51 pm

    Astazi a venit la putere Împăciuitorul(Şilo),iar semnul a fost că,de dragul lui,a încetat masacrul din Gaza…The peacemaker!A jurat pe Biblia altui mason,-Abraham Lincoln.Ca niciodata,vreme de 6 minute,S.U.A. n-au avut preşedinte.Obama a devenit preşedinte la 12.06(ora lor).O învestire fără precedent…

  46. Andi :

    Date: January 21, 2009 @ 11:37 am

    S-a ajuns la echivalarea parintelui Iustin cu ‘nebunii aia din Rusia care asteptau sfarsitul lumii’. Chiar nu mai avem limite in procedeele astea bolsevice, parinte Eugen?

    De ce nu ni se spune, mai bine, unde si cand a zis parintele Arsenie Papacioc ca “mesajul duhovnicului de la Neamţ nu face decât să tulbure credincioşii, iar, prin aceasta, să cădem pradă ispitelor diavolului”? Si unde a zis parintele Iustin, sa ne adunam “cete-cete”? Oare nu stim sau nu dorim sa citim si sa intelegem aceasta fraza: “Va trebui să creăm mici fortăreţe, mici cetăţui de supravieţuire, la sate, acolo unde mai sunt încă oameni care pricep şi îşi amintesc Rânduiala, unde să avem pământul nostru, şcoala noastră – în care să ne creştem copiii în duhul aceasta ortodox, să avem spitalele şi moaşele noastre”. De ce atunci s-a insinuat ca suntem chemati la nu stiu ce lupta, revolutie?! De ce s-a afirmat ca mesajul este ‘alarmist” si ca ar fi trezit “panica”. Poate doar parintele Eugen sa fi intrat in panica, asa si pare, de altfel, dar indemnul parintelui Iustin era la curaj, credinta si rabdare, iar oamenii credinciosi asa l-au si inteles.

    Cine tulbura si caura sa invrajbeasca, de fapt, credinciosii, si sa creeze o falsa opozitie intre parintele Iustin si parintele Arsenie? Si cu ce interes?

  47. cristian K. :

    Date: January 21, 2009 @ 7:37 pm

    Fratilor nebunia se ia de la unul la altul.Nu degeaba sint inchisi in spitale cu lacat.
    Luarea de pozitie pare sa fie deja o nebunie indiferent care ar fi ea.
    Lucrurile Sfinte sint intime si personale.Tare mai place multora sa abuzeze de cuvinte Sfinte.Mai ales de Duhul Sfant,Har,Iisus Hristos…
    Se produce o inflatie duhovniceasca abuzand de numele acestea Sfinte si isi pierd puterea.Unde mai e cutremurul sufletesc,lacrimile…trist.
    Mai trist e ca m-am facut si eu partas scriind pe bloguri ce simteam.
    Mai util e sa-mi vad de pocainta mea.
    Multumesc D-nului Laurentiu Dumitru pentru ce am putut citi pe blogul
    sau.Lucruri ce mi-au fost de folos.
    Despre inregistrarea amprentelor digitale si faciale pe un CIP pe pasaport nu scrie nimic in apocalipsa in cap.13.
    La ce bun toata vilva ce sa facut?
    Dupa toata vilva care sa facut,sotia mea a fost astazi la Bonn si si-a predat actele pentru pasaport nou cu poza de la fotograf si fara amprente digitale!!!!!!
    Este ambasada romana de la Bonn inapoiata?????
    Nu stiu ce sa mai cred.
    In caz ca Domnul L.D. doreste verificare,pentru autenticitatea spuselor va pot trimite copie scanata pe e-mail cand primeste sotia pasaportul candva in februarie.
    Eu cred ca toata vilva asta cu CIP-ul a produs multe daune sufletesti.

  48. Parohia “Sf. Nectarie Taumaturgul” - Coslada (Madrid) » Blog Archive » Binecuvantate cip-uri :

    Date: January 21, 2009 @ 9:27 pm

    [...] Laurentiu Dumitru [...]

  49. Andi :

    Date: January 22, 2009 @ 11:49 am

    @ Cristian K.:

    Daca va pretindeti preocupat de pocainta si lacrimi, cum puteti sa=i numiti pe altii, inclusiv o multime de parinti mari, de preoti, de calugari NEBUNI? Mai intai informati-va cu atentie, nu superficial! Si, de fapt, mai inainte, cititi ce spune Evanghelia despre cel care-l face pe fratele sau nebun, de ce e vrednic?!

    Noile pasapoarte abia au inceput sa se puna in circulatie, nici macar in toate judetele tarii, deocamdata in vreo 2-3, deci mai au pana sa ajunga la Bonn.

  50. cosy :

    Date: January 22, 2009 @ 10:14 pm

    ne asteapta vremuri grele asta se stia de pe vremea sfintilor parinti care au proorocit ceea ce se va intampla o mare parte din semnele apocaliptice s au implinut mai sunt cateva
    nimeni nu stie cand va fi sfarsitul dar departe nu e. vazand acele semne cu sageata spre stanga se vede clar ca cei care vor primi acele cip uri vor merge spre stanga adik in IAD asadar treb sa fim foarte atenti la ceea ce vom face DOAMNE AJUTA

  51. octaviandarmanescu :

    Date: January 23, 2009 @ 1:02 am

    NE AŞTEAPTĂ VREMURI GRELEEEEEEEEE, HOPAI DILI-DILI, HOPAI DILI-DA!
    Eo întreagă afacere cu panica asta.
    De rating…
    Cred tot ce ne aşteaptă, e chiar naşpa, va trebui să ne punem capul la fierăstrău.
    Dar până atunci ia nu mă mai spariaţi aşa, că vreau să văd şi io litoralu bulgărex!

  52. ioan pavel :

    Date: January 23, 2009 @ 1:36 am

    Intregul capitol 13 din cartea biblica Apocalipsa se refera la ‘Fiara’ iar numarul 666 este,
    conform Apoc 13.8 ‘numarul fiarei’. Daca vrem sa aflam ce este si ce reprezinta intr-adevar acest numar, trebuie mai intai identificata cine este aceasta ‘fiara’, despre care se dau 11 indicii in acest capitol. Altminteri se fac asociatii
    arbitrare si derutante,ca cea aflata in discutie in aceste zile…

  53. marcovici :

    Date: January 23, 2009 @ 2:39 pm

    MARIA SARACACIANU,
    asteptam articolele tale pe blogul lui Marian

  54. Conferinţă: “Sfîrşitul lumii, între profeţii şi obsesii” » Alex Rădescu :

    Date: January 24, 2009 @ 10:14 am

    [...] vorbi: Ierom. IOAN ŞIŞMANIAN (de la mănăstirea Petru Vodă), Maica ECATERINA , LAURENŢIU DUMITRU, DANION [...]

  55. Angel Luptătorul :

    Date: January 29, 2009 @ 1:18 am

    Stimate domnule teolog, dumneata unde ai făcut teologia??? La profesorii în Duhul lui Hristos sau cel a Masoneriei? Cum puteti fi de acord cu aceste cipuri care s-au introdus pe acest pământ românesc de către statul european cel Antihrist (666)??? Dacă Sinodul Bisericesc şi Parlamentul tac pentru a nu se teme de a pierde tronul bisericesc ( episcopie, mitropolie sau de patriarhie) şi cel parlamentar ( preşedinte,deputat, senator, etc) nici eu nu mă tem pentru a-ţi transmite aceste cuvinte pe care Dumnezeu m-a luminat de a te mustra. Toate păcatele pe care le face omul sunt iertate de Dumnezeu dar cel care a primit cipul ( bulletin, permis, paşaport electronic) nu mai are iertare nici în această viaţă pământească nici în Rai. Eu sunt de acord cu cele comunicate de părintele Iustin Pârvu ( stareţul Mănăstirii Petru-Vodă jud. Neamţ) şi mă rog tuturor slujitorilor bisericeşti şi mirineşti pentru a li se întări mult mai mult credinţa în aceste vremuri de prigoană apocaliptice. Aşa că stimate teolog ştii cumva ce înseamnă cuvântul român sau dumneata nu faci parte din acest popor ??? Dacă Sfântul Apostol Andrei cel întâi chemat l-a propovăduire de către Iisus Hristos a ajuns şi ne-a binecuvântat lăsându-ne o bogată armă a credinţei strămoşeşti care s-a transmis din generaţie în generaţie pentru a păstra mai departe Cuvântul Evangheliei prin viu grai şi trebuie să o păstrăm cu scump sângele nostru aşa cum au făcut-o şi domnitorii noştri : Ştefan cel Mare, Mihai Viteazul, Vlad Ţepeş, Neagoe Basarab, Sfinţii Români (Martirii Brâncoveni, apoi cei din temniţele şi lagărele comuniste de la Aiud, Piteşti, Gherla, Târgu Ocna etc.) şi mulţi alţii care s-au jertfit pentru neam şi ţara românească..
    Cuvântul ROMÂN înseamnă : – a-ţi păsa de necazul, suferinţa aproapelui ;
    – a ajuta pe cel lipsit ;
    - a sprijini şi de a mângâia pe cel supărat;
    - a sări în ajutorul tuturor ;
    - a învăţa pe cel neştiutor ;
    - a păstra credinţa cea care ne-a transmis-o strămoşii şi
    bunicii noştri ;
    - a păstra ţara , tradiţia , obiceiurile, datinele române;
    - adevăr, dreptate, frică de Dumnezeu;
    - a munci , de a ne osteni prin sudoarea frunţii noastre
    de a ne câştiga pâinea fără hoţii, tâlhării, smecherii
    sau alte lucruri rele şi necurate ;
    - de a ierta pe cei care ne-au tulburat ;
    - inteligent, înţelept, deştept ;
    - a asculta de Biserica Ortodoxă
    Aşa că tu, împreună cu alţi români fără minte bolnavi la cap şi la suflet să vă de-a Dumnezeu , Maica Domnului şi toţi Sfinţii Români, luminare, înţelepciune, pentru nu a mai amăgi acest popor român care tot timpul este necăjit şi disperat.
    Iar eu, le adresez tuturor românilor de aici şi depretutindeni să fie cât mai tari în credinţă de a se trezi la realitate pentru a nu a mai fi aşa de laşi cum ne consideră statul pentru o simplă „bomboană“ pe care ne amăgesc toţi mai ales cei din parlament cu politica lor şi vă mai transmit cum spunea Sfântul Arhanghel Mihail : « Să stăm bine, Să stăm cu frică, Să luăm aminte ! » să nu primim buletinele, paşapoartele, permisele electronice şi să luptăm cu putere împotriva lor că deoarece singura scăpare este poporul român nici într-un caz Parlamentul sau Sinodul Bisericii iar Dumnezeu ne va dărui putere de a trece peste şerpi, scorpii toată puterea văzută şi nevăzută şi nu vă gândiţi voi ceea ce veţi grăi că eu prin Harul Meu vă voi da să vorbiţi în Duh asupra tuturor celor care ne dojenesc prin vorbe, fapte sau cuvinte rele.
    Am fost orbi, muţi iar acum să ne trezim să vedem, să vorbim că Hristos ne va da putere.
    „Domnul este luminarea mea şi Mântuitorul Meu nu mă voi teme ce-mi va face omul că Tu cu mine eşti“.
    „Ajutorul meu de la Domnul cel ce a făcut Cerul şi Pământul “.

    Aşa să ne ajute pe noi românii pentru cele ce am scris, să luptăm cu vitejie.

    SALVAŢI ROMÂNIA, BISERICA, NEAMUL, TRADIŢIA şi JOS IMPLANTAREA CIPURILOR.

    R: Nene Angel Luptator, intr-adevar, trebuia sa scriu mare, acolo sus, ca acesta e un PAMFLET, pt ca unii au mai chiulit de pe la scoala si nu stiu ce-i ala! Virtualul dă slobozenie la patimile din om! Domnul sa te ierte! (Laurentiu Dumitru)

  56. Angel Luptătorul :

    Date: January 29, 2009 @ 2:25 am

    Te invit să înveţi mai bine teologia şi să nu-ţi mai baţi joc de proşti şi de acum încolo să vă treziţi la reaitate şi de a fi mai serios în calitate de teolog a slujirii Domnului în cuvintele ce le folosiţi.

    R: Prostii n-au nicio vina in fata Domnului, doar cei fuduli. Domnul sa te ierte ca judeci fara sa pricepi! Asculta cuvantul meu, ala “serios”, de la Conferinta despre Sfarsitul lumii, organizata de Grupul Areopag, si discutam mai apoi cat doresti. http://laurentiudumitru.ro/blog/2009/01/28/laurentiu-dumitru-cuvant-la-conferinta-sfarsitul-lumii-intre-profetii-si-obsesii-marti-2701/ Doamne, ajuta! LD.

  57. Elena :

    Date: January 30, 2009 @ 9:05 am

    Mi-a plăcut mesajul dat de Angel, este la obiect,atinge foarte bine problema cip-urilor care nu ar trebui tratată ca un PAMFLET, este o problema serioasă. Toţi ar trebui sa luăm atitudine faţa de acestă situaţie apărută( aşa zisele “Binecuvantate cip-uri”)
    Suntem liberi să ne expunem punctul de vedere, de ce deranjează pe unii opinia altora?

  58. E-nigma :

    Date: February 2, 2009 @ 5:59 pm

    bun pamflet (e un stil care mie imi place foarte mult), dar ce s-a dictat din umbra ca trebuie sa fie, va fi, cu sau fara opozitie, cu sau fara violenta, cu sau fara proteste etc. va fi chestie de optiune, vrei sa iesi din tzara? vrei sa te angajezi? vrei sa faci cumparaturi (pana la urma, vom avea carduri RFID la supermarche, din cele cu cod de bare, pt fidelitate, exista deja)? OK, atunci primesti jucaria. semn al fiarei sau nu, spune-i cum vrei, dar tre’ sa-l iei. sau.. te muti in pestera. care vrea inapoi la Flinstones?

  59. blogul lui laurentiu dumitru » Blog Archive » Linkurile zilei - Big Brother, New World Order, cipuri, 666 [2009 - 1] :

    Date: February 9, 2009 @ 7:22 am

    [...] Binecuvantate cip-uri – de Laurentiu Dumitru [...]

  60. manolache :

    Date: February 18, 2009 @ 11:09 pm

    ROMÂNI!

    Biserica nu stă numai în ziduri ci, în primul rând în inimile creştinilor, (cler şi popor).
    Însă, prin acceptarea actelor cu CIP-uri( sau codul barat), permise, paşapoarte, buletine electronice biometrice, ne despărţim de Biserică , lepădându-ne de Hristos de la botez căci ne dăm semnătura pentru acest sistem electronic al diavolului.
    Să ne salvăm sufletele !
    Primirea acestor acte este înaintemergătoare pecetluire finale a lui Antihrist – implantatul CIP-ului pe mâna dreaptă sau pe frunte.
    Actualul Guvern ca şi cele de dinainte de astfel a demonstrat că nu ştie decât de frică, aşadar facem apel către toată suflarea românească să ne întâlnim cu mic cu mare la Bucureşti la Mitingul de protest ce va avea loc MIERCURI 25 februarie 2009 ora 9
    ( când are loc şi întrunirea Sfântului Sinod al B.O.R) în faţa Patriarhiei şi în faţa Parlamentului ( Casa Poporului). Dumnezeu să fie cu noi.
    Acest miting va fi de protest sau de bucurie în funcţie de hotărârea Sfântului Sinod şi a Parlamentului şi nu luaţi în derâdere acest articol.
    Guvernul român ne lucrează cu diferite viclenii, hoţii mai mult pe la spate şi din patru în patru ani ne promit marea cu sarea , este timpul să ne trezim la realitate să ne vedem cum au început ei de capul lor fără acordul nostru al poporului român care reprezintă întreaga ţară, au făcut compromisuri pogorominte în fel şi fel de lucruri necurate prin a semna şi a se lătura cu cei de la UE, de a ne obliga şi forţa să primim acele CIP-uri (666) pentru a fi urmăriţi în orice chip oriunde am fi de ar şti de noi cu cine am vorbit sau ce am mâncat, cât am dormit, pe unde am fost sau ce am cumpărat sau cât am stat şi cu cine am discutat mai rău ca în timpul comunismului de a nu mai fi liberi în ceea ce facem sau de a ne păstra libera alegere în voinţa noastră mai rău ca dobitoacele. Guvernul apostat, îndemnat de evreimea ce stă în spatele UE(premergătoare guvernului mondial a lui Antihrist) a hotărât prin vicleşug satanicesc ascuns pentru clerul Bisericii şi poporului care nu va primi aceste acte, închiderea Bisericilor , a Mănăstirilor, caterisirea preoţilor, izgonirea monahilor şi monahiilor din mănăstiri urmând transformarea locaşurilor de cult în muzee de a nu mai avea loc omul unde să-şi aline sufletul.
    Să nu lăsăm pe apostaţi să ne jefuiască ce avem mai de preţ – Credinţa în Dumnezeu.
    Dacă Sinodul şi Statul nu vor a spune poporului aceste lucruri care vor să ne facă toţi a suferi din cauza mândriei lor, noi ne-am hotărât a vi le spune pentru a sări în ajutorul nostru al tuturor, dacă ăştia mari( preşedinte, deputat, senator)apoi din B.O.R ca patriarh, mitopolit, episcop, preot, diacon, călugăr sau mirean tac din pricina laşităţii, de a nu-şi pierde tronul sau scaunul din funcţia respectivă dau mâna şi semnează cu cei care îi amăgesc alţii pe ei deoarece nu-şi dau seama în ce s-au băgat.
    Români să îndrăznim să luptăm, să salvăm România şi nu uitaţi că Dumnezeu ne va da putere să biruim.
    Dacă am fost orbi, acum să vedem, dacă am fost muţi acum să strigăm, dacă am fost laşi acum să fim viteji şi demni.
    Nu vă temeţi ! Dumnezeu să ne ajute la acest protest. Prin tine şi noi va veni scăparea ţări, anunţaţi cât mai multă lume.

    Vrem o ROMÂNIE fără acte cu CIP-uri sau cod de bare de ajuns este că ţara este vândută la străini, acum vreţi şi sufletele noastre ??? Şi de aceea vrem să revenim la vechile acte.
    Salvaţi ţara, patria, credinţa şi jos CIP-urile.
    Doamne ai grijă şi salvează pe români !!!

    „Domnul este luminarea mea şi Mântuitorul Meu nu mă voi teme ce-mi va face omul că Tu cu mine eşti“.
    „Ajutorul meu de la Domnul cel ce a făcut Cerul şi Pământul “.

    Semnează la colaborarea acestui articol un grup de români care doreşte să te asociezi şi tu între ei.

  61. manolache :

    Date: February 20, 2009 @ 10:46 pm

    „ROMÂNI şi toate popoarele iubitoare de libertate!” Dumnezeu este cu noi, deja o parte din arhierei(I.P.S. Bartolomeu dimpreună cu toţi arhiereii Ardealului), o parte din parlamentari, cea mai mare parte din preoţi, călugări, maici ,mireni şi chiar o parte din S.R.I. sunt de partea Adevărului Hristos. Dumnezeu lucrează! Trebuie să ştiţi că în spatele acestui sistem dictatorial, nemaiîntâlnit până acum pe pământ, adică să fie supravegheat – direcţionat până şi comportamentul oamenilor de pretutindeni stau evreii sionişti şi uneltele lor masonii. Pe aceştia noi trebuie să-i alungăm din ţară( şi din toate statele să meargă în Israelul lor) ,pentru că ei îi şantajează şi-i cumpără pe arhiereii şi pe politicienii de pretutindeni. Nu vedeţi câtă viclenie şi perfidie au evreii: în toată lumea au introdus ca dogmă drepturile minorităţilor, toleranţa de toate soiurile, conduc popoarele din umbră, înăbuşă din faşă orice lucrare proprie a naţiunilor. Însă ei atacă şi nimicesc Palestina, Irakul, Israelul…., orice dorinţă firească de libertate a popoarelor. Şi fără să dea seama nimănui. Toate statele de pe glob l-au adus la caracter laic.Tot ce se întâmplă acum la noi şi în lume este plănuit de acum 150 de ani în Protocoalele Înţelepţilor Sionului. Români şi toate neamurile treziţi-vă. Jos U.E. Jos CIP-urile, jos evreimea sionistă.
    România afară din U.E! Sus toate popoarele iubitoare de libertate. SUS ROMÂNIA creştină! Ne vedem Miercuri 25 februarie 2009 la Patriarhie şi Parlament. Cu noi este Dumnezeu!

  62. manolache :

    Date: February 20, 2009 @ 10:47 pm

    Către toţi preoţii din mănăstiri şi parohii.

    Prea cuvioşi şi prea cucernici duhovnici şi preoţi, deja I.P.S. Bartolomeu dimpreună cu toţi episcopii de sub jurisdicţia Sa au luat poziţie împotriva actelor biometrice
    (cu CIP-uri). Chiar dacă ceilalţi episcopi nu vor fi de acord Duhul Sfânt a găsit în Sfântul Sinod unii care să mărturisească Adevărul. Aşadar, prindeţi curaj şi îndemnaţi poporul să se ferească de această ispită. Vă aşteptăm împreună cu credincioşii pe care îi păstoriţi la Bucureşti în faţa Patriarhiei şi a Parlamentului Miercuri 25 februarie 2009.
    Cu noi este Dumnezeu.
    Semnează un grup de români dreptcredincioşi.
    Oameni buni de pretutindeni , ceea ce se vrea să se facă acum în România, dictatura mondială prin controlul – direcţionarea minţilor prin CIP-urile din actele biometrice, se va extinde peste tot în lume. Deja în SUA este în curs acest proces. Nu va scăpa nici China, Japonia, Rusia, nici celelalte continente ale Americii, Asia, Africa, Australia. De aceea este nevoie pe plan mondial să ne opunem lor şi celor care ne îmbie cu ele. Prin aceste acte biometrice, până la implantul CIP-ului în om, nu vom mai fi liberi ci o turmă condusă de evreime şi uneltele lor. Unii zic – ce putem face noi, suntem prea mici. Greşit! Buturuga mică răstoarnă carul mare este o vorbă în popor, la români. Cine este mai mic decât un copil între oameni? Dar lacrimile unui copil sunt cea mai teribilă armă de neînvins, la fel, lacrimile unei mame sau ale unei bunice. Cu acestea vom învinge pentru că va interveni Dumnezeu.
    Să nu ne lăsăm. Dumnezeu şi Maica Domnului sunt cu noi.

  63. Lonelyshepherd :

    Date: February 21, 2009 @ 12:05 am

    “Manolache”,tată,ia o pauză!Mai trage-ti sufletul…Fă ce ţi-ai propus,dar mai cu (distono)calm!N-as vrea sa te dezamagesc,dar vei vedea cum arata un zero taiat in patru cât de curând.Atât din partea ierarhilor,cât şi din partea autorităţilor statului.Mira-m-aş ca-n sinod să mai rămână opt din cei care au semnat la Cluj.Am ascultat zilele trecute un fragment de conferinţă cu P.S. Sebastian Paşcanu al Slatinei…acolo să fi văzut model de frică ierarhică şi laşitate episcopală…http://www.ortodoxmedia.com/inregistrare/640/PS_Sebastian_pasapoarte

  64. andreea :

    Date: February 21, 2009 @ 8:40 pm

    Nu fitzi prosti acest text este o atragere spre satana,LAURENTIU DUMITRU poate k e satanit,dar sa nu primiti acest cip ptr. k satana vrea sa rapeasca mai multi oameni inocenti la el prin aceste cipuri.Te vrajeste spunandu-ti k vei avea o viata mai buna si vetzi fi protejati sau spun k se vor purta mai bine cu voi.Nu vor tine toata bunurile astea totdeauna,doar pana ce va veni satana pe pamant sii va lua pe cei ce au facut fapte rele si pe cei cu cipurile,dar atunci cand ii ia ii va chinui in iad.Se spune k cei ce nu vor lua cipurile vor trai rau ba chiar si vor muri de foame,dar toate astea le fac ptr.DUMNEZEU,caci atunci cand vor muri vor avea o viata mai buna in RAI,yo spun mai k e mai bine sa infometezi si sa mori mai repede k sa merg in RAI si sa traiesc o vesnicie bine,cecat sa iau cipu si sa traiesc doar o viata bine. NU acceptati cipu k va va astepta satana in iad si vetzi trai o vesnicie in chinuri,mai bine refuzatil si veti muri de foame ptr. k va va astepta in RAI DUMNEZEU k sa traiti o vesnicie in bunuri si armonie.LAUDATI-L PE DUMNEZEU si nu primiti cipurile.

  65. Lonelyshepherd :

    Date: February 21, 2009 @ 9:50 pm

    Noi nu suntem prosti,”Andreea”,dar mataluta esti,si inca cu strigaturi! “Binecuvantate cip-uri (pt cei ce n-au fost pe la scoala prea des – acesta este un PAMFLET!!!)” Daca dupa acest titlu scris cu aldine si verzale si dupa vreo 70 de comentarii. tu scrii balaria asta!…

  66. greenstory :

    Date: February 21, 2009 @ 11:49 pm

    Mare Ti-e gradina, Doamne!…..si multi sar gardul, intr-adevar. Frateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nu cred ca m-am dicstrat mai mult la vreun alt articol postat pe acest blog, decat aici! Saru-mana, frate Laurentiule, mi-ai facut un mare bine, aveam nevoie de acest respiro, in aerul imbacsit in care ne tragem sufletul zilele astea… Cat despre voi, frati cetitori, sunteti ceva de admirat…si de speriat! Unii sunteti criminal de comici, chiar si fara sa vreti, si mai ales voua, celor care ati fost atat de indignati de pamfletul postat, trebuie sa va multumesc, pentru hohotele sanatoase pe care mi le-ati provocat. u-ha! Ma simt ca o baterie reincarcata! Asa, frate! Puterea poporului! Uite cum aveam prieteni satanisti si nu stiam…de ce nu mi-ai zis, Lauriciule, ca nu te mai bagam in lista, hahahahaha!!!!
    Multumiri speciale, de data asta serioase, lui O. Darmanescu, ai fost cel mai adevarat, si eu vreau sa vad litoralul bulgaresc…!!! supeer, hahahaha!!! La fel, bravo, lonelysheperd, meserie de comentarii! Nu mai scriu, ca nu vad bine de la lacrimi…de ras! :) )))))))

  67. omul :

    Date: March 20, 2009 @ 1:08 pm

    Referitor la cipurile RFID.Se spune ca intre noi si fiecare dorinta pe care vrem ca Dumnezeu sa ne-o indeplineasca,nu sta decat frica.Iar frica este de fapt ”o credinta inversa”.Asa ca trebuie sa vedem mai bine ce alegem,”Maretia Divina” ori infricosarea, dand in felul asta putere lui ”Michiduta” .Noi trebuie sa facem un minim gest,care atesta ca suntem demni de Binecuvantarea Divina.Acesta e gestul;
    Unul dintre cele mai clare exemple privind acest principiu al fizicii cuantice îl reprezintă Rugăciunile în masă, prin care lumea cere manifestarea unui miracol, salturi bruşte de la un rezultat viitor, la altul. La începutul anilor ‘80, efectele rugăciunii concentrate erau analizate prin prisma experimentelor efectuate în zone urbane cu grad înalt de fracţionalitate.4′ 5 Prin astfel de studii, efectul dirijat al rugăciunii a fost foarte bine documentat. Oare se aplică aceleaşi principii şi în cazul unor suprafeţe mai mari, poate chiar la scară globală? În ziua de vineri, 13 noiembrie 1998, s-a convenit ca pe întreaga planetă să se desfăşoare o rugăciune colectivă, ca o alternativă de pace într-o perioadă de escaladare a tensiunilor politice în multe părţi ale globului. Lucru deosebit de Interesant,în acea zi expira ultimatumul adresat Irakului de către O.N.U,referitor la verificarea armamentului. După luni de negocieri fără nici un rezultat, care au vizat obţinerea accesului în anumite zone, naţiunile occidentale şi-au exprimat clar poziţia conform căreia, dacă Irakul refuza să se supună, aliaţii urmau să lanseze o campanie masivă şi extinsă de bombardamente, menită să distrugă zonele în care se bănuia că existau arme. O asemenea campanie ar fi produs, cu siguranţă, mari pierderi de vieţi omeneşti, atât în rândul militarilor cât şi al civililor.Conectaţi prin reţeaua de comunicare mondială – World Wide Web – mai multe sute de mii de oameni s-au pronunţat în acea seară pentru pace, într-o Rugăciune colectivă sincronizată cu grijă, pe etape specifice. În timpul rugăciunii, s-a petrecut un eveniment pe care mulţi îl consideră drept un miracol. Cu treizeci de minute înainte de atacul aerian, preşedintele Statelor Unite, care primise o scrisoare de la oficialităţile irakiene prin care se declara că aceştia vor coopera cu inspectorii O.N.U şi că vor permite verificarea armamentului, a emis un ordin primit rareori de către forţele americane, şi anume acela de a „rămâne la sol” termenul militar pentru abandonarea unei misiuni.^Şansele ca un asemenea eveniment să se producă printr-o coincidenţă în acelaşi timp cu rugăciunea globală, sunt mici. Scepticii au Considerat această sincronicitate drept „întâmplare”Totuşi, date fiind rezultatele similare înregistrate anterior în evenimente care au avut loc în Irak, Statele Unite şi Irlanda de Nord, un număr tot mai mare de dovezi sugerează că efectul rugăciunii colective reprezintă mai mult decât o coincidenţă.

  68. anonim :

    Date: March 23, 2009 @ 6:57 pm

    wai…..omule……nu zic ca cipurile nui o idee buna pe deo parte da e ……dar e total GRESIT citeste biblia la partea cu apocalipsa!!!!!! sati implateze cipuri e ca si cum teai transforma in robot!! poti sa afla si altfel cum chiuleste baitul tau…….cipurile alea te manipuleaza…..o sa stie tot c faci….unde e libertatea ta atunci?
    unde e intimitatea ta?…..bagati-va mintile in cap!!!!! sau cititi makr biblia….dak nu uitativa la ingerul digital….si dak nu credeti uitativa la suspect nation ca explik stiintific cum dauneaza cipurile pt noi

  69. Dani :

    Date: May 11, 2009 @ 10:27 am

    pt. Andreea:
    A auzit vreodata ce e un PAMFLET???
    Mai citeste o data titlul si mai comenteaza dupa aceea, daca mai ai curaj. Singurul comentariu binevenit de la tine tine ar mai fi doar niste scuze.
    “PAMFLETUL ESTE O IRONIE”. Scrie asta pe un caiet de 100 de ori si sa speram ca iti va intra in cap.

  70. Război întru Cuvânt » Ierom. Ioan Buliga: TEOLOGII VECHI SI NOI :

    Date: June 9, 2009 @ 10:46 am

    [...] ce am transmis mesajul de incurajare, in strangerea de semnaturi impotriva primirii cipurilor, un anumit preot, a reactionat imediat, [...]

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.