Adevarul despre masacrul din Gaza / The Truth About the 2009 Gaza Massacre

9:11 am Masacrul din Gaza

Realitate versus propaganda !

Mai multe linkuri pe tema masacrului din Gaza gasiti aici:

Linkurile zilei – Masacru in Gaza [1]

Linkurile zilei – Masacru in Gaza [2]

Linkurile zilei – Masacru in Gaza [3]

Linkurile zilei – Masacru in Gaza [4]

12 Responses
  1. rhododendron :

    Date: January 16, 2009 @ 5:29 pm

    OPRITI OSTILITATILE DIN FASIA GAZA!!!// STOP THE WAR IN GAZA CITY!!!

  2. marcovici :

    Date: January 16, 2009 @ 8:29 pm

    evreii au porunca din DECALOG: SA NU UCIZI!

  3. mihailt :

    Date: January 16, 2009 @ 8:43 pm

    Dom-le eu am vazut acolo pe evreii religiosi protestand impotriva acestui razboi deci nu inteleg de unde si pana unde sa te apuci sa invinuiesti un intreg popor.
    Dar ca sa fim drepti oare Israelul nu e tara evreilor?
    Ca unii ar vrea ca evreii sa nu mai aiba nicio tara si niciun pamant pe care sa existe statul lor Israel.
    Arabii au atatea tari in care traiesc si atatia bani de la petrol,oare nu ar putea sa ajute pe fratii lor arabi din Israel care nu vor sa traiasca in pace cu evreii sa se mute de acolo in alta parte?
    Dar exista si arabi in Ierusalim care traiesc in pace cu evreii de acolo.
    Unii arabi si evrei sunt crestini,majoritatea arabilor sunt musulmani si majoritatea evreilor sunt de religia lor evreiasca.
    Dar toti traiesc in pace caci Domnul nostru Iisus Hristos ne-a aratat ca aceasta este voia sa prin pogorarea Sfintei Lumini de inviere unde sunt de fata si arabi si evrei.
    De ce Hamas daca doresc pace si vietuire linistita impreuna cu evreii nu se desfiinteaza?
    Israelul e pamantul de Dumnezeu l-a dat evreilor.

  4. mihailt :

    Date: January 16, 2009 @ 8:47 pm

    Evreii nu au desfasurat prozelitism agresiv de convertire a crestinilor la religia evreiasca ceea ce nu se poate spune despre musulmani.
    Evreii nu au distrus centrul crestinatatii adica Constantinopolul care avea populatie majoritar crestina la cucerirea sa de catre musulmanii si acum mai are 5000 de crestini.
    Nu Constantinopolul a fost distrus de musulmani.

  5. mihailt :

    Date: January 16, 2009 @ 9:13 pm

    Puteti vedea sigla Hamas aici:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Logo_of_Hamas.svg
    Acea cladire de pe sigla este biserica Invierii din Ierusalim unde se afla si Sfantul Mormant.
    Deci vedeti ce doreste sa faca asociatia “pacifista” Hamas din Biserica Invierii?
    Moschee musulmana.

  6. VELA GHEORGHE :

    Date: January 16, 2009 @ 9:15 pm

    Ar trebui sa le fie rusine evreilor sa mai vorbeasca vreodata de “holocausturi”, si de lagare de exterminare naziste, caci au facut din GAZA, un adevara LAGAR DE EXTERMINARE, si au folosit ca si nemtii ARME CHIMICE asupra unor oameni nevinovati…si cu deosebire copii!

    Cum au suferit de la nemti, “asa” S-AU RAZBUNAT pe altii, si inca cu o CRUZIME si mai feroce, aratand ca sunt niste BESTII inumane, niste CALAI…!iar copii lor, prin dedicatiile pe care le-au scris pe rachetle care trebuiau sa-i oamoare pe copii arabi, au aratat ca sunt educati si INDOCTRINATI de mici intr-un spirit de INTOLERANTA si de LIPSA DE MILA fata de alti oameni…(linkurile cu aceste “dedicatii m-au suparat cel mai tare…si m-au indignat la culme”…)

    Ei se autoproclama “singura democratie” din Orientul Apropiat…!

    Dar nici vorba sa fie statul israelit o …”democratie”, ci prin crimele sale se arata o DEMONOcratie, caci intr-o democratie AU DREPTURI SI MINORITATILE NATIONALE (cel putin noua asa ni s-a trambitat mereu de catre occidentali), si nu numai majoritatea…! Sa invete de la Romania ce inseamna RESPECTAREA si TOLERANTA fata de celalat semen al tau, fie el tigan sau ungur sau tatar…!

    Or, in GAZA, ma intreb unde este RESPECTAREA DREPTURILOR OMULUI, a minoritatilor nationale, a etniei arabe?? unde este RESPECTAREA tuturor CONVETIILOR si TRATATELOR INTENATIONALE adoptate de ONU, care cer ca in timp de razboi, populatia civila sa nu fie atacata si agresata si ranita si…omorata…!

    Unde este macar BUNUL SIMT de a nu ataca oameni neinarmati…?

    Inteleg sa se omoare soldati de catre soldati, fiindca asa sunt facuti si instruiti soldatii sa …ucida…, dar sa fie omorati CIVILI, sin copii mici si nevinovati de soldati INARMATI PANA IN DINTI, asta este de neconceput…!!

    S-a facut nu numai de rusine Israelul, mai mult…s-a facut DE BATJOCORA si DISPRETUL si DETESTAREA intregii omenirii, a ajuns “CLATINARE DE CAP INTRE POPOARE”, cum spune un psalm din Biblie…!

    Vai de poporul israelian, care este condus din umbra de SERPII VENINOSI de…rabini talmudisti…!

    De la invataturile talmudice SATANICE, li se va trage PIEREA VESNICA…caci in Talmud sunt scrise precepte numai de ura si eliminare si batjocorire a …”neevreilor”!!

    Nici in jumatate de veac nu va mai putea convinge Statul Israel ca este o democratie si ca este condus de oameni civilizati…!

    Toate vechile “stigmate” pe care le-au avut evreii in trecut vor reveni pe capul lor si mai numeroase…findca toate li se trag de la acele cuvinte…profetice…”SANGELE LUI (IISUS) SA FIE PESTE CAPUL NOSTRU SI PESTE CAPUL COPIILOR NOSTRI”!

    De la pacatul lui capital care a fost TEO..CIDUL (adica UCIDEREA de…DUMNEZEU cel..INTRUPAT in carne si oase de om…), si de la acest blestem…cu care SINGURI S-AU BLESTEMAT evreii pe ei insisi, i se trage lui ISRAEL toata LEPADAREA lui si DEZMOSTENIREA lui de la fata lui Dumenzeu.

    Ar trebui sa le fie rusine pana sa si ridice ochii in fata comunitatii internationale, ar trebuie sa le fie rusine sa se mai arate in lume…!

    Cenusa ar trebui sa-si puna in cap…si ochii sa-i tina in pamant…pentru grozaviile lor pe care le-au facut unor copii nevinovati!

  7. Incepeti MISIUNEA : Formular cu tabel pentru semnaturi si manifest contra - 666 « † Apologeticum :

    Date: January 17, 2009 @ 5:46 am

    […] publice va rugam sa descarcati aceste materiale ajutatoare si sa colectati cat mai multe semnaturi de la persoanele care NU sunt de acord cu noile documente : pasapoarte biometrice si permise de conducere. Trebuie sa ne miscam […]

  8. VELA GHEORGHE :

    Date: January 17, 2009 @ 12:40 pm

    …o mica continuare la postarea de dinainte…

    Fiindca am amintit de DREPTURILE OMULUI care nu sunt respectate in Gaza…

    Iata cateva Precepte Biblice din Vechiul Testament, pe care statul lui Irael NU LE MAI RESPECTA:

    – “Străinul, care s-a aşezat la voi, să fie pentru voi ca şi băştinaşul vostru; să-l iubiţi ca pe voi înşivă, că şi voi aţi fost străini în pământul Egiptului. Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru.” (cf. LEVITIC, cap.19, vers.34);

    – “O singură lege şi ACELEASI DREPTURI să fie pentru voi şi pentru străinul care locuieşte la voi”. (cf. NUMERI, cap.15, vers.16);

    – – “Să iubiţi şi voi pe STRAIN, că şi voi aţi fost straini în pământul Egiptului.” (cf. DEUTERONOM, cap.10, vers.19);

    – “Şi să vină levitul, căci el nu are parte şi moştenire cu tine, SI STRAINUL şi orfanul şi văduva care se află în sălaşurile tale şi să mănânce şi să se sature, ca să te binecuvânteze Domnul Dumnezeul tău în toate lucrurile mâinilor tale, pe care le vei face tu”. (cf. DEUTERONOM, cap.14, vers.29) ;

    – “Iată cei ce povăţuiesc în Israel, fiecare după măsura puterilor sale, au fost întru tine ca să verse sânge. La tine, tatăl şi mama sunt dispreţuiţi, la tine STRINUL ESTE CHINUIT, la tine orfanul şi văduva sunt asupriţi.” (cf. IEZECHIEL, cap.22, vers.6-7);

    – “În care seminţie va trăi străinul, în aceea I SE VA DA SI MOSTENIRE, zice Domnul Dumnezeu.” (cf. IEZECHIEL, cap.47, vers.23);

    Cred ca sunt de ajuns acestea…!

    Ce frumoase PORUNCI si ce Dumnezeiesti, le-a dat Dumnezeu evreilor, si ce MARIRE le-ar fi adus, de i-ar fi ascultat intrutotul poruncile Sale!

    Dar fiindca Israel NU A MAI ASCULTAT PE DUMNEZEU, toate NENOROCIRILE si PEDEPSELE cu care Dumnezeu l-a amenintat in DEUTERONOM in cap.28 (cu deosebire in vers.43), au venit peste el…

    Iar despre TRATATELE INTERNATIONALE si CONVENITIILE internationale, adoptate de ONU, si alte Organisme internationale Judiciare, pe care statul Israel LE-A NESOCOTIT si NERESPECTAT si INCALCAT cu desavarsire, devenind un “stat-infractor” in Ordinea de Drept Internationala, un stat care uzeaza de TEROARE, nu are rostul sa mai vorbim…

    Totusi, ma intreb, daca pe SADAM HUSSEIN l-au adus in fata Curtilor iNTERNATIONALE DE JUSTITIE, la fel si pe SLOBODAN MILOSEVICI, oare pe conducatorii VINOVATI ai ISRAELULUI, de HOLOCAUSTUL si GENOCIDUL si ATROCITATILE ABOMINABILE pe care l-au savarsit in GAZA, oare pe ei, CINE ii va trage la raspundere…??

    Sa nu fie EGALI in fata legilor internationale TOTI conducatorii de state ai omenirii??, sa nu fie egali in fata ONU toate statele lumii? ci unele state si conducatorii lor SA preferate altora si sa FIE TRATATI CU PARTINIRE de catre cei care ar trebui sa imparta dreptatea si ordinea in societatea internationala…??

    Daca nu vor fi trasi la raspundere…acesti vinovati de genocid, atunci le recomand tuturor studentilor la drept, SA ARUNCE PE FOC toate cursurile de DREPT INTERNATIONAL PUBLIC…!!, caci invata despre o UTOPIE, despre niste structuri si organisme internationale FARA VREO PUTERE REALA de a face dreptate in lume si de a mentine pacea si ordinea in viata omenirii…!

    Dumnezeu sa ne miluiasca pe toti…! AMIN!

  9. VELA GHEORGHE :

    Date: January 17, 2009 @ 9:12 pm

    Ce hotarari internationale a INCALCAT Israelul fata de populatia palestiniano-araba din Fasia Gaza??

    Redam mai jos doar o parte din aceste Hotarari si Conventii Internationale, adoptatate de O.N.U (avandu-le in vedere doar pe acestea, si nu si pe cele adoptate pe alte continente, cum ar fi continentul european…)

    I. DECLARATIA PRIVIND DREPTURILE PERSOANELOR CARE FAC PARTE DIN MINORITATI nationale sau etnice, lingvistice si religioase (Adoptata de Adunarea Generala a Organizatiei Natiunilor Unite la 18 decembrie 1992).

    Spicuim din aceasta declaratie:

    Articolul 1:

    1. Statele vor proteja existenta si identitatea nationala sau etnica, culturala, religioasa sau lingvistica a minoritatilor inauntrul teritoriilor lor si vor incuraja crearea de conditii pentru promovarea acestei identitati.

    2. Statele vor adopta masurile legislative corespunzatoare si orice alte masuri necesare pentru realizarea acestor obiective. ”

    poate fi citita on-line in intregime aici:

    http://www.libertatereligioasa.ro/resurse/declaratia-privind-drepturile-persoanelor-care-fac-parte-din-minoritati-nationale-sau-etnice-lingvistice-si-religioase/

    II. CONVENŢIA PENTRU PREVENIREA ŞI REPRIMAREA CRIMEI DE GENOCID (Adoptată şi deschisă spre semnare de Adunarea generală a Naţiunilor Unite prin Rezoluţia 260A (III) din 9 decembrie 1948).

    Este important a fi retinut acest text:

    ARTICOLUL II

    ” În prezenta Convenţie, genocidul se referă la oricare dintre actele de mai jos, comise cu intenţia de a distruge, în totalitate sau numai în parte, un grup naţional, etnic, rasial sau religios, cum ar fi:

    a) omorârea membrilor unui grup;

    b) atingerea gravă a integrităţii fizice sau mentale a membrilor unui grup;…”

    Poate fi citita on line aici:

    http://www.irdo.ro/file.php?fisiere_id=89&inline=

    III. CONVENŢIA CU PRIVIRE LA DREPTURILE COPILULUI (Adoptată de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 20 noiembrie 1989).

    In aceasta conventie se arata chiar de la inceputul sau ca:

    “ARTICOLUL 2

    1. Statele părţi se angajează să respecte şi să garanteze drepturile stabilite în prezenta convenţie tuturor copiilor din jurisdicţia lor, indiferent de rasă, culoare, sex, limbă, religie, opinie politică sau altă opinie, de naţionalitate, apartenenţa etnică sau originea socială, de situaţia materială, incapacitatea fizică, de statutul la naştere sau de statutul dobândit al copilului ori al părinţilor sau al reprezentanţilor legali ai acestuia.

    ARTICOLUL 6
    1. Statele părţi recunosc dreptul la viaţă al fiecărui copil.
    2. Statele părţi vor face tot ce le stă în putinţă pentru a asigura supravieţuirea şi dezvoltarea copilului.”

    Poate fi citita on line aici:

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=28213

    IV. DECLARATIA DREPTURILOR OMULUI

    Spucuim din aceasta declaratie:

    “Articolul 1.

    Toate fiintele umane se nasc libere si egale în demnitate si în drepturi. Ele sunt înzestrate cu ratiune si constiinta si trebuie sa se comporte unele fata de altele în spiritul fraternitatii.

    Articolul 3.

    Orice fiinta umana are dreptul la viata, la libertate si la securitatea persoanei sale.

    Articolul 7.

    Toti oamenii sunt egali în fata legii si au, fara nici o deosebire, dreptul la o egala protectie a legii. Toti oamenii au dreptul la o protectie egala împotriva oricarei discriminari care ar viola prezenta declaratie si împotriva oricarei provocari la o asemenea discriminare.

    Articolul 28.

    Orice persoana are dreptul la o orânduire sociala si internationala în care drepturile si libertatile expuse în prezenta declaratie pot fi pe deplin înfaptuite.

    Articolul 30.

    Nici o dispozitie a prezentei Declaratii nu poate fi interpretata ca implicând pentru vreun stat, grupare sau persoana dreptul de a se deda la vreo activitate sau de a savârsi vreun act îndreptat spre desfiintarea unor drepturi sau libertati enuntate în prezenta declaratie.”

    Poate fi citita on line aici:

    http://www.onuinfo.ro/documente_fundamentale/declaratia_drepturilor_omului/

    V. CONVENTIA INTERNATIONALA CU PRIVIRE LA DREPTURILE CIVILE SI POLITICE:

    Spicuim si din acest document adoptat de ONU:

    “Articolul 2.

    1. Statele parti la prezenta Conventie se angajeaza sa respecte si sa garanteze tuturor indivizilor care se gasesc pe teritoriul lor si tin de competenta lor drepturile recunoscute în prezenta Conventie, fara nici o deosebire, în special de rasa, culoare, sex, limba, religie, opinie politica sau orice alta opinie, origine nationala sau sociala, avere, nastere sau întemeiata pe orice alta împrejurare.”

    poate fi citita on line aici:

    http://www.onuinfo.ro/documente_fundamentale/instrumente_internationale/conventie_drepturi_civile_politice/

    Am mentionat numai cateva…din aceste ACTE NORMATIVE INTERNATIONALE, pentru a reliefa ca toate acuzatiile care i se aduc in presa statului israel, sunt intemeiate.

    Daca veti urmari on line, doua posturi tv rusesti: “Russia Today”, si “Rusiya AL Yaum”, veti vedea imagini socante, filmate de jurnalistii rusi, cum nu ati mai vazut pe nici un alt canal media, de ti se taie rasuflarea…si iti spui in sine, ca asa ceva este INIMAGINABIL si INADMISIBIL, in acest timp…de asa-zisa civilizatie…si viata democratica…internationala…!

    Asadar Israel se face vinovat nu numai de incalcarea Poruncilor si a LEGILOR lui Dumnezeu, si a Ordinii DIVINE lasate de el in Creatie si pe pamant si a Preceptelor Vechiului Testament de care am amintit in postarea anterioara, ci mai ales se face VINOVAT si fata de incalacarea ORDINII INTERNATIONALE si a Principalellor “LEGI INTERNATIONALE”, date de O.N.U, adica de randuielile si “LEGILE” omenirii, stabilte de comun acord DE TOTI OAMENII.

    Pentru incalcarea Legilor Lui Dumnezeu a fost pedepsit de JUSTITIA LUI DUMNEZEU, de multe ori in istorie, dar oare va fi PEDEPSIT si de catre JUSTITIA INTERNATIONALA actuala??

    La N U R N B E R G, imediat dupa incetarea celui de-al doilea razboi mondial, “TRIBUNALUL INTERNATIONAL” care a fost constituit in acest oras, i-a condamnat pe asupritorii si calaii israelitilor nevinovati.

    Acum, ne intrebam, oare CINE si oare CARE “TRIBUNAL INTERNATIONAL”…ii va CONDAMNA, pe conducatorii statului Israel, care au ordonat comiterea ACESTUI GENOCID in masa (atatea SUTE de copii OMORATI) si a acestor CRIME IMPOTRIVA UMANITATII in randul populatiei palestiniene din fasia Gaza? (asa cum au fost catalogate la Nurnberg, faptele nemtilor de exterminare a evreilor in lagarele naziste, ca fiind ” Crime Impotriva Umanitatii” TOT ASA, pot fi catalogate acum CRIMELE comise de statul israelit in Gaza, impotriva POPULATIEI CIVILE neinarmate si mai ales a copiilor nevinovati, caci situatia de acum in care a fost implicat statul israelit in Gaza se aseamana destul de mult cu cea in care au fost implicati nemtii) ??

    Evreii au cerut in istorie, dupa al doilea razboi mondial “DESPAGUBIRI IN BANI” pentru mortii lor. Acum ne intrebam, oare VOR DESPAGUBI si ei, in aur sau in bani, pe palestinienii supravietuitori ai celor pe care evreii i-au omorat??!

    In toata jumatatea a doua a secolului al 20-lea, evreii au postat in ipostaza de “VICTIME” ale cruzimii regimului nazist al lui Hitler, si mereu au pronuntat cuvinte ca: “HOLOCAUST”, “LAGARE DE EXTERMINARE”, “ANTISEMITISM”…etc!

    Dar acum au ajuns alte popoare si alti oameni, sa fie “VICTIMILE” lor, si sa fie distrusi ca intr-un “LAGAR DE EXTERMINARE”, si “ARSI APROAPE PANA LA CARBONIZARE” de armele chimice noi israelite, ca niste …“holocausturi”!

    Din cauza aceasta s-a ajuns azi sa fie acuzati israelitii ca fiind si ei la randul lor “ANTI…umani”!

    Ei comedie!, cum s-a mai intors roata, si foaia istoriei, din “victime”au ajus “calai”, si din “simpatizati” de oameni…auajuns “REPUGANATI” si “RESPINSI” cu destare de o intreaga opinie publica mondiala!!

    Nemtii au suferit peste 50 de ani, “stigmatul” si rusinea, cu care au fost mereu asociati si acuzati in presa si lume de alte popoare, ca i-au maltratat si omorat si gazat pe evrei in lagarele lor naziste.
    Dar oare Israel, va fi dispus SA SUPORTE O RUSINE INGROZITOARE asemanatoare…si un “stigmat” de “popor TERORIST” (cum a fost numit de multi oameni…in timpul acestui masacru pe care l-a comis asupra populatiei nevinovate din GAZA?), pe care stigmat sa i-l POMENEASCA nu numai lumea musulmana, ci toata omenirea, pentru multi ani de acum incolo??

    Sunt cateva dintre intrebarile puse si nepuse de multi dintre locuitorii Terrei, de cand Isarelul a declansat acest MASACRU si NECAZ impotriva unei populatii civile fara aparare…!

    Domnul sa ne miluiasca pe toti!

  10. VELA GHEORGHE :

    Date: January 18, 2009 @ 2:43 pm

    Am uitat sa fac o mentiune…ieri…!

    Cu totii ne aducem aminte, ca in urma cu cativa ani, un evreu-american (al carui nume l-am uitat) a INDRAZNIT sa spuna undeva in Nordul Tarii (daca nu ma insel la …Baia Mare…), la un eveniment la care era prezent si presedintele de atunci Ion Iliescu, aceste cuvinte deosebit de JIGNITOARE si OFENSATOARE fata de un intreg popor roman…:

    “Romania A UCIS!, A UCIS!, A UCIS!”…, acuzandu-ne public, IN TARA NOASTRA, si de fata chiar cu presedintele acestei tari, si implicit acuzandu-ne public in fata intregii opnii publice internatationale, ca suntem noi romanii, UN POPOR DE …UCIGASI, fiindca in timpul “dictaturii antonesciene” ar fi fost omorati evrei…la noi in tara ca si la nemti…!

    NU NEGAM!, ca ar fi fost omorati evrei in Romania!, intrucat se poate dovedi istoric acest lucru, ci dorim sa scoatem in evidenta altceva acum…!

    Si anume ca asa cum a avut UN TUPEU OBRAZNIC, sa ne acuze la noi acasa, si in tara noastra, acest evreu-ameican si sa ne strige in nas (cu nonsalanta si obraznicie si cu lipsa macar de bunacuviinta de complezenta, fiindca era deh…era oaspetele nostru) ca suntem “ucigasi de oameni”, noi romanii,

    Ei bine, ASA AR TREBUI in zilele acestea (cand mandria lui Israel este rusinata de mustrarile si blamarile intregii omeniri pentru crimele sale), SA STRIGE MUSTRATOR, fiecare roman, dupa ei, si sa le spuna in nas si TOT CU TUPEU si nonsalanta:
    …”POPOR DE UCIGASI, care “AI UCIS!, AI UCIS!, AI UCIS!”: copii nevinovati si femei gravide, si oameni neinarmati, si batrani neputinciosi, si care ai distrus bucuria vietii multor tineri casatoriti si care ai nimicit familii intregi, si care ai adus numai lacrimi si durere si suferinta la o natiune intreaga…prin crimele tale…!

    POPOR DE UCIGASI!…care nu ti-a fost rusine de o lume intreaga sa omori pana si copii de tata, si nu ti-a pasat de nici o lege nici a lui Dumnezeu si nici a oamenilor…si care ai aruncat sub daramaturi zeci si sute de copii!…

    Da! nu ar trebui sa fie iertati nemernicii acestia, ci cum au sfidat si batjocorit pe altii, asa sa fie si ei batjocoriti la randul lor…!

    Si fiindca mai bine de o jumatate de secol, AU “SUPRALICITAT” pana la a fi obsesivi si agasanti, in presa si in lume, ideea-sablon a “antisemitismului”, cum ca ei sunt prigoniti si urati pe nedrept si batjocoriti fara temei de alte natiiuni (cand tocmai ei au fost cei care au suferit …), asa ar trebui acum sa SUPRALICITEZE alti oameni in presa si in alte imprejurari, ideea ca evreii sunt un popor CRUD, si FEROCE, si ANTIUMAN, care a provocat o tragedie UMANITARA, sub ochii intregii lumi, SFIDAND o OMENIRE INTREAGA…si regelementarile unei intregi ordini de drept internationale!

    Un istoric roman (i-am uitat numele) i-a numit pe evreii din vremea sa…”GENTIUS SCELERETISIMA”, iar din Sf. Scriptura ne aducem aminte ca atunci cand iudeii l-au prins pe SF. PAVEL in Templu, s-au maniat atat de feroce, incat se purtau ca niste APUCATI, aruncand de ciuda, (cei care nu-l puteau lovi, fiindca nu ajungeau la el din cauza soldatilor romani care se bagasera intre ei, ca sa-l scoata din mana lor) cu pulbere de pamant in sus…! (cf.Faptele Apostolilor, cap.22, vers.22-23, cap.23, vers.10).

    De acum incolo nu mai adaug nimic la aceea ce am scris pana acum, ca sa nu se creada unii dintre cei care ma cunosc ca sunt si eu …”antisemit”…!

    Nu sunt antisemit, sunt ANTINELEGIUTI, indiferent cine ar fi ei, si de nu pot sa-i infrunt altfel, macar ma straduiesc sa nu-i aprob si sa nu fiu complice prin tacere, asa cum sunt complice toti guvernati occidentali, la crimele si grozaviile lor (In Scriptura suntem indemnati ca trebuie SA OSANDIM PE FATA faptele INTUNERICULUI…cf. EFESENI, cap.5, vers.11).

    De stateau linistiti in tara lor, si de nu prigoneau si omorau si exterminau pe nimeni, si mai ales copii, nimeni nu ar fi vut nimic cu ei, ba din contra ar fi fost pe mai departe “apreciati” (de voie sau de nevoie…) pentru multe din darurile cu care Dumnezeu, i-a daruit, dar cu aceasta nenorocire a binevoit tot Dumnezeu cel din Ceruri ca SA faca SA DEA PE FATA GNDURILE MULTOR inimi ale oamenilor acestui popor (LUCA, cap.2, vers.35, a doua parte a versetului…) si ca sa arate ce fel de oameni sunt…!

    Ce sa mai spun…Dumnezeu sa se indure de noi toti!

  11. crip81 :

    Date: January 21, 2009 @ 12:07 am

    ai dreptate draga Vela , evreii sunt niste profitori. Se plang intregii lumi ca au fost exterminati de nemti , etc , dar ei fac ce vor in toata lumea , ucid pe cine au chef , nimeni nu le sta impotriva.Dar stii de ce , ptr ca noi crestini suntem slabi , si pe aceasta slabiciune a noastra ei isi consolideaza puterea.Daca am fi cu Hristos , ei nu ar putea face nimic rau , ptr ca Dumnezeu ne-ar lumina mintile si am avea dreapta socoteala ( ma refer in primul rand la oamenii politici ) si am lua deciziile bune ca sa nu fim sclavii americanilor ( a se citi evreilor). Dar Dumnezeu este Mare si toate se intamla cu ingaduinta Lui , iar daca noi suntem cu El , atunci cine ne va sta impotriva?

  12. marry :

    Date: August 7, 2009 @ 8:56 pm

    Intamplarea a facut sa fiu in Israel in periaoda razboiului din iarna 2008-2009. Ce am vazut acolo m-a impresionat. Un popor, Israel, cu o demnitae mai rar intalnita, suportand fara lamantatii sa traiasca in subterane si in adaposturi. Iainte de a aarunca cu noroi, mai documentati-va…Cine a inceput atacurile din Gaza? Arabii, nu evreii! Cine ii intretine pe arabii din Gaza? Statul Israel…Realitatea nu e cea de la stirile din Roamania..

Leave a Comment

Your comment

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.